4api написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Антифриз в купето
Collapse
X
-
4api написа:gari_brasna4a написа:4api написа:мерси колеги теча е много слаб...първо ще опитам със добавка...а ако не стане ще се взима радиатор...
Коментар
-
nasko80 написа:4api написа:gari_brasna4a написа:4api написа:мерси колеги теча е много слаб...първо ще опитам със добавка...а ако не стане ще се взима радиатор...
Коментар
-
То, че аз не съм прочел какво ще сменя колегата / казанче/ не съм, ама и ти не си прочел аз какво ще сменям. На мен ми се налага да сменя радиаторчето на парното, защото нямам никакво парно и предполагам, че е запушено, защото лятото дъннах една добавка за течове но не съобразих да пусна парното на макс /нали е лято/ та сега го няма никакво. Та за да ми го сменят само за работа ми искат 120 лв., отделно не знам колко струва радиатора. Смених термостата преди това, защото си мислих, че е от него но уви. Парно няма.
Коментар
-
nasko80 написа:То, че аз не съм прочел какво ще сменя колегата / казанче/ не съм, ама и ти не си прочел аз какво ще сменям. На мен ми се налага да сменя радиаторчето на парното, защото нямам никакво парно и предполагам, че е запушено, защото лятото дъннах една добавка за течове но не съобразих да пусна парното на макс /нали е лято/ та сега го няма никакво. Та за да ми го сменят само за работа ми искат 120 лв., отделно не знам колко струва радиатора. Смених термостата преди това, защото си мислих, че е от него но уви. Парно няма.
Коментар
-
Ако не е от радиатора, може да е от кранчето му или просто спукан маркуч. Сваляй корите, завирай се отдолу под таблото и гледай. Там където е текло/капало, ще си има видими следи. Ако няма - пали мотора и гледай къде ще избие. После мисли какво да правиш. Препоръчвам ти обаче да сменяш с нови чаркове, но ги оглеждай хубаво преди да ги монтираш. Аз това лято сменях радиаторчето в комплект с кранчето. И като реших да го пробвам - яко газ и като се разцепи крана ми изми краката с вряла вода. Майтап. Посред нощ. На другия ден освирках магазинера ама екшъна си остана.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Колеги, проблема се оказа съвсем прост. Изобщо не трябваше да се сменя радиаторчето. А ние с брачеда разглобихме половината табло /на Крома няма как да се извади през жабката/ , преди да се сетим да разкачим маркучите от към двигателя, водещи към радиаторчето, за да проверим аджеба дали е запушено. И познайте какво?? Изобщо не беше!! Проблема се оказа, от едно жило което се беше откачило от едно лостче, което затваря и отваря някаква клапа, като от вътре посочиш желаните градуси. Иначе и аз бях взел радиатор на International но за 50 лв, но сега ще го връщам /така се бяхме разбрали с момчето от магазина/.А да питам нещо друго. Нормално ли е колата да не загрява повече от 70 °С, като я карам, а на място дига на 90°С и се пускат перките?? / термостата е нов/Благодаря на всички за коментарите. Много се радвам, че си имам парно!! Иначе мръзнах, като псе.
Коментар
-
Термостата го смених преди месец. Мислих, че причината да нямам парно е в него. Само се съмнявам за гумичката която ми дадоха с него, дали съм я сложил правилно? Тя е кръгла /един приятел ми каза, че трябва да е плоска с улей и трябва да се надене на термостата/, но тази няма как, а по принцип има един улей на самия термостат и аз я сложих в него.???
Коментар
-
Нещо не можах да стопля, как от жило ще капе охладителна течност, ама нейсе. Иначе е нормално колата на място да вдига повече градуси, отколкото в движение. Все пак докато се движи насрещаната въздушна струя охлажда радиатора. Само дето разликата от 20 градуса не е много нормална. Би трябвало да варира в границите 5-10 градуса. Ако от термостата не тече течност, значи уплътнението си е наред, но това не е причина за проблема. По-скоро термостатът, макар и нов е "мързелив", в смисъл, че когато трябва да затвори големия кръг се бави и така течността се охлажда повече. Проблемът може да е и в датчика - не отчита точно или пък в уреда на таблото - не реагира адекватно на данните от датчика. Ако я закачите на стенд, там компът ще ви даде реалната температура, която обикновено е по-висока от тази, която показва уредът в колата.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Не нещо не си разбрал. Не тече от никакво жило течност! Жилото което отваря и затваря една клапа за пропускане на въздух се беше откачило и затова намях парно, защото тази клапа седеше непрекъснато отворена. А за термостата освен да си върна стария и да видя? Не знам при теб как е но на Крома-та има гумичка която се слага някъде на самия термостата, а капака който затваря термостата също си има гумичка. Та от там няма как да капе. Мен ме съмнява, че правилно съм сложил именно гумата на термостата и той сега не уплътнява достатъчно добре / не лежи добре в "леглото"/ и покрай него минава вода??
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар