За дезинфекция на изпарителя става дума, евентуално и на въздуховодите. Това трябва да са правили на предишното облужване. Та така, сега са ясни нещата.
van_dal - нещо повече за този спрей? Цена, място откъдето може да се купи най-изгодно? Аз миналото лято ползвах един от най-евтините - стак пластик , има ги в практикер по 7 лева, и в Ес Енд Кей по 4.50 лв, с маркуч, но ефектът от него беше около 3-5 дни, и силно се съмнявам че съм достигнал до изпарителя с този маркуч. Какви са отзивите за твоя?
нека колегите Riki888 и Даниел Спасов (гледам и двамата са от София) да споделят къде са има напълнили климатиците. След като са доволни, то и други хора да се възползват. И още нещо. Случайно да е станало дума, че освен пълнене и проверка се предлага и чистене и дезинфекция на системата. Защото е нещо нужно, мисля аз, пък никой не споменава да го прави.
Извинявам се предварително, за качеството на снимката. Червеното кръгче е сервиза и бензиностанцията на Дунев,срещу комплекса на ЦСКА, а синьото на сервиза, където правят диагностика и зареждане на климатици.Много съм доволен от обслужването.
нека колегите Riki888 и Даниел Спасов (гледам и двамата са от София) да споделят къде са има напълнили климатиците. След като са доволни, то и други хора да се възползват. И още нещо. Случайно да е станало дума, че освен пълнене и проверка се предлага и чистене и дезинфекция на системата. Защото е нещо нужно, мисля аз, пък никой не споменава да го прави.
Ами аз се доверих на АВТОКЛИМАТИЦИ - СЕРВИЗ "ИРИС" Открих го тук във форума:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...8%D0%C8%D1За дезинфекция не е ставало дума, аз не съм отишъл по принцип за диагностика и профилактика ами със конкретен проблем. Просто не съм питал за цялостна диагностика.Още нещо: още преди да започна да търся сервиз бях наясно че винаги може да има скрити дефекти или течове в системата които може и да не ги открием. Или пък 5 дни например, след като се ремонтира климатика може да се появи друг проблем. За цялостна диагностика би трябвало да се разглоби цялата климатична система в колата което си е доста работа. Да се провери за ръжда, стареене и т.н. За късмет климатикът работи, днес изминах 250 километра и се представи добре.
До автокъщите има такъв сервиз, ама ще трябва доста да почакаш, защото са много натоварени и трябва да се запишеш първо.Зад хотел космос до стадиона на Нефтохимик също има(ше).На мен миналата година профилактиката ми я направи "обикновен" хладилен техник. С пълненето на фреон и масло + проверка на системата ми взе 55 лв.
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Колеги а колко градуса трябва да е въздушния поток при включян климатика на HI (при мен е 10 гр. на централната конзола и 1500 оборота) никаде не намерих инфо за градусите, и колко трябва да бъдат при добре работещ климатик
Joro я кажи адреса на твоя майстор, да го посетя и Аз.До колкото виждам в профила ти си от Бургас.Аз днес ходих на едно място да ни видят моя климатик, искат мо 100лв за пълнене , 80лв. за заварка и смяна на един маркуч с алминиев накрайник.
Колеги а колко градуса трябва да е въздушния поток при включян климатика на HI (при мен е 10 гр. на централната конзола и 1500 оборота) никаде не намерих инфо за градусите, и колко трябва да бъдат при добре работещ климатик
При 20-30 градуса външна температура,се включва вътрешна циркулация,климатика на макс студено и на втора степен вентилатора да духа на централните духалки.Оставя се така около 2 минути.След това се мери и трябва да е между 7-10 градуса температурата.Ако включиш четвърта степен ще е малко по висока отколкото на втора,или ако е на външен въздух.В нормите си.А тези които ти разправят че на браво/брава/мареа им вади под 6 градуса на духалките не ги слушай.Естествено и различните термометри дават различни грешки.
Коментар