Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Клапа за въздуха не работи - помогнете!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Клапа за въздуха не работи - помогнете!

    Колеги клапата за въздуха, която спира мръсния въздух отвън спря да работи - седи постоянно отворена. Като натисна копчето да се затвори чува се някакво щракане зад жабката и толкова. Ако някой е имал същия проблем моля да помогне. Става въпрос за Браво 1.8 ГТ. Благодаря предварително.
    Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
    Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

    #2
    Обшо взето е непоправимо. Компромисният вариант е да я застопориш в отворено положение. Потърси с търсачката, има доста теми по въпроса.
    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

    Коментар


      #3
      ...... не "ако някоия", 99% го имат същия проблем. Но вече наистина търси с търсачката че 3 клавиатури изпотроших да обяснявам на всеки защо така става и защо не може да се оправи. Е, може да се оправи но ако свалиш таблото и си купиш нова машинка, но и тя ще се спраска след няколко сработвания ако не още на първото, щото за да се счупи твоята, електрониката дето я следи се е преебала и не я е спряла когато трябва.Мисия невъзможна сори ама такава е истината с клапите на алфа фиат и ланча е не на всички но тези които са изпълнени по този по прост начин се трошат повече. Щото има други които в самата машинка е управлението и е с контакти и прекъсвачи, те няма как да се прецакат
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        Остави я постоянно отворена и нямаш проблеми.
        BRAVA TD100 ELX `98

        Коментар


          #5
          Абе и с отворена не си е работа, представям си как катеря Шипка а пред мен Шкода Мадара с ремарке, кара незаконно отсечени трупи от бял бор, така красив и зиме и лете но вече на път за гатера където ще се превърне в кофражни дъски за поредният бетонен колос по черноморието а и не само там. И с огромния си черен, грозен пухтящ ауспух бълващ калбета черни пушачи от "екологичния" си мотор пъплеща с 15км/ч нагоре по баира и невъзможноста да я изпревариш заради натовареното движени на шипка. Идва ред да се сетиш за неработещата ти клапа и да проклинаш маиките до 9-то коляно на всеки тъп италянски инжинер сътворил тази така проста иначе ситемка.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            Това клапата за подаване на сгъстен въздух в купето ли е?Гадно е като неможеш да си херметизираш колата.При мен при висока скорост ако не е затворена от парното почва да духа както когато е пуснато
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              infineon написа:
              Това клапата за подаване на сгъстен въздух в купето ли е?Гадно е като неможеш да си херметизираш колата.При мен при висока скорост ако не е затворена от парното почва да духа както когато е пуснато
              Какъв сгъстен въздух колега?По гадно е като не можеш да си го проветриш купето и стои постоянно затворена.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                infineon написа:
                Това клапата за подаване на сгъстен въздух в купето ли е?Гадно е като неможеш да си херметизираш колата.При мен при висока скорост ако не е затворена от парното почва да духа както когато е пуснато
                Чак пък сгъстен , просто въздух отвън.При теб има и някакъв друг проблем, щом ти духа при спрян вентилатор.
                Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                Коментар


                  #9
                  Духа, как да не духа. Когато е отворена клапата, няма какво да пречи на въздуха да влиза свободно в купето, дори и през филтъра. Дори и на 0. Бих посъветвал колегата да си върти клапата за топъл-студен въздух на толкова колкото иска да му е, такак дори и на нула, през вентилацията ще навлиза въздух със зададената температура.

                  Коментар


                    #10
                    simeon3000 написа:
                    infineon написа:
                    Това клапата за подаване на сгъстен въздух в купето ли е?Гадно е като неможеш да си херметизираш колата.При мен при висока скорост ако не е затворена от парното почва да духа както когато е пуснато
                    Чак пък сгъстен , просто въздух отвън.При теб има и някакъв друг проблем, щом ти духа при спрян вентилатор.
                    Ами проблема е май че ми го няма филтъра И при скорост около 140-150 ако знаеш как почва да духа или е студено или е жега. Трябва постоянно да го въртя както каза оги.При мен я затварям и след малко ми се струва че почва да се отваря сама и постепенно да почва да духа
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      aaaАко държиш да я оправиш можеш да я пробиеш с тънка бургия в средата/но до ръба защото навътре има метална пластина/ и да я хванеш от двете страни с по една мека пружина и да я командваш ръчно през жабката.Малко примитивно но ефикасно.
                      BRAVA TD100 ELX `98

                      Коментар


                        #12
                        simeon3000 написа:
                        infineon написа:
                        Това клапата за подаване на сгъстен въздух в купето ли е?Гадно е като неможеш да си херметизираш колата.При мен при висока скорост ако не е затворена от парното почва да духа както когато е пуснато
                        Чак пък сгъстен , просто въздух отвън.При теб има и някакъв друг проблем, щом ти духа при спрян вентилатор.
                        и при мен духа така, примерно ако е нагласено на 30 градуса а въртре е доста по малко съвсем лекичко пудухва топло, натисна ли бутона да върти въздуха в купето ведната спира
                        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                        Коментар


                          #13
                          Някой може ли да ми обясни как един познат на кръсника ми преди години е успял да свали тази машинка на ланчия делта2 без да сваля таблото и после я е монтирал. Кръсника ми се кълне че не биле сваляли таблото. Моята в момента също не работи, въпреки свалянето и и профилактирането и при монтирането на климатика. Но сега - ми се вижда мишън импосибъл. На всичкото отгоре е спряла в затворено положение (поне за лятото за климатика е по добре така. За зимата ще му мисля).
                          https://www.cialispascherfr24.com/

                          Коментар


                            #14
                            Е, и аз на ланчата успях да я сваля и да я монтирам пак, не че при нея е по широко за да се пипа, просто незнам как стана, а и едното ушо се счупи ама не му пречи. Свалянето как да е, ама монтажа наистина е мисия невъзможна не ме питаи как съм я монтирал идея си нямам то беше едно лежане едно бъркане си бало мамата. Ве4е на тая въдица не се ловя Днес между другото си оправих пак тая на фита, но тук съм творил яко, едни въжета едни пружини, планки разни, машинка от алфа, релета диоди, баси конструкцията стана ама е на бачка за сега
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #15
                              значи лесно се сваля и лесно се монтира без да се сваля таблото но лошото е че доста се виси с главата надолуи ощте по лошото е че за нея ми искат 50лева на моргата иначе какво ли не сам мислил зада си я въстанова ида ми работип.с.на някои колеги им е превартяла в оста на други им и е изронила зъбните колела а на мене самото моторче ми се е скапалоако си намеря подобно бих си я оправил и въстановил защото преди като ми работеше като спра до някои автобус и не му душих отровните лаинаа сега ми е в отворено положение и е много гадно но пък иначе неми се изпотяват стъклата зимата или при влажно време
                              FIAT BRAVA_ELX 1.6 16V 103HP 97

                              Коментар

                              Working...
                              X