Тя врътката ти почва от 18 ама нали се сещаш че ако изкарва реални 18 гр. в купето никога няма де е 18
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Връзка между обороти и работа на климатроник
Collapse
X
-
2007-ма, си закупих Браветката. До сега със кондиционера не съм имал грам ядове. Тази година обаче,като почна да се запича купето,ми се стъжни. Защото си имах,много горчив опит със предишната кола,и спецове по климатици. Заредиха фреон сложиха агент, (да се види ако има теч) и веднага, тръгнах ей така по пътьовете, да видя дали е като преди... Значи преди съм мерил температури,между 4-8°C, сега бяха между 8-14°C... Yellow_Flash_Colorz_PDT_32 Незная вече на кого да вярвам. Всеки "майстор"гледа да лепне кинтата па после: "Покарай малко да видиш как е мое са упрай " Апък за това как работи климата на 850обр. , един спец’’Майстор" ми беше казал че не е арно да се ползва климато като си на место и с ниски обороти...
Коментар
-
Сигорно с термометър мерите?Ясно.ОК.Разбира се,че за да направи 18 градуса,трябва да духа по-студено.CoolMan написа:Апък за това как работи климата на 850обр. , един спец’’Майстор" ми беше казал че не е арно да се ползва климато като си на место и с ниски обороти...bboyd написа:ами колега може и да си смениш поленовия филтър и на мен ми духа на празен ход но като подам гас още повече почва не случаино и маистора като ми обслужва климатика ме караше да държа до към 2000 оборотаMarea Weekend
2,4 JTD 130 '99
Коментар
-
mareauser написа:Сигорно с термометър мерите?Ясно.ОК.Разбира се,че за да направи 18 градуса,трябва да духа по-студено.
Коментар
-
клима
Valentin_V написа:Явно ме изкарахте че не си разбирам от работата а аз точно с климатици се занимавам. Когато всичко е наред климатика си студи и на празен ход както и при високи обороти за това има Термо Регулиращ Винтил.Marea HLX 147ps
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар