Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Клапа за въздуха не работи - помогнете!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ninoneno написа:
    защото преди като ми работеше като спра до някои автобус и не му душих отровните лаинаа сега ми е в отворено положение и е много гадно но пък иначе неми се изпотяват стъклата зимата или при влажно време
    Може би ако спреш вентилатора, когато спираш до автобус, няма да ти вкарва почти нищо, докато потеглиш. А за другото - има колеги, които се кълнат в обратното - че не им се поти със затворена клапа, и ако я отворят, веднага се поти.

    Коментар


      #17
      Slavi_Lancia написа:
      Абе и с отворена не си е работа, представям си как катеря Шипка а пред мен Шкода Мадара с ремарке, кара незаконно отсечени трупи от бял бор, така красив и зиме и лете но вече на път за гатера където ще се превърне в кофражни дъски за поредният бетонен колос по черноморието а и не само там. И с огромния си черен, грозен пухтящ ауспух бълващ калбета черни пушачи от "екологичния" си мотор пъплеща с 15км/ч нагоре по баира и невъзможноста да я изпревариш заради натовареното движени на шипка. Идва ред да се сетиш за неработещата ти клапа и да проклинаш маиките до 9-то коляно на всеки тъп италянски инжинер сътворил тази така проста иначе ситемка.
      Колега,възхищавам ти се.Ти трябва да станеш писател.Вероятно в училище по български език,на тема свободно съчинение си имал много добри оценки.Изпадал съм в ситуацията,която описваш и така съм благославял италианския конструктор за тази кретенска конструкция за управление на клапата,че ако го бяха дали на някой студент за курсова работа щеше да намери по добро решение.Трайното решение на проблема е да се вложи малко творчество и се направи задвижване на клапата с ръчка и жило по подобие на смукачите в старите автомобили.Има такава възможност,но трябва време,бачкане и голям мерак.

      Коментар


        #18
        И аз съм в отбора с темпрата.Не знам какво имате предвид с термина отворена/затворена но при мен блокирала в положение, при което въздух отвън не постъпва и върти само този от купето.Лятото не е особен проблем защото аз я карам само на пуснат климатроник, обаче зимата е кошмар с потенето на стъклата и причината е гарантирано в положението на клапата!Поне при Темпра не виждам смислен начин да я демонтирам или монтирам без да сваля цялата кутия на вентилационната система.Обаче се опитах да поръчам нова такава клапа - на 2 места ми казаха, че не било възможно да се поръча, защото модела бил стар и не се произвеждала вече.Та в момента си стои така но до зимата ще трябва да търся някакво решение - нетърпимо е това потене
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #19
          Аз моята докато я пронатиснах да я видя дали не е заседнала и я счупих. Сега все се каня да разглобявам възела. Има доста инфо в нета за тая клапа която е подобна и в ланчия.
          Прикачени файлове
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #20
            Проблема е с развиването на задните два болта (14) от моторчето. То просто с пръст едвам ги стигаш, а за развиване забравяш. Свалих вентилатора, релетата и какво ли не, е няма начин.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #21
              Slavi_Lancia написа:
              ... сори ама такава е истината с клапите на алфа фиат и ланча е не на всички но тези които са изпълнени по този по прост начин се трошат повече.
              И на някои модели на Рено го имат този вроден дефект.
              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

              Коментар

              Working...
              X