Здравейте колеги Бравото ми загрява изкл. бързо.... въпроса е , че перката на радиатора не се вкл при запален двигател или когато се вкл. то е много рядко .. когато я изгася нямаше проблем.. до днес.. Както си карах ~ 15-20 min градско .. бул. България - Люлин и при пристигането си виждам пара от капака :о .. отварям и антифриза ври... бях сиг. 2-3 чертички под червеното .. перката хич не се включи .след час/час и нещо поех да се прибирам .. 7-8км.. тамън като стигах вече почти бях на червено :о .. от какво може да се дължи.. отделно ми миришеше на газ под капака.. и се чуваше едно свистене се 1 от загрятия антифриз , но не идваше оттам, а от маркучите за газовата.. някаква идея нещо термостат обезвъздушаване някой датчик .. перката си върти , но се 1 прави контакт когато поиска :д ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бързо загряване на бравото :?
Collapse
X
-
КИМИ написа:Колата ти е изчислена да не влиза стрелката в червеното както и да я караш- кажи като прегрее какво става в разширителния съд- има ли балончета.
Коментар
-
Дано да не си я прегрял че кофти работа.Реленцето което включва перката се намира пред радиатора в една като кутийка - черна.Сменял съм го че ми е правило проблеми а и един път вече му бяха нагоряли крачетата - провери го.Всяко подминаване на стрелката на средата не е добре т.е. в топлото време най много е стигала на 2 чертички над средата но това което описваш си е сериозно загряване което не се е получавало при мен.Мислил съм си да си изведа в купето ключ за пускане на перката ръчно , както ми е на служебната кола , но не го направих а май е щяло да спаси положението в задръстването.Стискам палци да няма повреда че мотора е чисто нов!
Коментар
-
npace написа:Дано да не си я прегрял че кофти работа.Реленцето което включва перката се намира пред радиатора в една като кутийка - черна.Сменял съм го че ми е правило проблеми а и един път вече му бяха нагоряли крачетата - провери го.Всяко подминаване на стрелката на средата не е добре т.е. в топлото време най много е стигала на 2 чертички над средата но това което описваш си е сериозно загряване което не се е получавало при мен.Мислил съм си да си изведа в купето ключ за пускане на перката ръчно , както ми е на служебната кола , но не го направих а май е щяло да спаси положението в задръстването.Стискам палци да няма повреда че мотора е чисто нов!
Коментар
-
silversony написа:Термостата беше.. и в момента е пробит сми.. отворен и всичко е ок.. 1-2 черти под средата ... но наесен живи и здрави ще тр. да си купувам нов .. 90лв
Коментар
-
paralesa написа:колега намери 90 лв щом казваш,че е толкова и го купи,не си играй и не прави глупости!
Коментар
-
silversony написа:PB 5976 BC написа:И в крайна сметка, имали някакви последствия от загряването на мотора?Някакви проблеми?Защото, това където е влезнало в червеното е много лошо!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар