Имаш ли пръскалки на фаровете? Имаш ли климатик ? Какво те кара да мислиш че релетата които търсиш не са двете черни или жълтото в дясната част на кутийката? Една забележка - Колата има една единствена дясна страна, и тя е отдясно - десни врати, десни гуми, десен волан.... Независимо откъде я гледаш. Ако застанеш отстрани - гумите пак са си предни и задни, не стават предната - да е лява, а задната - дясна. В тоя ред на мисли - в кутийката пред акумулатора - в ляво е релето за пръскала на фаровете като че ли, а в дясно са останалите за които говорим.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неработеща първа степен на перката
Collapse
X
-
ogi28b написа:Имаш ли пръскалки на фаровете? Имаш ли климатик ? Какво те кара да мислиш че релетата които търсиш не са двете черни или жълтото в дясната част на кутийката? Една забележка - Колата има една единствена дясна страна, и тя е отдясно - десни врати, десни гуми, десен волан.... Независимо откъде я гледаш. Ако застанеш отстрани - гумите пак са си предни и задни, не стават предната - да е лява, а задната - дясна. В тоя ред на мисли - в кутийката пред акумулатора - в ляво е релето за пръскала на фаровете като че ли, а в дясно са останалите за които говорим.Fiat Marea 1.8 16V 1998'
Коментар
-
bravo 1.6 16V 103 1996
колеги искам да се оплача от един сериозно изнервящ проблем ,и да питам за савет !!!!!!!!! значи преди две седмици както си карах спрях до един магазин оставих колата да работи,и като се качих да тръгвам колата загуби оборот и огасна после с много мъки разбрах че като истине мотора тругва и след малко пак няма никои не може да се форсира.та така после отидох в един сервиз качих я на елкон и се оказаха 1-ва и 4-та запалителни све6ти и на другия ден като отидох да си взимам колата се оказа 4е се е оправила сама някак.от тогава 2 седмици до днес когато пак ме остави по пътя.взех си све6ти смених ги тръгна 4ас по кусно пак спре зех да бутам кабелите оказа се че ми се скъсаха 2-а и та добре че имах някви стари кат другите де ама че се прибрах и така какво може да е като е студена пали като загрее гасне и мири6е яко на бензин нямам газ дали 6те се оправи ако сменя кабелите или е бобина ама маи не е 6тото имам още една и с нея прави така може ли да е еку-то или пак някои датчик си4ки ми казват че са токовете някои да е имал подобен проблем да ми подскаже малко? благодаря предварителноПрочети правилита и ги спазвайМодераторски екип на fiat-bg.orgfiat bravo sx 1.6 16V 103
Коментар
-
Ц4експлозив - Колкото и да се взирам, бирата не влияе добре на преценката ми, затова на първо време мога единствено да те посъветвам да провериш този предпазител: (картинка)Утре на светло ще мисля повече...Няма нормална причина, ако дадеш на късо крачета 30 и 87 на някое от релетата, да не тръгне перката, ако основните възли са здрави - реостат, 50-амперов предпазител преди перката, и захранването на перките, както и масата им. И столовете също.
Коментар
-
ogi28b, наздраве и от мен Мерси много за схемата, не знам откъде ги изравяш, ама си перфектен :рВъпреки това, съм прегледал по 2 пъти всички бушончета и под капака и вътре в купето и един няма дето да липсва или да е сдал багажа.... Освен да проверявам връзките, друг вариант не знам какъв да измисля. Леко ме съмнява термостата, ама нали уж релетата и него гледат и би трябвало като затворя веригата да ги пренебрегне...Fiat Marea 1.8 16V 1998'
Коментар
-
Сега можеш да откачиш буксата на перката, и на единият кабел трябва да има +12Ако няма - проверяваш 50 А прредпазител за перката. Тестваш на буксата на предпазителя, не едното място трябва да има + 12. Ако има - другото място трябва да е свързано с единия кабел на буксата на перката, и да ти ддава ) съпротивление. ........Пиши ми по скайпа, така ще си изкрива ръцете да ти обеснявам, а и става много бавно.Ето я картинката, ако не си скаран с мултицета, лесно ще изследваш възлите
Коментар
-
Мерси много, само че засега пропускам тоя вариант. Направил съм си жици да мога да включа към акумулатора перката в краен случай, но в момента проблема е друг - не знам дали преди това или заради това прегряване, но и с термостата(термоклапа ли нз, така и не можах да запомня на кое точно как му се вика) или помпата са се прецакали и водата не стига до радиатора. Доколкото разбирам от прочетеното до тук май ще е помпата, защото когато тръгнах днес на тест драйв и спрях да включа перката, макар и да минаваше леко пара през капачката на разширителния съд, нямаше течове там, но до дясното колело имаше почти локва.... Засега май ще поспирам да се занимавам с тея коли, че заради фиата се качих на 19ката ни и ка си карам по едно време ми се губят скоростите, слизам и гледам - тръбата от лоста до кутията скършена.... Откакто ме блъснаха на 1вия ден от годината просто не ми върви А иначе не съм скаран с мултицета, просто нямам такъв :DFiat Marea 1.8 16V 1998'
Коментар
-
Здравейте пак Сменихме термостата, вече почти всичко е ок - като изключим, че се оказва, че се губи +-а при буксата за перката. Майстора казва, че като се включел директно + от акумулатора си бачкало както трябва, като изключим това, че като не е на контакт колата продължавало да върти известно време, което според него не било хубаво. Другата ни кола, дето е Renault 19, от пет години вече редовно перката си върти така след спиране и проблем не е направила. Според вас може ли тук да направи?Ако отговора е не или близко до не, дали ще е проблем за някой чарк ако с едно предпазителче директно свържем + от акумулатора, използвайки минуса от буксата? И последен въпрос - тъй като не разбирам много от тея схеми, ще ми кажете ли откъде минава тоя + ?Fiat Marea 1.8 16V 1998'
Коментар
-
Гледайте си и термозащитата, която е хваната между 2те пластинки на този реостат. Все пак неслучайно е сложена, до 240 градуса е. Клемите нагарят от прицъркване така да се каже поради промяната в тока, а се топят когато тази термозащита замине. Аз я смених и работата се оправя, само че малко трудно се запоява и не става с тенол, защото е с точкова заварка. Иначе Оги точно си е дал схемата на вентилатора, аз карах повече от година без 1ва скорост, директно вкл. втората, стария ми реостат беше заминал напълно. Не е фатално, ама много товари в жегите, а и климатикан е е в час, но при мен така или иначе последното рядко ми се случва да работиFiat Brava 1.4 12V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар