Проблемът е,когато се движи колата температурата на охл.течност е около 60гр.,а когато изключа от скорост и оборотите паднат тогава показанията на уреда са както когато е студена маркучите които отиват към радиатора единият е студен,а другият топъл.Когато я оставя да работи на място тогава си загрява нормално включва перката и маркучите са топли,но като тръгна се получава същото както отначало .Колата е Браво 1,9ТД 75.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с температура на охлаждащата течност - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Най-лесно се проверява темостата, като запалиш колата когато е студен мотора и пепнеш маркуча( тази част която е по-близо до радиатора), който отива от термостата към радиатора- ако започне да се затопля преди 80-90 градуса значи термостата ти стои отворен и трябва да се подмени.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
VooDoo написа:Най-лесно се проверява темостата, като запалиш колата когато е студен мотора и пепнеш маркуча( тази част която е по-близо до радиатора), който отива от термостата към радиатора- ако започне да се затопля преди 80-90 градуса значи термостата ти стои отворен и трябва да се подмени.Фиат Пунто МК2 2000г
Коментар
-
bivmo
Термостата е за смяна 100% !!! На дълък път стрелката стои на първото деление на скалата. На место и градско загрява щото няма голямо обдухване на радиатора!!!
Коментар
-
bivmo написа:Термостата е за смяна 100% !!! На дълък път стрелката стои на първото деление на скалата. На место и градско загрява щото няма голямо обдухване на радиатора!!!Фиат Пунто МК2 2000г
Коментар
-
Как може да установиш самият ти че термостатът е здрав, работи нормално, и въпреки това да го смениш?! Не знам колко струва, ама ако не е евтин - това си е чист мазохизъм. Колегите, които решиха че термостатът е за смяна - знаете ли изобщо как се проверява, че пишете че е за смяна? Човекът 2 пъти си каза че маркучът остава студен, както трябва да е, но вие пак му пишете да си смени термостата. Евала! Защо да не смени и таблото ? Ей така профилактично. Също и радиатора, както и всички маркучи, охлаждащата течност и др.
Коментар
-
ogi28b написа:Как може да установиш самият ти че термостатът е здрав, работи нормално, и въпреки това да го смениш?! Не знам колко струва, ама ако не е евтин - това си е чист мазохизъм. Колегите, които решиха че термостатът е за смяна - знаете ли изобщо как се проверява, че пишете че е за смяна? Човекът 2 пъти си каза че маркучът остава студен, както трябва да е, но вие пак му пишете да си смени термостата. Евала! Защо да не смени и таблото ? Ей така профилактично. Също и радиатора, както и всички маркучи, охлаждащата течност и др.
Коментар
-
Колкото и да го чета - едно и също е. Ако искаш и ти прочети внимателно постове 1, 4, 6 и 7 от тази тема, и изводите оставям за теб. "Замислих се и за термостата ,но както вече писах единият от маркучите на радиатора е студен а другият топъл,което ме навежда на мисълта,че термостатът е здрав.""Най-лесно се проверява темостата, като .... пепнеш маркуча...,който отива от термостата към радиатора- ако започне да се затопля преди 80-90 градуса значи термостата ти стои отворен и трябва да се подмени.""Точно този маркуч е студен преди да достигне 80-90 градуса" ...последвано от категоричното "Термостата е за смяна 100%" , и разочароващото "Оказа се че старият термостат си е здрав".
Коментар
-
Ами определено се намира някъде по двигателя, защото реално ти показва температурата на блока... Така де с други думи дори да нямаш изобщо вода, уредът пак трябва да показва температурата, за да те предпази от евентуално прегряване... Поне имах такъв случай със служебната кола - изчезна някъде антифризът и стрелката за 5 минути стигна 92 градуса, което по принцип изобщо не е възможно... И тогава загасих и видях, че няма антифриз...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар