Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

да споделим опит за ТЕРМОСТАТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз миналата година цяло лято съм бил със неработещ термостат.Есента като взе да става студено се светнах какво става и отидох и си сложих един BEHR.Понеже си следя средния разход - след смяна на термостата разхода ми падна с около 1 литър бензин. Не съм предполагал че има такова голямо значение.
    Bravo 1.6 / 16

    Коментар


      #17
      Facet +Засега безупречен - една идея (половин милиметър) под средата и на къси и на дълги пасове. Като повися в задръстванията се вдига малко над средата, но перката веднага я връща където и е мястото. Сложих го в началото на есента.Старият (оригиналния Behr) беше добре лятото градско, но като захладня взе да сваля температурата като набера малко, а извън града даже лятото стоеше на четвърт(около 70’).
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #18
        Аз да попитам дали някой е мерил каква му е температурата по време на движение с данни от компютъра,а не по стрелката?
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #19
          Не съм държал компютъра вързан докато карам, но това което съм видял като я вържа е, че стрелката си работи коректно. Средата действително е 90’, а началото на скалата около 55’
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #20
            Re: да споделим опит за ТЕРМОСТАТ

            u_bo написа:
            по идея на колегата YAROSHKHнека всеки напише марка термостат , който е позвал, до него + или - АКО желае (щото на мен ми е писнало и не ми се споделя просто) да напише по-подробно защоиначе марки : FACET, EPS, BEHR, MOTORAD, WERNET , WAHLERето от мен:WERNET -BEHR -и двата със сигурност не са ментаци , но са много инертни, смених вернетта с бер-а , НО разлика нямаше в поведението на температурата.АКО някой има забележки - моля на ЛС ... а, за самоделките опишете ги наапример така - "самоделка от Рено5 Вернет - "
            Моите впечатления са:1.WAHLER/Germany.2.BEHR/Germany/Ako са италиански или турски се превръщат в консумативи.По добре тогава от Рено 5 в маркуча за 5 лв,но със отстранен оргинален задължително.Работи без грешка и забряваш за термостат.

            Коментар


              #21
              "самоделка от Рено5 Вернет - "Нямам никакъв опит с други дори и оригинални да са! И като се замисля ... може би по-добре. На компютърна диагностика не отчита грешки,т.е. температурния датчик е здрав все още и отчита нормални стойности в работен режим.
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #22
                dudulia написа:
                Аз да попитам дали някой е мерил каква му е температурата по време на движение с данни от компютъра,а не по стрелката?
                88°~93°C.
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #23
                  Riki888 написа:
                  Аз миналата година цяло лято съм бил със неработещ термостат.Есента като взе да става студено се светнах какво става и отидох и си сложих един BEHR.Понеже си следя средния разход - след смяна на термостата разхода ми падна с около 1 литър бензин. Не съм предполагал че има такова голямо значение.
                  Има и то голямо. Аз моят го смених преди две години с BEHR от Христо, оригинален и никакви проблеми, при -15 тази зима си стои в средата стрелката.В другата тема за махането на катализатора съм описал подробно как работи ламбда сондата и кога започва ЕКУ-то да следи сместа по нея. И колегата Стефан Хаджов потвърди моите наблюдения с Визата. Виж моето и неговото мнение и ще си отговориш защо е паднал разхода на гориво.Иначе стрелката започва да се движи от 50-55 градуса и е на средата при 85-88 градуса. Перката се включва при 93-94 градуса и изключва на 90-91 градуса. Всички тези измервания съм ги правил с Виза, дето се вика точно каквото "вижда" компютъра на колата за работата на мотора.
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар


                    #24
                    моя не съм го сменял все още, според мен бързо достига работна температура и си я държи, както съм отбелязал със зелената стрелка.карам повече градско и забелязвам напоследък че като има повече изкачване или като вися в "задръстване" и карам бавно най-много на втора, загрява до където съм отбелязал със червената стрелка. там някъде се включва перката (чувам как падат оборотите на двигателя). нормално ли е това, или има някакво закъснение при затварянето на термосата? може ли да е от антифриза? случвало ми се е и при по-ниски температури ...
                    Прикачени файлове
                    Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
                    Moonsteppers - All over the world and beyond ...

                    Коментар

                    Working...
                    X