Gecata_82 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бравото загрява
Collapse
X
-
-
Водната помпа съм я сменил, защото почна да свири. Нямаше как. Иначе за "побългаряване"- няма смисъл. Перките се включват добре, спрямо стрелката на таблото. Единия проблем е- сравнително бързо включва перки, като съм карал извън града. Другия проблем е, че термостата отваря 1-2 чертички след средата на скалата (при студен мотор). Описал сам го по-горе в постовете.Bravo 1.8 16V GT ex.
Fiat Croma 1.9 16V mjet
Коментар
-
Gecata_82 написа:Колега Stefan Hadjov, колата ми е с климатик. Благодаря предварително. Колега MadHead, като се замисля, след смяна на водна помпа почна да се държи по този начин. За това смених и термостат. Обезвъздушавал съм от пробките на радиатора. Ще пробвам с обезвъздушаване и от датчиците. Дано се получи. Загледах се в датчика на блока. Някой го е сменял и е сложил силикон- явно е течал. Но за съжаление си личи, че тече и сега по много малко антифриз. По скоро мокри. Антифриза не немалява. Или поне не много- доливам много рядко. Ще взема да го сменя този датчик и ще обезвъздуша. Дано не тече и от новия.
Коментар
-
В това "валежно" време няма да мога да измеря как се държи термостата. Пък и нямам термометър, който мога да го ползвам във вода. Този с термодвойката май няма да стне. Ще се пробвам с обезвъздушаване през датчиците. Ама това ще е събота. Сега нямам време.Bravo 1.8 16V GT ex.
Fiat Croma 1.9 16V mjet
Коментар
-
u_bo
Gecata_82 написа:В това "валежно" време няма да мога да измеря как се държи термостата. Пък и нямам термометър, който мога да го ползвам във вода. Този с термодвойката май няма да стне. Ще се пробвам с обезвъздушаване през датчиците. Ама това ще е събота. Сега нямам време.
Коментар
-
u_bo
Re: Бравото загрява
Gecata_82 написа:Колеги имам въпрос отнасящ се за температурата на Браво-то ми. Мотора е 1.8 16В. Температурата на двигателя се променя по следния начин:Паля сутрин- студен мотор температурата се покачва. Маркуча излизащ от термостата е студен. Температурата достига до средата на скалата, маркуча още е студен(термостата не е отворил). Температурата достига първо- второ деление след средата. Първата степен на перката се включва (понякога и втора степен). Термостата започва да отваря. Защо чак сега? След малко перката спира. Температурата пада на две чертички под средата. Като покарам малко извън града (90-100км/ч), температурата стои на две чертички под средата. Като спра за много кратко време температурата се качва бързо до първа- втора чертичка над средата, дори и сега в хладното (10-12 градуса). Първата степен на перката се вклчва. След малко изключва но температурата е малко над средата. Притеснява ме това бързо покачване на температурата. Така е от доста време. Термостата е сменян. Със стария се държеше пак така. Системата съм я обезвъздушавал няколко пъти- няма въздух. Възможно ли е да е от водна помпа? И тя е сменяна (преди термостата). Но след като я смених почна да се държи така или аз просто си внушавам така. Възможно ли е да пасне водна помпа от друг мотор на Фиат но да е с различна перка или ролка и от там да идва проблема? Ивинявам се колеги, че питам за изтъркан въпрос. Изчетох много теми и не можах да намеря тема с подобен проблем. Благодаря предварително.ПП Ама какво обоснение само...
Коментар
-
Уж внимателно чета, ама така и не разбрах - СИНИЯТ даттчик нов ли е, или не? Достатъчни са няколко ома разлика, че компютърът да отчита с 2-3 градуса по-топло, и да пуска перката. Очевидно е и от данните на Stefan Hadjov: колкото по-топло е, толкова по-малко е достатъчно да бъде отклонението, за да се излъже компютъра.
Коментар
-
Колеги извинявам се че ще се обадя малко кофти но ако водната помпа е ментак и лопатките загребват по малко няма ли да се получи тоя ефект?Питам защото моята помпа не тече и не свири и като обслужвах колата изрично им забраних да ми пипат помпата щото съм брал ядове на предишна кола.Колега от Пловдив има този проблем и той дойде след смяна на водна помпа.
Коментар
-
npace написа:Колеги извинявам се че ще се обадя малко кофти но ако водната помпа е ментак и лопатките загребват по малко няма ли да се получи тоя ефект?Питам защото моята помпа не тече и не свири и като обслужвах колата изрично им забраних да ми пипат помпата щото съм брал ядове на предишна кола.Колега от Пловдив има този проблем и той дойде след смяна на водна помпа.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:npace написа:Колеги извинявам се че ще се обадя малко кофти но ако водната помпа е ментак и лопатките загребват по малко няма ли да се получи тоя ефект?Питам защото моята помпа не тече и не свири и като обслужвах колата изрично им забраних да ми пипат помпата щото съм брал ядове на предишна кола.Колега от Пловдив има този проблем и той дойде след смяна на водна помпа.
Коментар
-
Здравейте колеги. Нямам газова уредба. Синия датчик не съм го сменял. Само термостата съм сменял. И ако трябва пак да го сменям- Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 . Много качествени части се продават в България, да... .Какато и да е. При нас в момента вали сняг- има поне 20 см. Няма какво да направя за момента. Времето е отвратително. И аз съм се замислял за водна помпа. Сменял съм я преди около година. И от тогава май стана така. Но също така съм се замислял и за издънила гарнитура на глава. Ама като не мога да преценя дали маркучите са "твърди". Струват ми се твърди ама... Като карам на "дълго", стрелката на температурата стои на две чертички под средата- сега в студеното. Като е по-топло (лятото), седи на една под средата. Ако след като съм карал извън града, карам градско- малко каране по улиците (на втора - трета) и пускаме перките, без да зоря колата разбира се. Карал съм и други коли не е така при тях. Не знам вече и аз какво да мисля.Bravo 1.8 16V GT ex.
Fiat Croma 1.9 16V mjet
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар