Мисля днес да взема един поялник и да реша проблема.(поне да се опитам) :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неработеща първа степен на перката
Collapse
X
-
здравейтре днес четох темата и реших че е време да махна ключето което си бях направил да включва перката принудително та качих колата на канал свалих този прословут реостат и видях че едното краче е нагоряло(това за първата степен) почистих го и нещата се оправиха да ама нали сам си карък реших да го запоя след тази процедура повече на се включи 1-ва степен и пак съм с ключето дали не сам прее...л съпротивлението вътре дето е като сам го нагрял с поялника незнам ама всичко ми подсказва че ще си купувам ново сега поне знам каде е проблема бях се притеснил да не е термостатаlive is too short to drive VW
Коментар
-
ogi28b написа:Там има термо-предпазител, стопил си го Боцни резистора с две сонди на мултицет, най-вероятно ще ти даде безкрайно голямо съпротивление.live is too short to drive VW
Коментар
-
А откъде в пловдив да си купя резисторчерта за вентилатора че и при мен не работят и се включват само на втората степен А и като включа климатика перките не тръгват ! Днес ходих в Евро 07 и косер но ми казаха че нямат такива резисторчета а не ми се купуват от автоморга за 20лв не си заслужава да купувам втора употреба :D Ако някой знае къде да си купя в Пловдив нека споделиLANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Мисля да сменя и двата защото и на двата бяха изгорели термозащитите извадих термозащитите и запоих медна тел но единия явно е прекъснат вътре защото като го меря с мултицета дава безкрайно съпротивление а другия си работи но заради защитата мисля да ги сменя и двата (с двете перки съм ) Откъде да го поръчам че нещо немога да намеря ???LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
maxuel82 написа:Мисля да сменя и двата защото и на двата бяха изгорели термозащитите извадих термозащитите и запоих медна тел но единия явно е прекъснат вътре защото като го меря с мултицета дава безкрайно съпротивление а другия си работи но заради защитата мисля да ги сменя и двата (с двете перки съм ) Откъде да го поръчам че нещо немога да намеря ???
Коментар
-
Перките са свързани успоредно преди управлението на скоростите, това значи че винаги се въртят и двете заедно, и на двете скорости. (Според картинките )При теб само едната ли се върти?Когато включиш компресора, той прави налягане, и от това зависи кога и на коя скорост да тръгнат перките, но не веднага. На първа, най-ниска скорост тръгва веднага само вентилаторът в купето.
Коментар
-
при мен преди се въртеше едната перка на ниска скорост,след като мотора вдигне температура и ако не може да охлади тръгваха и двете,на по висока скорост,като пусна компресора пък тръгваха и двете перки на висока скорост,а сега в момента дори и да загрее колата,дори и климата да пусна, перките си тръгват и двете но на втората степен.Искам да попитам винаги ли трябва да работят и двете перки заедно дори и на първа степен и ако нямам първа степен,освен в резистора каде още да търся проблема.Благодаря предварително.
Коментар
-
chaveto написа:ogi28b написа:Перките са свързани успоредно преди управлението на скоростите, това значи че винаги се въртят и двете заедно, и на двете скорости.
Коментар
-
Търсих, но или не мога да намеря другата схема, или бъркам, че изобщо има такава. Навсякъде където намерих за ТД 100 - нещата сса свързани така - винаги работят и двете перки, независимо на бърза, или бавна скорост. Така са свързани, че всъщност няма значение дали е една перка, или са две, или са 7, все са свързани успоредно преди управляващите релета, както е в горната картинка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар