И аз това му казвам, че не е възможно перката да го свали, ако зареждането е в ред, и колата се кара нормално.Нещо ако не е ясно - питай.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перката на радиатора ....
Collapse
X
-
PB 5976 BC написа:....но не съм казал че ми пада акумолатора, при мен перката работи малко ....PB 5976 BC написа:.... много дразни пък и акомулатора си отива много бързо...ogi28b написа:PB 5976 BC - Не е възможно акумулаторът да ти пада от това, все пак перката се върти съвсем малко. Измий хубаво радиатора, провеи за обезвъздушаване, и все пак ако искаш - за един жичкаджия няма да е трудно да прекара управлението на перките през контактния ключ, и като изгасиш - да спират.
Коментар
-
Колеги искам да Ви се похваля как успях да си отстраня проблема, за който по-горе писах!Преди няколко дена перката не ми се включи на 90 градуса и подмина малко и веднага спрях да охлаждам.И днес реших да я закарам на сервиз да погледнат, защо не се е включила перката.Като отидох в сервиза, който ми препоръча нашия колега getzko (Гошо баланса) обясних на момчетата, които бяха там за какво става дума и погледнаха няколко датчика и откриха че е датчика на радиатора и веднага отидоха да вземат нов, през това време от дума на дума стана въпрос, че и първата степен не ми работи и не я оправиха и сега колата си работи на точно 90 градуса през цялото време докато карам и дори сега ми се включва 1-вата степен.Не е като преди само на 2-ра степен да духа яко.Дори сега като изгася колата перката не се включва да работи като преди.Та проблема беше много елементарен!!!
Коментар
-
Re: Перката на радиатора ....
kolegi i az imam sa6tiq problem predi nqkoko dni si kupih bravo 1.6 16 v i predi6niq sobstvenik mi kaza 4a mu paral akomulatora kato q ostavi za po dalgo vreme i mi kaza 4e davala ote4ka no az ustanovih 4e ne dava ote4ka a prosto perkata ne spira da varti i pada akomulatora naprimer : sno6ti q ostavih za okolo 3 4asa kogato q zagasih perkata raabote6e kogato se varnah sa6to ot kakvo moje da se polu4ava tova nz ako nqkoi moje da pomogbe da mi pi6a MOLQ spored men dat4ika ne6ty ne e v red dali e teka nz pomognete molq
Коментар
-
Колега , браво че си потърсил тема за подобен, проблем, добре дошъл, пиши на кирилица, и си смени синия датчик на радиатора, и после да почерпиш Но я напиши за всеки случай - модел на автомобила, двигател, и година, задължително. Обикновено или залепва някое реле, или датчика забравя да се изключи. 5-10-20 лева е като пари.
Коментар
-
Я да се включа и аз с едно въпросче - а как да разбера дали ми работи първата степен? Никога не съм виждал друга степен, защото като се включи и охлажда успешно. Но не знам тази, която съм виждал дали е първа или втора степен. Върти сравнително силно, ама нали това й е работата - да охлажда. Може и да може да върти и по-силно, де да знам. Включва на тъмно червената линия и изключва на синята или 93 - 91.5 градуса по скалата на Торнадо. Фиат Мареа 1.6 ’97 по е-пер.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар