Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Източване и смяна на охладителната течност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Източване и смяна на охладителната течност

    Здравейте, вчера отворих казанчето за антифриза да видя как е нивото - вс супер само кадето вътре течноста беше кафява, отврат. Да имате идея от каде се източва течноста, тъй като мисля че е уместно да я източа и да налея чиста вода + антифриз, да не вземе да се запуши нещо от тази мърсотия. Лесно ли става и мога ли да го направя сам, без майстори и т.н.Благодаря предварително!
    Brava 103HP
    ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

    #2
    на 1,6 - от долния маркуч на радиатораняма друг вариантлесно ене е лошо да си приготвиш и 10-на литра водада напълниш 2-3 пъти защото винаги остава антифризи така да промиеш лекослед това 3 литра концентрат с 3 литра дестилирана вода
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Sev написа:
      на 1,6 - от долния маркуч на радиатораняма друг вариантлесно ене е лошо да си приготвиш и 10-на литра водада напълниш 2-3 пъти защото винаги остава антифризи така да промиеш лекослед това 3 литра концентрат с 3 литра дестилирана вода
      Супер! А то какво има на маркуча - пробка, нещо или?Аз гелдах че по бензиностанциите има за промивка на радиатор флакончета но както казваш ако напълня няколко пъти би трябвало да избистри.
      Brava 103HP
      ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

      Коментар


        #4
        miro2177 написа:
        Sev написа:
        на 1,6 - от долния маркуч на радиатораняма друг вариантлесно ене е лошо да си приготвиш и 10-на литра водада напълниш 2-3 пъти защото винаги остава антифризи така да промиеш лекослед това 3 литра концентрат с 3 литра дестилирана вода
        Супер! А то какво има на маркуча - пробка, нещо или?Аз гелдах че по бензиностанциите има за промивка на радиатор флакончета но както казваш ако напълня няколко пъти би трябвало да избистри.
        тези за почистване не ти ги препоръчвам защото то забаря всичко и ако имаш някаде слаба част може да ти сабори някоя супличка и да се появи теч
        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

        Коментар


          #5
          не ти трябва тази добака за чистене...няма пробкаразвиваш скобата, дърпаш я и си готовприготви си и нова скоба
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            На загрят двигател се прави всичко това и внимавай да не се изгориш!
            Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

            Коментар


              #7
              simeon3000 написа:
              На загрят двигател се прави всичко това и внимавай да не се изгориш!
              Я това не го знаех На топла кола ще е малко терсене Ако го направя на студен да изтече и налея нова няма ли да стане? След това да покарам малко с вода да промие и тогава пак нова течност??
              Brava 103HP
              ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

              Коментар


                #8
                разхлабваш скобата като е студена, иначе трудно ще бръкнешпалиш докато загрее добремахаш капачката от разширителния съд изхлузваш маркуча и си готов... след това да не сипеш студена вода от чешмата :D слагаш топлапалиш да повърти докато отвори термостатапосле още веднъж същото упражнение
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #9
                  На студен двигател е затворен термостата и не се знае какво ще източиш - може би само водата от радиатора.
                  Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                  Коментар


                    #10
                    Не знам колеги защо давате такива съвети на човека като във всяко ръководство пише, че операцията се прави НА СТУДЕН ДВИГАТЕЛ. Отделно от това 1.6 и 1.8 моделите си имат и пробка на блока за източване на антифриза. Някъде около стартера била, нямам 1.6 че да кажа точно къде.
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      той термостата затваря доста бързо ... не е проблем като е затворенпросто като е топла, боклуците са се разтворили и омекнали
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #12
                        spark написа:
                        Не знам колеги защо давате такива съвети на човека като във всяко ръководство пише, че операцията се прави НА СТУДЕН ДВИГАТЕЛ. Отделно от това 1.6 и 1.8 моделите си имат и пробка на блока за източване на антифриза. Някъде около стартера била, нямам 1.6 че да кажа точно къде.
                        то в ръководствата много неща пише... 1,6 се точи от долния маркуч1,8 има подобие на пробка в долния край на радиатора
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #13
                          Sev написа:
                          разхлабваш скобата като е студена, иначе трудно ще бръкнешпалиш докато загрее добремахаш капачката от разширителния съд изхлузваш маркуча и си готов... след това да не сипеш студена вода от чешмата :D слагаш топлапалиш да повърти докато отвори термостатапосле още веднъж същото упражнение
                          А идеално :D но само не схванах, махането на маркуча и изтичането на течноста става на загрят двигател но неработещ нали така аз ще си поиграя де, може първо да пробвам на студен как точно се маха скобата и т.н. на каде и от каде тече :D че като е топал направо мое да е греда
                          Brava 103HP
                          ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                          Коментар


                            #14
                            определено трябва да е неработещ :D
                            2015 Renault Megane Expression GT
                            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                            Всичко за FIAT Bravo 2007

                            Коментар


                              #15
                              Sev написа:
                              определено трябва да е неработещ :D
                              да, защото незнаех че трябва да е и загрял, и шях да махна маркуча и да си чакам да изтече вс... грънци за това да съм сигурен, да не се окаже че една част трябва да изтече на работещ и т.н. :P
                              Brava 103HP
                              ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                              Коментар

                              Working...
                              X