ЗДРАВЕЙТЕ,МОЛЯ за помощ относно показанията на температурния ми датчик на мареата.Предистория : През зимата смених термостата,защото не загряваше доста километри и сега всичко е ОК.Вчера обаче тръгнах на път по магистрала "Тракия" и включих климатика ,настроен на 20 градуса,а отвън беше 30.Постепенно стрелката на темп. се придвижи една черта след средата и при 3000 оборота в зависимост от наклона леко варираше.Днес около 21 ч. външната темп . беше 20 гр. и вече в градски условия стрелката отново се вдигна и се включи перката.Точно тук започва странната ситуация : Когато се включи перката стрелката се вдига и обратното.Моля да кажете как е при вас и нормално ли е това.Предполагам , че топлия въздух теглен от радиатора обдухва датчика и затова се качва стрелката нагоре.Когато съм с вкл. фарове температурата е с една идея по-висока по стрелка,защо е така .Термостата ми е Behr,купен от Люлин . Преди имах KIA Sephia и при нея каго загрее температурата не мърда както и да се кара.Благодаря предварително на отзовалите се
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ТЕМПЕРАТУРА МАРЕА 1,6 16V ELX - проблема РЕШЕН
Collapse
X
-
здрасти колега, и на мен сега ми загрява често над средата, мисля да сменям антифриза и да видя след това как ще е. нивото е нормално, но май си е загубил качествата. аз не разбирам много, затова ще отида във сервиз.аз карам предимно градско, стрелката сега постоянно ми подминава средата, и от време на време се включва перката.като реша проблема ще пиша и тук, да се знаеFiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
Moonsteppers - All over the world and beyond ...
-
Re: ТЕМПЕРАТУРА МАРЕА 1,6 16V ELX
ceco7 написа:ЗДРАВЕЙТЕ,МОЛЯ за помощ относно показанията на температурния ми датчик на мареата.Предистория : През зимата смених термостата,защото не загряваше доста километри и сега всичко е ОК.Вчера обаче тръгнах на път по магистрала "Тракия" и включих климатика ,настроен на 20 градуса,а отвън беше 30.Постепенно стрелката на темп. се придвижи една черта след средата и при 3000 оборота в зависимост от наклона леко варираше.Днес около 21 ч. външната темп . беше 20 гр. и вече в градски условия стрелката отново се вдигна и се включи перката.Точно тук започва странната ситуация : Когато се включи перката стрелката се вдига и обратното.Моля да кажете как е при вас и нормално ли е това.Предполагам , че топлия въздух теглен от радиатора обдухва датчика и затова се качва стрелката нагоре.Когато съм с вкл. фарове температурата е с една идея по-висока по стрелка,защо е така .Термостата ми е Behr,купен от Люлин . Преди имах KIA Sephia и при нея каго загрее температурата не мърда както и да се кара.Благодаря предварително на отзовалите сеФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Здравейте пак, доста прочетох из форума и установих че не ми работи първа степен на вентилатора,като все още не съм сигурен дали има такава.А би трябвало, след като колата е с климатик.Остава за мен основен въпрос , защо се вдига стрелката на температурата докато върти перката и след като спре си се връща в нормално положение и защо стрелката се влияе от включени фарове в посока леко нагоре ?FIAT Marea ELX 1.6/16V ,1998
Коментар
-
като застанеш пред колата и погледнеш надолу към радиатора, от лявата страна, от средата надолу. върху пластмасова подложка е (около 5х3см), завита с два кръстати винта, има две букси.ако може да дадеш колата предницата да щръкне над някой бордюр по-висок, или да започва наклон, ще може да бръкнеш отдолу, много лесно се сваля и маха. естествено на канал ще ти е най-лесно ...провери си буксите, случва се да нагарят. измери реостата, трябва да е с някакво малко съпротивление 10-20 ома (не знам точно). има и още един елемент вързан последователно (май защита), при мен точно той беше изгорял. ако е той просто му направи байпас успехFiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
Moonsteppers - All over the world and beyond ...
Коментар
-
Здравейте отново и с добри новини . Оказа се лоша маса и с помощта на допълнителен кабел от акумулатора към купето всичко заспа.Преди да си реша проблема ходих в сервиза на "Хаджи Димитър",на ул."Резбарска". Изобщо не са компетентни и гледат мареата като извънземни.След 1 час палене,гасене,фарове и перки решиха,че колата е наред и така не е проблем да се кара.Нищо , че при фарове колата видимо променя шума си и т.н. VIP сервиз в Мадост откриха решението точноза 2 мин . Благодаря на всички колеги.FIAT Marea ELX 1.6/16V ,1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар