Здравейте колеги искам да ви попитам какви работят климатиците, понеже моят когато колата стои запалена на празен ход климатика духа ама не чак толкова студено въпреки че е зареден преди 1 седмица а като почна да се движа с 40-50км/ч или някаде над 2000 оборота почва да си духа екстра студено. Нещо при мен ли има проблем или е нормално.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Връзка между обороти и работа на климатроник
Collapse
X
-
Re: Връзка между обороти и работа на климатроник
Harzulov написа:Здравейте колеги искам да ви попитам какви работят климатиците, понеже моят когато колата стои запалена на празен ход климатика духа ама не чак толкова студено въпреки че е зареден преди 1 седмица а като почна да се движа с 40-50км/ч или някаде над 2000 оборота почва да си духа екстра студено. Нещо при мен ли има проблем или е нормално.Marea HLX 147ps
Коментар
-
А защо в ръководството пише измерванията за ефективност на климатика (когато се мери темп. на духалките) да се правят при 1250-1300 оборота, а не на празен ход?http://download.fiat-bg.org/Books/Br...ry%20Units.pdf - стр. 58-60Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Присъединявам се към simeon3000 - пълна ефективност на системата има при поне 1500 оборота (според това което съм чел из ръководствата). Никой не казва че на 850 не духа студено. Обаче на 850, вент. на 4, и външен горещ въздух, студеното е по-малко отколкото при същите условия, но на 1500 оборота.
Коментар
-
Разбира се, че при по-високи обороти ефективността на климатика е по-добра! В крайна сметка компесорът работи на по-бързи обороти, като подадете газ. А също така и от собствен опит съм забелязал, че в задръстванията в града климатикът изстудява по-трудно отколкото като тръгна на дълъг път. Преди доста време имаше спор по същата тема ама, къде ли е...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Им при мен е така на 800-850 об. духа към 14 градуса а щом я вдигна на 1500 об. веднага спада 9-10 градусаFiat Bravo 1.2 16v
http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html
Коментар
-
Така е, трябват Ти поне 1500 об.В Понеделник Ми правиха диагностика и пълнене с Фреон на климатика и след цялата интервенция майстора Го тестваше на 1500-2000 об.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Я да подпитна и аз нещо в тази насока.Когато пусна климатика,падат оборотите с може-би 50-100 на празен ход,и колицата почва да "похълцва" Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 а като си я карам е доста "по-флегмава".На какво може да се дължи това?Имаче си бачка добре.Как ги мерите тези градуси колеги?9-10,14.?Моята "врътка" почва от 18,а преди нея е low.Marea Weekend
2,4 JTD 130 '99
Коментар
-
mareauser написа:Я да подпитна и аз нещо в тази насока.Когато пусна климатика,падат оборотите с може-би 50-100 на празен ход,и колицата почва да "похълцва" Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 а като си я карам е доста "по-флегмава".На какво може да се дължи това?Bravo 1.6 / 16
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар