Здравейте колеги, проблема е следния вчера ходих да ми напълнят климатика, майстора си го вакумира и започна да го пълни. Първоначално пое само 200 гр. и спря, след което направихме втори опит и си събра всичките 600 гр. и изненада, започна да пуши съединителя на компресора. И сега се чудя дали се е износил лъединителя или е затегнал компресора, който при изгасен мотор се върти на ръка.Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с компресора на климатика
Collapse
X
-
Колега,и на мен миналата година един "майстор" на климатици над техническия в София до автомивката ми прави диагностика.По същия начин малко след стартирането на компресора изпуши и се чу стържещ звук."Майстора" се произнесе:"Компресора замина."И взе да ми обяснява че при Италианеца имало по 150 лв. втора ръка и т.н.Занесох го в Перник на едни момчета и им казах че компресора е изгорял,изсмяха ми се!Как така гори компресор ... Понеже съединителя е на електромагнит и сработва само ако в системата се образува налягане,то ще ти е малко трудно да го пробваш автоматично.При мен се оказа че е имало мизерии между ролката на компресора задвижвана от ремъка и съединителя на компресора,които са изпушили ...Сега всичко е 6 и климата работи. Успех,колега п.п. Ако има проблем с компресора,колегата trace продава за 130 лв.,човека е много точен!
Коментар
-
Ми да, компресорът е с бутална група. Няма как да изгори. Все едно да ти изгори ДВГ -то. Аман от "майстори". Обаче ако буталната група затяга, то като го включиш, електросъединителят ще стегне шайбата за да предаде въртеливото движение от ДВГ на вала на компресора. И понеже вдигателят е по-як, нормално е заради затегнал компресор да изпуши съединителят му.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар