Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

да споделим опит за ТЕРМОСТАТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    да споделим опит за ТЕРМОСТАТ

    по идея на колегата YAROSHKHнека всеки напише марка термостат , който е позвал, до него + или - АКО желае (щото на мен ми е писнало и не ми се споделя просто) да напише по-подробно защоиначе марки : FACET, EPS, BEHR, MOTORAD, WERNET , WAHLERето от мен:WERNET -BEHR -и двата със сигурност не са ментаци , но са много инертни, смених вернетта с бер-а , НО разлика нямаше в поведението на температурата.АКО някой има забележки - моля на ЛС ... а, за самоделките опишете ги наапример така - "самоделка от Рено5 Вернет - "

    #2
    Онази тема е достатъчна, може там да си сподели това инфо !
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Re: да споделим опит за ТЕРМОСТАТ

      u_bo написа:
      по идея на колегата YAROSHKHнека всеки напише марка термостат , който е позвал, до него + или - АКО желае (щото на мен ми е писнало и не ми се споделя просто) да напише по-подробно защоиначе марки : FACET, EPS, BEHR, MOTORAD, WERNET , WAHLERето от мен:WERNET -BEHR -и двата със сигурност не са ментаци , но са много инертни, смених вернетта с бер-а , НО разлика нямаше в поведението на температурата.
      Ние със самоделките WERNET от Рено 5 директно в маркуча да се намесваме ли в темата или че не тепате Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #4
        Оргиналния беше BEHR и го смених с WARNET разлика никаква, стрелката си седи на първото деление преди средата ила малко над нея, после разбрах че на всички Пунто 75 е така
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #5
          Аз сложих EPS на моята таратайка. Работи си безупречно- колата загрява бързо и стрелката стой винаги в средата независимо от околната температура. Обаче има нещо с охлаждащата система, което не знам дали е нормално или не- много често дори в хладано време без да съм юркал колата като я загася и малко след това като дам на контакт чувам вентилатора да работи ,а стрелката на температурата е минала малко средата.
          SEAT Leon Cupra 300
          Triumph Street Triple 765 R

          Коментар


            #6
            VooDoo написа:
            Аз сложих EPS на моята таратайка. Работи си безупречно- колата загрява бързо и стрелката стой винаги в средата независимо от околната температура. Обаче има нещо с охлаждащата система, което не знам дали е нормално или не- много често дори в хладано време без да съм юркал колата като я загася и малко след това като дам на контакт чувам вентилатора да работи ,а стрелката на температурата е минала малко средата.
            нормално е

            Коментар


              #7
              Как пък ще е нормално?!? Нормално е лятото, не и при 10 градуса външна температура.Аз 2-3 пъти да съм чул перката да завърти тая зима, а колата и при -15 градуса ковеше средата на скалата!

              Коментар


                #8
                Аз съм с Бер от около 2 години температурата ми е винаги една черта преди средата, а според мен трябва да е на средата и почвам да се замислям да сложа нов но да не е от тези който са вграждани в автомобила от завода, а друга марка.Незнам колко ще ви прозвочи сериозно но си мисля че тези марки с който излиза от завода ги правят да отварят по рано защото нашите коли ще се карат в италия а там е по топло и затова отварят по рано.
                Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                Коментар


                  #9
                  6ma7ka7a написа:
                  Аз съм с Бер от около 2 години температурата ми е винаги една черта преди средата, а според мен трябва да е на средата и почвам да се замислям да сложа нов но да не е от тези който са вграждани в автомобила от завода, а друга марка.Незнам колко ще ви прозвочи сериозно но си мисля че тези марки с който излиза от завода ги правят да отварят по рано защото нашите коли ще се карат в италия а там е по топло и затова отварят по рано.
                  Колега,хич не се занимавай с глупости.Не се знае на какво менте ще попаднеш и тогава пак ще върнеш стария.Ще береш само ядове,една черта под средата е нищо ...
                  Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
                  ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
                  ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
                  ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

                  Коментар


                    #10
                    6ma7ka7a написа:
                    Аз съм с Бер от около 2 години температурата ми е винаги една черта преди средата, а според мен трябва да е на средата и почвам да се замислям да сложа нов но да не е от тези който са вграждани в автомобила от завода, а друга марка.Незнам колко ще ви прозвочи сериозно но си мисля че тези марки с който излиза от завода ги правят да отварят по рано защото нашите коли ще се карат в италия а там е по топло и затова отварят по рано.
                    Стрелката не е точна и от там идва разликата.И аз си мислех за същия проблем.Смених оригиналният термостат с Берт и разлика няма.Дори след малко ще го слагам на мареата,че на нея термостата е заседнал отворен и температурата ми е 60 градуса извънградско.
                    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                    Коментар


                      #11
                      Бях с Вернет, смених го ей така профилактично със същата марка и никаква промяна в показанията!Градско 90-95, извънградско малко под 90!
                      now. BMW E39 523i '98 170hp
                      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                      Коментар


                        #12
                        Преди бях сложил VERNET по изпитания начин в тръбата след оригиналния термостат, но сържеше около 2 чертички под средата, затова сложих оригинален за модела, но се оказа, че и с него са същитя показания, мисля че е BEHR.
                        --Старата ръжда любов не хваща!--
                        156 sportwagon 1,9 jtd 115
                        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                        Коментар


                          #13
                          на мойто браво сложих VERNET и си се държи много добре. обикновенно е на 1 четра под средата. понякога като позастане на едно място колата се включва и вентилатора
                          Fiat Bravo SX 1.4 12V

                          Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
                          Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

                          Коментар


                            #14
                            И аз смених миналата есен моя с Вернет. Работи идеално поне за сега.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #15
                              С Vernet съм от три години, градско загрява нормално, но на по-дълги отсечки стои около 80 градуса зимата. Иначе на място отваря нормално, не е отворен постоянно, но сигурно не затваря плътно. Карам изключително почти само градско, така че експерименти не ми се правят с други марки, но като тоя сдаде багажа определено следващия ще е EPS.
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар

                              Working...
                              X