Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бравото загрява

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Gecata_82 написа:
    Здравейте колеги. Нямам газова уредба. Синия датчик не съм го сменял. Само термостата съм сменял. И ако трябва пак да го сменям- Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 . Много качествени части се продават в България, да... .Какато и да е. При нас в момента вали сняг- има поне 20 см. Няма какво да направя за момента. Времето е отвратително. И аз съм се замислял за водна помпа. Сменял съм я преди около година. И от тогава май стана така. Но също така съм се замислял и за издънила гарнитура на глава. Ама като не мога да преценя дали маркучите са "твърди". Струват ми се твърди ама... Като карам на "дълго", стрелката на температурата стои на две чертички под средата- сега в студеното. Като е по-топло (лятото), седи на една под средата. Ако след като съм карал извън града, карам градско- малко каране по улиците (на втора - трета) и пускаме перките, без да зоря колата разбира се. Карал съм и други коли не е така при тях. Не знам вече и аз какво да мисля.
    Ако имаше издънена гарнитура,както ти казваш,до сега да си разбрал отдавна.Първо щеше да имаш разход на охлад.течност.Второ вода в маслото или в горивн.камери и да ти пуши бяло.Твоя случай е водна помпа или термостат.Но в карая на краищата ако двигателя ти винаги е в норм.темпер. режим и е в нормите след отваряне на термостата и при каране продължително градско в задръст.,какво от това,че ще включи вентилатора преди термостата.Карай и и си свиркай.Да включва когато иска,важното е да е в температ.норми.Няма да даваш отново пари за нови неща без гаранция че си попаднал на точното.Важното е че си го установил,знае се за причините и след като няма неприемливи последствия си карай.

    Коментар


      #47
      вземи си за 10 - 15 лв един цифров термометър със сонда и го шибни някъде в купето,хвани сондата близо до датчика на термостата - така ще имаш по--точна представа

      Коментар


        #48
        Като за начало колеги, ще сменя температурния датчик, който е на блока. Ще обезвъздуша и ще видя какво ще се получи. Взех да си мисля все повече за кофти водна помпа. Ако има някакво развитие по темата ще пиша. Още веднъж, благодаря и .
        Bravo 1.8 16V GT ex.
        Fiat Croma 1.9 16V mjet

        Коментар


          #49
          НЕ НА БЛОКА!!! Той подава инфо за таблото. Смени СИНИЯ(Ако написаното не е вярно, сега е момента някой да ме опровергае. )

          Коментар


            #50
            ogi28b написа:
            НЕ НА БЛОКА!!! Той подава инфо за таблото. Смени СИНИЯ(Ако написаното не е вярно, сега е момента някой да ме опровергае. )
            Синия е наистина за контролера.Но предполагам,че колегата има съмнение за верноста на показанието температурата на таблото.Може би иска да се увери във верноста на работната температура.

            Коментар


              #51
              Stefan Hadjov - Понеже каза, че не си чел тази тема, приемам че все още е така. Та в тази връзка - колегата се оплаква от включване на перките преди термостатът да е пропуснал и капчица през системата. Мисля че за това е виновен синият датчик. Не помня да е казвал че се съмнява в показанията на уреда. Тъй като двете неща са изградени независимо, напълно е възможно едновременно да има проблем в синия дтчик, както и да има невярно показание на уреда на таблото.

              Коментар


                #52
                u_bo написа:
                вземи си за 10 - 15 лв един цифров термометър със сонда и го шибни някъде в купето,хвани сондата близо до датчика на термостата - така ще имаш по--точна представа
                къде ги продават тези термометрии добро ли им е таблото, да си сложа такъв в колата
                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                Коментар


                  #53
                  ogi28b написа:
                  Stefan Hadjov - Понеже каза, че не си чел тази тема, приемам че все още е така. Та в тази връзка - колегата се оплаква от включване на перките преди термостатът да е пропуснал и капчица през системата. Мисля че за това е виновен синият датчик. Не помня да е казвал че се съмнява в показанията на уреда. Тъй като двете неща са изградени независимо, напълно е възможно едновременно да има проблем в синия дтчик, както и да има невярно показание на уреда на таблото.
                  или термостата е скапан и отваря късно, а датчика е наред и компа подава вярно момента на вкл. на перките... затова си оставам с мойта препоръка - ще ти спести демонтаж и проба в йена глас на теремостатап.с. оги , ти кво си пил днес бе?

                  Коментар


                    #54
                    ogi28b написа:
                    Stefan Hadjov - Понеже каза, че не си чел тази тема, приемам че все още е така. Та в тази връзка - колегата се оплаква от включване на перките преди термостатът да е пропуснал и капчица през системата. Мисля че за това е виновен синият датчик. Не помня да е казвал че се съмнява в показанията на уреда. Тъй като двете неща са изградени независимо, напълно е възможно едновременно да има проблем в синия дтчик, както и да има невярно показание на уреда на таблото.
                    Aбе може и да си прав,че много работи едноврменно върша.Може и да е синия датчик,но още толкова може да има и върху термостата съмнение.Спомням си че в началото на темата колегата имаше съмнения за прегряване някакво,пък и темата му е с подобно заглавие.За това сметнах че иска да провери и другия датчик за таблото.

                    Коментар


                      #55
                      u_bo, не знам, какво имаш предвид? Пих суттринта о ракията на шефа, ама малко, една капачка, щото сме на работа все пак, а до преди малко пих нещо на което отпред пишеше Кайлъшка. Сигурно е било ракия. Имааше подобеен аромат и вкус.Та защо питаш какво съм пил?

                      Коментар


                        #56
                        ogi28b написа:
                        u_bo, не знам, какво имаш предвид? Пих суттринта о ракията на шефа, ама малко, една капачка, щото сме на работа все пак, а до преди малко пих нещо на което отпред пишеше Кайлъшка. Сигурно е било ракия. Имааше подобеен аромат и вкус.Та защо питаш какво съм пил?
                        поста с въпроса беше от 20.03 , а причината за въпроса неше , че срещнах 2бр. заядливи поста от тебе и се поучудих

                        Коментар


                          #57
                          Здравейте колеги. Ще сменя датчика на блока, защото от там ми сълзи антифриз. Малко, но все пак. А и защо този датчик не е завит до край, не знам?! Предишните майстори са и били огън . След като сменя този датчик, ще обезвъздуша хубаво. Ще видя дали има някаква промяна (едва ли). А относно проблемите ми са два- ще се опитам да обобщя:1. Първо палене за деня (мотора е бил студен). След няколко минути, температурата се вдига до 1-ва чертичка след средата. Термостата тъкмо отваря. Първа степен на перката се включва. Температурата се вдига с около половин деление. После бързо пада на 2 чертички под средата. Перките си спират. 2. Карам извън града. Температурата стои на една/две чертички под средата. Спирам (мотора е запален) или почвам да карам много бавно. Перките се включват бързо (една/две минути). Това се случва при външна температура на въздуха около 15-20 градуса и повече.
                          Bravo 1.8 16V GT ex.
                          Fiat Croma 1.9 16V mjet

                          Коментар


                            #58
                            Здравейте,понеже прочетох почти всички теми във форума и имам същия проблем,реших и аз да се включа.Бравото ми си загрява от както съм го купил и реших да направя нещо по въпроса.Смених термостат,датчик за температурата който е на главата,датчика на радиатора,радиатора за парното вътре в купето,реостат,резостор,всички букси,диагностика на електорниката,основен ремонт на климатика и нищо.Не искам да казвам колко пари дадох че няма да ми повярвате.Общо взето всичко работи колата е загряла до червено а като я измеря с лазерен термометър е на 87 градуса.Перката ми включва само като се пусне климатика или като стигне 2 черти под червеното.Отивам да си сложа мързеливка защото ми писна наистина.Ако някой ми каже какво да сменя отивам и го сменям,но не съм сигурен че остана нещо такова.Радиатора ми загрява от дясно а от ляво е 20-30 градуса по хладък.При вас така ли?Да сменям ли радиатор.Не знам дали има шанс да е гарнитура,но трима майстори ми казват че не е.Но вкрайна сметка и нея мога да сменя само да спре да ми показва червено,че ме побиват тръпки

                            Коментар


                              #59
                              ivo5289 написа:
                              ...Общо взето всичко работи колата е загряла до червено а като я измеря с лазерен термометър е на 87 градуса.Перката ми включва само като се пусне климатика или като стигне 2 черти под червеното... (
                              Общо взето колата ти си е наред, само стрелката на таблото те лъже.
                              Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                              Коментар


                                #60
                                Първите няколко пъти като ми го направи ми хвърли водата,след като ми задържа по дълго на червения сектор.Сега ме е страх да я задържа на червения сектор да не направи някоя беля.Само се надявам да ме лъже таблото.

                                Коментар

                                Working...
                                X