Здравейте.Сменях термостат преди 5 месеца и от тогава, колкото и време да карам загрява максимум до 2 чертички под 90-те градуса, никога не стана точно 90.Стига до там бързо, парното зимата бързо започваше да работи на топло и т.н но не си обеснявам защо 2 чертички под 90-те градуса, а не отива точно на 90?Дадох 110 лева за термостат+труд и все си мислех, че ще е точно, но уви мисля, че това е проблем, а може и да не е проблем....незнамМерси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата загрява максумум до 2 чертички под 90-те градуса?
Collapse
X
-
Имам чувство, че караш ТД100....и си сложил термостат Бехр....ако е така не се притеснявай....и аз съм с такъв и при мен положението е същото - което според мен е нормалното понеже самият термостат е направен да отваря на 75 градусаEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
-
///// написа:А на място като работи колата достига ли 90 градуса? Ако е от термостата, би трябвало на място да си ги стигне и да започва да включва перката, а в движение - да падне на 70 градуса!Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Проблем е естествено! Ако двигателя не достигне оптимална работна температура се повишава разхода! Топлинните хлабини са други! Най-вероятно термостата ти е марка Вернет! Мой съвет е ако можеш да идеш в сервиза, където са ти го сменяли и да подадеш рекламация (ако термостата е от тях)! Никакви други датчици не пипай, щом на място си загрява нормално и включва перката!
Коментар
-
Въпроса е на колко градуса отваря и затваря въпросният термостат?Когато си го купувал е трябвало да се заинтерисуваш.За различните географски ширини има различни работни температури на термостатите или както ние му казваме летни и зимни термостати.Като цяло производителя предписва една работна температура с която трябва да се съобразиш.Има значение какъв ще е термостата дали колата има клима или няма.Въпроса е какво си сложил ти.Дали отваря на 75,82,90,100,105 градуса.Това е важно.Прав е и колегата emzo.Дали правилно отчита датчика ако температурата на отваряне е над 90 градуса.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Преди да правиш рекламации:1. Погледни термостата, на него пише на колко градуса отваря.2. Инсталирай си Аутодата и виж как да провериш дали датчика на термостата е изправен.Аз смених термостата Октомври или Ноември, не смених датчика.Цяла зима се радвах на висок разход, преди няколко месеца смених датчика и разхода ми падна главоломно !Термостата ми е Вернет и работи перфектно !F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
///// написа:А на място като работи колата достига ли 90 градуса? Ако е от термостата, би трябвало на място да си ги стигне и да започва да включва перката, а в движение - да падне на 70 градуса!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Geraka написа:Моят е Бехр и отваря на 75 градуса - в официлният сайт на Бехр пише, че такъв трябва да е....Ето и до къде ми загрява колата при нормално извъмградско каране(на снимката)....в задръстванията ми качва една черта над средата и като се пуснат перките отново пада като на снимката.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар