Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

колко често ви се включва перката?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Колега Airfan, не съм сигурен, може и наизуст да говоря, но мисля, че при пуснат климатик перката задължително винаги се върти.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #47
      emzo написа:
      Колега Airfan, не съм сигурен, може и наизуст да говоря, но мисля, че при пуснат климатик перката задължително винаги се върти.
      Включва се първа степен като се пусне климатика , все пак има известно време не веднага 5-10 секунди.
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #48
        Atanas71 написа:
        emzo написа:
        Колега Airfan, не съм сигурен, може и наизуст да говоря, но мисля, че при пуснат климатик перката задължително винаги се върти.
        Включва се първа степен като се пусне климатика , все пак има известно време не веднага 5-10 секунди.
        Покарай на магистралата с климатик, спри и виж дали работят перките. При мен не работи нищо в този момент.

        Коментар


          #49
          На мен беше ми изгоряло съпротивлението на първата степен и тя не се включваше.Първата степен - една чертичка над средата (90 градуса) а втората две чертички (100 градуса).Обаче като проучвах се оказа че работата е още по-опасна.Климатикът като се включи вдига налягане. Там където е високото налягане на климатика има датчик - пресостат който включва първата степен на перката като вдигне налягане климатика.Перката трябва да върти и да охлажда радиатора на климатика който е пред радиатора на двигателя.Ако не се включи първата степен радиаторът на климатика не се охлажда и налягането въвсистемата на климатика продължава да се увеличава над нормалното.Тръбопроводите на климатика от към страната на високото налягане започват да се надуват.И рано или късно някъде се получава цепнатина и започва да изтича фреон.Изтича фреона и климатикът вече не охлажда.Ако пак не се обърне внимание следва повреда на компресора на климатика, понеже той работибез фреон. Следват ремонти и яко набутване със кинти.Аз лично си направих два извода:- ако не работи първата степен не трябва да се включва климатика- ако климатикът не охлажда не трябва да се включва
          Bravo 1.6 / 16

          Коментар


            #50
            Хубави изводи, но грешни, според мен. Сега ще кажа защо - този пресостат има още степени, не е само една. Като се вдигне налягането повече - кара перката да се върти на бързата скорост. Има и трета степен, която спира компресора при още по-високо налягане, за да предпази цялостно системата. Така че дори и да ти е изгоряла първата степен - пускай си климатик смело, това не е по-опасно отколкото да тти прегрее колата. Климатикът нормално работи при налягане от 11 до 16 бара, а системата се тества ако не се лъжа при 25 бара. Тук има доста колеги, които се занимават с хладилна техника, и със сигурност са по-вещи от мен, и се надявам да изяснят нещата.

            Коментар

            Working...
            X