Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

" проблемче с фиат марея " дайте съвет

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    rosi написа:
    утре ще я водя на" лекар" ще видя с колко ще олекна и каква и е болката
    евтино и бързо оправяне на първа степен е , като се даде ’накъсо’ прегорялия реостат.по-добре е отколкото , като не работи.

    Коментар


      #17
      rosi написа:
      сменено е миналата година юни месец
      Много точно определение за изминати километри Колежке,няма да е лошо да смениш и въздушния филтър.
      Marea Weekend
      2,4 JTD 130 '99

      Коментар


        #18
        ще видя утре, диагностиката е 40 лв за другато после само да не ги гледам смутено като отида да си прибера "дъщерята" от сервиза

        Коментар


          #19
          На мен все ми се струва,че масалцето се е поразбило и е намаляло и от там иде всичко.A Марчето на газ ли е?Преди година карах 1 Ченти.1,4 карбуратор.Имаше точно същия проблем.Малко си поиграх с 2 винтчета на карбуратора за тихите обороти и се позакрепи,а като я закарахме на газ-аджия и смени някакви работи по изпаритела и ботилката-заспа.Та ако е на газ,може проблема да е от там.
          Marea Weekend
          2,4 JTD 130 '99

          Коментар


            #20
            Веднага я спирай от движение перката няма никакво отношение с проблема. Моето браво беше с такъв проблем и в момента сменям 2 разпределителни вала, повдигачи, основни и биелни лагери.
            Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

            Коментар


              #21
              Re: " проблемче с фиат марея " дайте съвет

              rosi написа:
              когато загрее колата и се включи перката ми падат оборотите, започва да присветва лампата на маслото...
              Marea Weekend
              2,4 JTD 130 '99

              Коментар


                #22
                Колега mareauser и при мен само на загрял двигател ми присветваше лампата за масленото нялягане, под загрял имам предвид над средата. Извънградско нямах проблем но в града лампата премигваше постоянно това значи ниско маслено налягане. Доколкото разбрах на колежката оборотите и са в нормата малко под 1000. Във всички случаи премигването на лампата за маслено налягане налага обезателно търсене на причината, по добре е да не се гадае дали е от перката а да се потърси помощ в сервиз и задължитено да се премери масленото налягане. Казвам това от горчив ама много горчив опит.
                Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                Коментар


                  #23
                  взех си мойта "дъщеря-мареа" с малко минах,под 100лв -ремонт на вакум помпа, диагностика и е готова -Yellow_Flash_Colorz_PDT_02л а марчето е на бензин колега mareauser все още не съм решила за уредба-дали газ или метан

                  Коментар

                  Working...
                  X