Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неработеща първа степен на перката

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Имаш ли пръскалки на фаровете? Имаш ли климатик ? Какво те кара да мислиш че релетата които търсиш не са двете черни или жълтото в дясната част на кутийката? Една забележка - Колата има една единствена дясна страна, и тя е отдясно - десни врати, десни гуми, десен волан.... Независимо откъде я гледаш. Ако застанеш отстрани - гумите пак са си предни и задни, не стават предната - да е лява, а задната - дясна. В тоя ред на мисли - в кутийката пред акумулатора - в ляво е релето за пръскала на фаровете като че ли, а в дясно са останалите за които говорим.

    Коментар


      #47
      Колеги от днес първата степен вече ми работи.Легнах под колата развих резистора и видях,че тази метална пластинка се е скъсала.Взех един поялник,запоих я и първата степен е вече на лице.
      FIAT BRAVA 1.6 16v

      Коментар


        #48
        ogi28b написа:
        Имаш ли пръскалки на фаровете? Имаш ли климатик ? Какво те кара да мислиш че релетата които търсиш не са двете черни или жълтото в дясната част на кутийката? Една забележка - Колата има една единствена дясна страна, и тя е отдясно - десни врати, десни гуми, десен волан.... Независимо откъде я гледаш. Ако застанеш отстрани - гумите пак са си предни и задни, не стават предната - да е лява, а задната - дясна. В тоя ред на мисли - в кутийката пред акумулатора - в ляво е релето за пръскала на фаровете като че ли, а в дясно са останалите за които говорим.
        Окей... ляво и дясно... почнах да се обърквам :DИма пръскалки на фаровете и климатик (който май съм писал че съм пускал и пак не е бачкала перката). Не съм мислил, че не са те, но на две от картинките (едното даже снимка) от предишната страница са различни на форма и големина от мойте. Това е причината Според вас дали да не пробвам да окъся направо от гнездото на релето(релетата) за да видя дали е от тях?П.С.: Сега ходих до колата. Изкарах поотделно всяко реле и дадох на късо веригите, които би трябвало релето да окъсява и не се мръдна перката. Направих го на контакт. Всщност не само перката, а нищо друго. Нямам идея вече какво може да е
        Fiat Marea 1.8 16V 1998'

        Коментар


          #49
          С кой климатик си , с полуавтоматичния, или с конвенционалния? За да изровя точната електро-картинка на двигателя ти...

          Коментар


            #50
            bravo 1.6 16V 103 1996

            колеги искам да се оплача от един сериозно изнервящ проблем ,и да питам за савет !!!!!!!!! значи преди две седмици както си карах спрях до един магазин оставих колата да работи,и като се качих да тръгвам колата загуби оборот и огасна после с много мъки разбрах че като истине мотора тругва и след малко пак няма никои не може да се форсира.та така после отидох в един сервиз качих я на елкон и се оказаха 1-ва и 4-та запалителни све6ти и на другия ден като отидох да си взимам колата се оказа 4е се е оправила сама някак.от тогава 2 седмици до днес когато пак ме остави по пътя.взех си све6ти смених ги тръгна 4ас по кусно пак спре зех да бутам кабелите оказа се че ми се скъсаха 2-а и та добре че имах някви стари кат другите де ама че се прибрах и така какво може да е като е студена пали като загрее гасне и мири6е яко на бензин нямам газ дали 6те се оправи ако сменя кабелите или е бобина ама маи не е 6тото имам още една и с нея прави така може ли да е еку-то или пак някои датчик си4ки ми казват че са токовете някои да е имал подобен проблем да ми подскаже малко? благодаря предварителноПрочети правилита и ги спазвайМодераторски екип на fiat-bg.org
            fiat bravo sx 1.6 16V 103

            Коментар


              #51
              ogi28b написа:
              С кой климатик си , с полуавтоматичния, или с конвенционалния? За да изровя точната електро-картинка на двигателя ти...
              Полуавтоматичния
              Fiat Marea 1.8 16V 1998'

              Коментар


                #52
                Ц4експлозив - Колкото и да се взирам, бирата не влияе добре на преценката ми, затова на първо време мога единствено да те посъветвам да провериш този предпазител: (картинка)Утре на светло ще мисля повече...Няма нормална причина, ако дадеш на късо крачета 30 и 87 на някое от релетата, да не тръгне перката, ако основните възли са здрави - реостат, 50-амперов предпазител преди перката, и захранването на перките, както и масата им. И столовете също.
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #53
                  ogi28b, наздраве
                  Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
                  Moonsteppers - All over the world and beyond ...

                  Коментар


                    #54
                    ogi28b, наздраве и от мен Мерси много за схемата, не знам откъде ги изравяш, ама си перфектен :рВъпреки това, съм прегледал по 2 пъти всички бушончета и под капака и вътре в купето и един няма дето да липсва или да е сдал багажа.... Освен да проверявам връзките, друг вариант не знам какъв да измисля. Леко ме съмнява термостата, ама нали уж релетата и него гледат и би трябвало като затворя веригата да ги пренебрегне...
                    Fiat Marea 1.8 16V 1998'

                    Коментар


                      #55
                      Сега можеш да откачиш буксата на перката, и на единият кабел трябва да има +12Ако няма - проверяваш 50 А прредпазител за перката. Тестваш на буксата на предпазителя, не едното място трябва да има + 12. Ако има - другото място трябва да е свързано с единия кабел на буксата на перката, и да ти ддава ) съпротивление. ........Пиши ми по скайпа, така ще си изкрива ръцете да ти обеснявам, а и става много бавно.Ето я картинката, ако не си скаран с мултицета, лесно ще изследваш възлите
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #56
                        Мерси много, само че засега пропускам тоя вариант. Направил съм си жици да мога да включа към акумулатора перката в краен случай, но в момента проблема е друг - не знам дали преди това или заради това прегряване, но и с термостата(термоклапа ли нз, така и не можах да запомня на кое точно как му се вика) или помпата са се прецакали и водата не стига до радиатора. Доколкото разбирам от прочетеното до тук май ще е помпата, защото когато тръгнах днес на тест драйв и спрях да включа перката, макар и да минаваше леко пара през капачката на разширителния съд, нямаше течове там, но до дясното колело имаше почти локва.... Засега май ще поспирам да се занимавам с тея коли, че заради фиата се качих на 19ката ни и ка си карам по едно време ми се губят скоростите, слизам и гледам - тръбата от лоста до кутията скършена.... Откакто ме блъснаха на 1вия ден от годината просто не ми върви А иначе не съм скаран с мултицета, просто нямам такъв :D
                        Fiat Marea 1.8 16V 1998'

                        Коментар


                          #57
                          В крайна сметка, при мен проблемът се оказа в червеното реле.
                          Fiat Bravo 80 16V

                          Коментар


                            #58
                            Здравейте пак Сменихме термостата, вече почти всичко е ок - като изключим, че се оказва, че се губи +-а при буксата за перката. Майстора казва, че като се включел директно + от акумулатора си бачкало както трябва, като изключим това, че като не е на контакт колата продължавало да върти известно време, което според него не било хубаво. Другата ни кола, дето е Renault 19, от пет години вече редовно перката си върти така след спиране и проблем не е направила. Според вас може ли тук да направи?Ако отговора е не или близко до не, дали ще е проблем за някой чарк ако с едно предпазителче директно свържем + от акумулатора, използвайки минуса от буксата? И последен въпрос - тъй като не разбирам много от тея схеми, ще ми кажете ли откъде минава тоя + ?
                            Fiat Marea 1.8 16V 1998'

                            Коментар


                              #59
                              Колеги някой има ли идея от къде мога да си купя клема за реостата, че е доста нагоряла и си работи когато й е кеф? Питах на две три места ама няма. Ако някой от Пловдив има излишна ще почерпя :D
                              НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                              Коментар


                                #60
                                Гледайте си и термозащитата, която е хваната между 2те пластинки на този реостат. Все пак неслучайно е сложена, до 240 градуса е. Клемите нагарят от прицъркване така да се каже поради промяната в тока, а се топят когато тази термозащита замине. Аз я смених и работата се оправя, само че малко трудно се запоява и не става с тенол, защото е с точкова заварка. Иначе Оги точно си е дал схемата на вентилатора, аз карах повече от година без 1ва скорост, директно вкл. втората, стария ми реостат беше заминал напълно. Не е фатално, ама много товари в жегите, а и климатикан е е в час, но при мен така или иначе последното рядко ми се случва да работи
                                Fiat Brava 1.4 12V

                                Коментар

                                Working...
                                X