прекалено късно е колега, даже и за втора степенщом включването се усеща по оборотите - това е втората степенпо принцип тя се включва някъде около предното делениекакто Оги каза, първата степен не ти работи най-вероятно заради реостатано обърни внимание защо втората се включва толкова късносъветвам те да оправиш нещата максимално бързо...има вероятност от сериозни последствия
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
колко често ви се включва перката?
Collapse
X
-
Принципно има значение, защото при дизеловият двигател е две перки и там се разсейва по-голяма мощност, ако не се лъжа. Но дори и да вземеш не-точно който ти трябва, важно е да има нещо което да затвори веригата през този елемент - било то и кабел от 6 квадрата, както правят някои. Така обаче няма да имаш разсеяна мощност там, и перката ще се върти еднакво бързо на първа и на втора степен. Втора е възможно никога да не се включи, в този ред на мисли. Понеже има реостати с различна мощност, при единия перката ще се върти по-бавничко, при друг - по-бързичко. Аз лично бих избрал варианта с окъсяване на елемента. (Двата кабела от буксата му - в лустер клема) Виж и на www.axm-auto.com какви са предложенията.
Коментар
-
Re: колко често ви се включва перката?
vintiliran написа:Колеги, споделете колко често се включва перката при каране и до къде ви стига стрелката на температурата в града при това време както е 15, 20, 25 градуса.Понеже при мен имам чуството че доста загрява и перката доста често работи.След всяко по продалжително каране (над 15 мин. нормално каране) в града перката е включена и продалжава да работи след като изгася.п.п първата скорост на перката работи !!Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
А варианта с окъсяване на реостата става предполагам с клемите отиващи до него. В тоя случай като се пусне климатика перката ще работи постоянно на 2-ра (бързата) степен ли? При мене 1-ва степен я няма въобще,а преди като пуснех климатика се пускаше вентилатора на 1 степен,сега не иска като пусна климатика и вдига черта и малко над средата. Интересува ме малко повече информация за окъсяване на реостата.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Перките се включват само по сигнал от датчика за налягане, т. нар. пресостат. Това че като пуснеш климатик, автоматично се включва перка, са древногръТСки митове и легенди. Целта на перката е да усили потока през радиаторите, като така ги охлади. На първа степен ще ги охлади по-бавно, за повече време, а на втора - по-бързо, за по-кратко време. При охлаждане налягането в климатичния радиатор, кондензатора, спада, и като падне до определено ниво - перката ще спре.
Коментар
-
Относно реостатите и т.н и на двата Фиата ги окъсих с лустра клема,щото се бяха стопили клемите им.По-интересното е,че на бравото не беше обикновен реостат,а едно съвсем като пружина без сърцевина вътре-просто навивки от дебел тел. Та сега и 2-та работят перфектно,включват си перката малко след средатаФиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
null.zero написа:карам повече градско и забелязвам напоследък че като има повече изкачване или като вися в "задръстване" и карам бавно най-много на втора, загрява до където съм отбелязал със червената стрелка. там някъде се включва перката (чувам как падат оборотите на двигателя). не трябва ли да се включва по-рано? нормално ли е това, или има някакво закъснение при затварянето на термосата? може ли да е от антифриза? случвало ми се е и при по-ниски температури ...FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Flow мерси за отговора значи горната клема на реостата на вентилатора мога да я извадя, вижда се че е много клеясала и прашна и мръсна и прочее. долната обаче изобщо не мога да я помръдна от мястото й, и няма тази пластмасова обувка с щипката, все едно един кабел направо влиза вътре и е запоен там. ще напръскам горната с контактен спрей и ако не се оправи сигурно ще го шунтирам този реостат. нормално ли е долната клема да не мога да я откача? не ми се струва да е така. също как най-лесно да стигна до този реостат - отгоре или отдолу? какво трябва да разглобя?иначе при студена кола и топло време вчера, като запалих и веднага пуснах климатика, малко след това се включи перката. не знам на коя скорост.Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
Moonsteppers - All over the world and beyond ...
Коментар
-
null.zero написа:Flow мерси за отговора значи горната клема на реостата на вентилатора мога да я извадя, вижда се че е много клеясала и прашна и мръсна и прочее. долната обаче изобщо не мога да я помръдна от мястото й, и няма тази пластмасова обувка с щипката, все едно един кабел направо влиза вътре и е запоен там. ще напръскам горната с контактен спрей и ако не се оправи сигурно ще го шунтирам този реостат. нормално ли е долната клема да не мога да я откача? не ми се струва да е така. също как най-лесно да стигна до този реостат - отгоре или отдолу? какво трябва да разглобя?иначе при студена кола и топло време вчера, като запалих и веднага пуснах климатика, малко след това се включи перката. не знам на коя скорост.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар