Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунтото загрява

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунтото загрява

    привет колеги,пунтото взе много да загрява...Стрелката бързо стига до червения сектор. Перката изобщо не се включва. На два пъти ме оставя в натоварено движение и водата избива. Едва се прибрах. От къде да почна да търся проблема Благодаря предварително за полезната информация
    Punto 1.2, ELX MPI

    #2
    Първо провери предпазителя за перката. След това, ако той е ОК, провери датчика за температурата на водата (този който е монтиран на радиатора). Ако и той е ОК, провери самото моторче на перката. И то друго не остана
    Fiat Punto 1.1 '97

    Коментар


      #3
      ако обясниш и къде се намират, датчиците имам предвид...
      Punto 1.2, ELX MPI

      Коментар


        #4
        МОже би имаш въздух в системата!?
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #5
          колега имах абсолютно същия проблем миналото лято като отидох на море.не ми се вкл. перката и колата прегряваше и почваше да избива даже от казанчето под голямо налягане.проблема ми беше една тройна букса която свързва 3 кабела и едното краче вътре беше се разтопило и затова не се вкл. тая грозна перка.открих проблема случайно след като бутнах без да искам кабелите и тя тръгна да върти като ги бутнах пак спря и така .. провери и тоя вариянт за всеки случай
          1.6 16v Abarth

          Коментар


            #6
            Губи ли антифриз?
            ex. punto elx 1.2i
            Lancia Libra 1.6

            Коментар


              #7
              копче които да включва принудително вентилатора

              А защо да има ядове човека , тя хубаво ,че не е избила както трябва моята като прегря така хубаво изби ,че чак двигателя буталата се напалниха с вода... и най-тъпото S модела няла стрелка за Температурата само смотаната лампа.Та смениха ми сондата на маслото дето мери темпертура с сонда от Лада и имам допълнителен уред пак от лада които ми мери температурата.И плюс тва имам си копче под волана изведох си зада мога да пускам вентилатора ръчно ако нещо не сработи задане ме остаея на път.Сега обаче съм с чист антифриз и гледам че в сегашните дни ми се включва доста често и позагрява в градско когато чакам на кръстовища.
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                xtry написа:
                колега имах абсолютно същия проблем миналото лято като отидох на море.не ми се вкл. перката и колата прегряваше и почваше да избива даже от казанчето под голямо налягане.проблема ми беше една тройна букса която свързва 3 кабела и едното краче вътре беше се разтопило и затова не се вкл. тая грозна перка.открих проблема случайно след като бутнах без да искам кабелите и тя тръгна да върти като ги бутнах пак спря и така .. провери и тоя вариянт за всеки случай
                Днес успях да го разгледам отблизо. От общата букса се отделя букса (два кабела) които отиват към радиатора и предполагам там е резистора. Втората букса е за перката. И отделно трета букса която отива най отдолу на радиатора.Въпросната букса с трите кабела, която цитираш да не се намира най отдолу на радиатора. Буксата е кръгла...И до нея стигнах, но не успях много да я разгледам как е защото е на много неудобно място. По принцип, понеже не ми е правило впечетление, перката постоянно ли върти когато е запален двигателя. Перката ми е с ремък. Мисля си да не е изгоряло моторчето на перката...Ще гледам да го тествам дали върти..А за антифриза мисля че отдавна е заминал. До сега 2-пъти ми изби под налягане и съм доливал чиста водица до отстраняване на проблема.
                Punto 1.2, ELX MPI

                Коментар


                  #9
                  Колега термостата отваря ли ти и на какви градуси.
                  ex. punto elx 1.2i
                  Lancia Libra 1.6

                  Коментар


                    #10
                    нямам идея как мога да проверя
                    Punto 1.2, ELX MPI

                    Коментар


                      #11
                      Значи идеята е следната , долу в наи-ниската част на радиатора се намира датчик или термореле или незнам как да го нарека.Та при повишане температурата на водата тои затваря електрическата верига на вентилатора и подава + положителния полюс 12 волта към вентилатора и се стартира охлаждане.Буксата му е крагла мисля ,че беше с 2 кабела едния е вход + другия е изход + към вентилатора. Значи може да искараш буксата от дачика и да пробвах с отверка да доближиш 2те крачета вътре в нея само за момент за да затвориш веригата на вентилатора.Ако Всичко е наред би трябвало да заварти ... Ако не завърти провери предпазителя които се намира при двигателя на моето от десния краи зад акомулаотра нарисуван е вентилатор на капачето от горе.Ако и предпазителя е здрава и при затваряне на веригата с отверка не трагва.Има 2 варианта или е изгоряло моторчето на вентилатора или няма ток до него. Със замерващ уред можеш да провериш дали идва ток до предпазителя и след него.А Ако си върти вентилатора проблема ти е във датчика които се намира в наи долната част на радиатора. равивасе с ключ и се подменя ... невиждам друг порблем.Може да си изведеш допалнително копче зада охлаждаш принудително ръчно ако нещо не сработи до отсраняване на проблема задане останеш някаде на път.
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        тази букса я знам, да, кръгла е, но при мен е с три кабела...може би защото съм с климатик днес ще направя замерването и ще кажа за резултата
                        Punto 1.2, ELX MPI

                        Коментар


                          #13
                          :P

                          blue_g написа:
                          тази букса я знам, да, кръгла е, но при мен е с три кабела...може би защото съм с климатик днес ще направя замерването и ще кажа за резултата
                          незнам не ми се вярва да има нещо общо с климатика. И кото е с 3 кабела като искараш буксата с колко дупчици, значи с отверка не би могъл да затвориш веригата щото съм се объркал неса крачета а дупчици, с едно малко кабелче би могъл. Значи аз съм без климатик и моя радиоатор е малко различен от твоя на моя датчика на вентилатора е завит на мястото с синио кадето съм оградил на снимката при твоя незнам къде е завит.Датчика мисля ,че е еднакъв и за всички модели почти прилагам снимки... както виждаш на снимката с датчика самата букса има дупки за 2 крачета не повече... незнам какво гледаш .че виждаш .че са 3 кабела.Нещо имам проблем с качванто на фаилове неми разрешава да кача jpeg снимки. потърси ме на Skype : razbivacha100
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар


                            #14
                            ето това е датчикаhttp://www.picvalley.net/v.php?p=u/2...1719310649.JPG
                            Punto 1.2, ELX MPI

                            Коментар


                              #15
                              колеги,проверих перката...работисмених датчика с друг...сипах вода....и пак загря и изби къде да тъся още причини...като сипах водата в радиатора не можах да обезвъздуша, защото не намерих пробката...дали причината е в това колата ми е нужна, а не мога да тръгна никъде в момента...всички сервизи са затворили за празниците
                              Punto 1.2, ELX MPI

                              Коментар

                              Working...
                              X