Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Връзка между обороти и работа на климатроник

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Връзка между обороти и работа на климатроник

    Здравейте колеги искам да ви попитам какви работят климатиците, понеже моят когато колата стои запалена на празен ход климатика духа ама не чак толкова студено въпреки че е зареден преди 1 седмица а като почна да се движа с 40-50км/ч или някаде над 2000 оборота почва да си духа екстра студено. Нещо при мен ли има проблем или е нормално.
    Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

    #2
    Нормално е, трябват поне 1500 оборота, иначе само хладко.
    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

    Коментар


      #3
      Re: Връзка между обороти и работа на климатроник

      Harzulov написа:
      Здравейте колеги искам да ви попитам какви работят климатиците, понеже моят когато колата стои запалена на празен ход климатика духа ама не чак толкова студено въпреки че е зареден преди 1 седмица а като почна да се движа с 40-50км/ч или някаде над 2000 оборота почва да си духа екстра студено. Нещо при мен ли има проблем или е нормално.
      При мен няма разлика,духа студено и на ниски и високи обороти.
      Marea HLX 147ps

      Коментар


        #4
        Причина замърсен радиатор или не работеща перка на вентилатора за климатика или 1ва степен на вентилатора ако е един и за двигателя и за климатика.
        Обичам си работата.

        Коментар


          #5
          А защо в ръководството пише измерванията за ефективност на климатика (когато се мери темп. на духалките) да се правят при 1250-1300 оборота, а не на празен ход?http://download.fiat-bg.org/Books/Br...ry%20Units.pdf - стр. 58-60
          Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

          Коментар


            #6
            Присъединявам се към simeon3000 - пълна ефективност на системата има при поне 1500 оборота (според това което съм чел из ръководствата). Никой не казва че на 850 не духа студено. Обаче на 850, вент. на 4, и външен горещ въздух, студеното е по-малко отколкото при същите условия, но на 1500 оборота.

            Коментар


              #7
              Разбира се, че при по-високи обороти ефективността на климатика е по-добра! В крайна сметка компесорът работи на по-бързи обороти, като подадете газ. А също така и от собствен опит съм забелязал, че в задръстванията в града климатикът изстудява по-трудно отколкото като тръгна на дълъг път. Преди доста време имаше спор по същата тема ама, къде ли е...
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                Им при мен е така на 800-850 об. духа към 14 градуса а щом я вдигна на 1500 об. веднага спада 9-10 градуса
                Fiat Bravo 1.2 16v
                http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html

                Коментар


                  #9
                  Така е, трябват Ти поне 1500 об.В Понеделник Ми правиха диагностика и пълнене с Фреон на климатика и след цялата интервенция майстора Го тестваше на 1500-2000 об.
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                  Коментар


                    #10
                    Явно ме изкарахте че не си разбирам от работата а аз точно с климатици се занимавам. Когато всичко е наред климатика си студи и на празен ход както и при високи обороти за това има Термо Регулиращ Винтил.
                    Обичам си работата.

                    Коментар


                      #11
                      Май започват да остаряват колите ни
                      Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                      Коментар


                        #12
                        Я да подпитна и аз нещо в тази насока.Когато пусна климатика,падат оборотите с може-би 50-100 на празен ход,и колицата почва да "похълцва" Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 а като си я карам е доста "по-флегмава".На какво може да се дължи това?Имаче си бачка добре.Как ги мерите тези градуси колеги?9-10,14.?Моята "врътка" почва от 18,а преди нея е low.
                        Marea Weekend
                        2,4 JTD 130 '99

                        Коментар


                          #13
                          mareauser написа:
                          Я да подпитна и аз нещо в тази насока.Когато пусна климатика,падат оборотите с може-би 50-100 на празен ход,и колицата почва да "похълцва" Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 а като си я карам е доста "по-флегмава".На какво може да се дължи това?
                          При мен нормално държи 850 оборота, толкова е и по сервизното описание.Като включа климатика стават около 900.По принцип при ниски обороти мощността е по-малка. Ако трябва допълнителна мощност, например за климатика компютъра увеличава оборотите. Колата наистина губи мощност при включен климатик - климатикът дърпа около 10-15 коня от двигателя.Все едно че имаш двигател със 15 коня по-малко.
                          Прикачени файлове
                          Bravo 1.6 / 16

                          Коментар


                            #14
                            ами колега може и да си смениш поленовия филтър и на мен ми духа на празен ход но като подам гас още повече почва не случаино и маистора като ми обслужва климатика ме караше да държа до към 2000 оборота
                            Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

                            Коментар


                              #15
                              mareauser написа:
                              Имаче си бачка добре.Как ги мерите тези градуси колеги?9-10,14.?Моята "врътка" почва от 18,а преди нея е low.
                              мерят се на духалкитепримерно на средната
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X