Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неработеща първа степен на перката

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Мисля днес да взема един поялник и да реша проблема.(поне да се опитам) :D
    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

    Коментар


      #62
      здравейтре днес четох темата и реших че е време да махна ключето което си бях направил да включва перката принудително та качих колата на канал свалих този прословут реостат и видях че едното краче е нагоряло(това за първата степен) почистих го и нещата се оправиха да ама нали сам си карък реших да го запоя след тази процедура повече на се включи 1-ва степен и пак съм с ключето дали не сам прее...л съпротивлението вътре дето е като сам го нагрял с поялника незнам ама всичко ми подсказва че ще си купувам ново сега поне знам каде е проблема бях се притеснил да не е термостата
      live is too short to drive VW

      Коментар


        #63
        Там има термо-предпазител, стопил си го Боцни резистора с две сонди на мултицет, най-вероятно ще ти даде безкрайно голямо съпротивление.

        Коментар


          #64
          ogi28b написа:
          Там има термо-предпазител, стопил си го Боцни резистора с две сонди на мултицет, най-вероятно ще ти даде безкрайно голямо съпротивление.
          ами до толкова до колто разбирам как се борави с милтицет трябва да меря в омове нали ако е така мерих и нищо само една еденица ми се показва и толкова а до колкото знам трябва да е 0 а да и има едно като цимент в края на съпротивлението преди да започне жичката която се свързва с пластинките от едната страна това нещо дето е като цимент е паднало абе като цяло състоянието на цялата джадажа е плачебно сигурно е оригиналното цялото е окислено
          live is too short to drive VW

          Коментар


            #65
            А откъде в пловдив да си купя резисторчерта за вентилатора че и при мен не работят и се включват само на втората степен А и като включа климатика перките не тръгват ! Днес ходих в Евро 07 и косер но ми казаха че нямат такива резисторчета а не ми се купуват от автоморга за 20лв не си заслужава да купувам втора употреба :D Ако някой знае къде да си купя в Пловдив нека сподели
            LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

            Коментар


              #66
              Не е задължително да си го купиш от Пловдив, може да опиташ да го поръчаш от някой он-лайн-магазин. Колко смяташ да купиш, че говориш в множествено число?

              Коментар


                #67
                Мисля да сменя и двата защото и на двата бяха изгорели термозащитите извадих термозащитите и запоих медна тел но единия явно е прекъснат вътре защото като го меря с мултицета дава безкрайно съпротивление а другия си работи но заради защитата мисля да ги сменя и двата (с двете перки съм ) Откъде да го поръчам че нещо немога да намеря ???
                LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                Коментар


                  #68
                  maxuel82 написа:
                  Мисля да сменя и двата защото и на двата бяха изгорели термозащитите извадих термозащитите и запоих медна тел но единия явно е прекъснат вътре защото като го меря с мултицета дава безкрайно съпротивление а другия си работи но заради защитата мисля да ги сменя и двата (с двете перки съм ) Откъде да го поръчам че нещо немога да намеря ???
                  Прощавай, едва сега обърнах внимание че двигателят ти е с 2 вентилатора. Сега е ясно защо говориш за няколко резистора. Но - Препоръчвам ти да не се занимаваш с резистори, а да си трансформираш инсталацията като я превърнеш в идентична на ЖТД, много по-надеждно е, и никога повече няма да имаш проблеми с резистори. Изисква няколко лева инвестиция, 1 час време, и много желание.Ако все пак не ти се занимава, и искаш да поръчаш - axm-auto.com е един от вариантите да поръчаш, много колеги поръват от там. Виж темата им в раздел "Сервизи и магазини".

                  Коментар


                    #69
                    искам да попитам при първата степен на перките при тд100 мотора само едната перка ли върти или и двете на по ниска скорост и като се пусне климатика перките веднага ли трябва да тръгнат на по слаба степен или тръгва само едната перка и след като направи налягане да тръгват и двете

                    Коментар


                      #70
                      Перките са свързани успоредно преди управлението на скоростите, това значи че винаги се въртят и двете заедно, и на двете скорости. (Според картинките )При теб само едната ли се върти?Когато включиш компресора, той прави налягане, и от това зависи кога и на коя скорост да тръгнат перките, но не веднага. На първа, най-ниска скорост тръгва веднага само вентилаторът в купето.

                      Коментар


                        #71
                        ogi28b написа:
                        Перките са свързани успоредно преди управлението на скоростите, това значи че винаги се въртят и двете заедно, и на двете скорости.
                        Да така е, но на първа степен са последователно за да могат да се въртят по бавно, на втора степен вече стават в паралел и се въртят бързо.

                        Коментар


                          #72
                          при мен преди се въртеше едната перка на ниска скорост,след като мотора вдигне температура и ако не може да охлади тръгваха и двете,на по висока скорост,като пусна компресора пък тръгваха и двете перки на висока скорост,а сега в момента дори и да загрее колата,дори и климата да пусна, перките си тръгват и двете но на втората степен.Искам да попитам винаги ли трябва да работят и двете перки заедно дори и на първа степен и ако нямам първа степен,освен в резистора каде още да търся проблема.Благодаря предварително.

                          Коментар


                            #73
                            chaveto написа:
                            ogi28b написа:
                            Перките са свързани успоредно преди управлението на скоростите, това значи че винаги се въртят и двете заедно, и на двете скорости.
                            Да така е, но на първа степен са последователно за да могат да се въртят по бавно, на втора степен вече стават в паралел и се въртят бързо.
                            Винаги съм се чудел на едно нещо в този форум - когато един въпрос е ЯСЕН и отговорът е единствен и не подлежи на коментар, защото е черно на бяло показано как са свързани перките в случая - винаги ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се появява някой накрая, който казва - "Абе не е така, обратно е!", и винаги е без каквито и да е аргументи. Така вкарваш неверна информация, и подвеждаш колегата, а и други покрай него, които биха прочели тази тема. Надявам се да не се обидиш от това, но когато не знаеш как точно е изградено нещо, просто подмини, или се поинтересувай, а недей да твърдиш нещо, което се отнася за нещо друго. Така в една тема друга един питаше къде е диагностичната букса на 1.6, един друг му казва така: "Абе ето ти снимка, там е, нищо че е на друг двигател тая снимка", и му показва нещо което 100 % щеше да го обърка, и да търси диагностична букса там, където сигурно няма нито един кабел.Това което казваш - важи за Либрите, за Браво, за Мареа, за всичко що е ЖТД с два вентилатора. Но в конкретния случай се пита за ТД 100. В него нещата са различни, и на практика все едно няма втори вентилатор в смисъла в който се използва в ЖТД-то. Има си един вентилатор, с един резистор, и към него е добавен още един вентилатор, и тези два вентилатора са свързани успоредно, преди релетата за управление на скоростите. При ЖТД резисторите са извадени от употреба, и се използзва това свързване за което говориш - на бавна скорост двете перки са последователно една на друга, и всяка представлява резистор за другата. Ето картинката каква е, в синия правоъгълник ясно се вижда успоредното свързване на двете перки преди каквото и да е управление с релета.6omi, коя година е колата ти, имаше май още един вариант, при който е така - на бавна степен върти едната само, на бърза - и двете, и пак е с резистор. Ама не знам дали ще успея да я открия точната картинка.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #74
                              януари 1998 е регистрирана,а иначе това е вин номера ZFA18200004649119,ако може нещо да ти помогне по него да видиш как трябва да работят тия перки,благодаря ти предварително.

                              Коментар


                                #75
                                Търсих, но или не мога да намеря другата схема, или бъркам, че изобщо има такава. Навсякъде където намерих за ТД 100 - нещата сса свързани така - винаги работят и двете перки, независимо на бърза, или бавна скорост. Така са свързани, че всъщност няма значение дали е една перка, или са две, или са 7, все са свързани успоредно преди управляващите релета, както е в горната картинка.

                                Коментар

                                Working...
                                X