Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

малко помощ за скала за температура

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    малко помощ за скала за температура

    някой запознат ли е с тази скала за температура коя чертичка на колко градоса отговаря че гледах бая скали но като тази не видях да има обеснена , смених си термостата с термостат от рено 5 и ме съмнява че и тои е фалшив маи или да съм го повредил като го пъхах в маркучя , е по добре е от стария червената стрелка е от стария, а жълтата стрелка е новия това е извън градско. градско вдига около средата тук там по някога над средата със една чертичка и се включва винтелатора но незнам коя степен 1 или 2. кадето е зелената черта там някаде се включва перката ако знае някои каде се включва 1 и 2 степен нека да подскажи благодаря предварително
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
    Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г

    #2
    колега не е да те разочаровам но дори и с новия термостат и на извън градско не е нормално стрелката да ти седи на жълтата черта която си посочил трябва да е поне на тази дебелата в средата която е преди твоята зелена която си маркирал.За включването на перката първа степен със сигурност се включва от зелената за втората ще те излъжа.Нека и други колеги се произнесат но според мен май и новият ти термостат не работи както трябва
    Marea Wekeend 1999 1.6 16V

    Коментар


      #3
      Според мен работи почти идеално...! Сега ще кажа на мен как ми е: Извънградско-половин или една черта над жълтата,градско-там където е твоята включва перката...Това значи че е горе долу добре..За втора степен: не ми е включвала,само когато съм пускал климатика лятото :D
      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

      Коментар


        #4
        жълтата черта- там моторчето за празен ход тъкмо отваря напълно, т.е. до нея работи на смукач. затова е изключено това да е нормалната работа на мотора. зелената е 1 степен на перката, 2ра е 2 черти след средата. нормалната темпр извънградско е 1 черта под средата до средата! все пак е диапазон
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          PaUnOff написа:
          Според мен работи почти идеално...!
          Само дето твоята е 97-ма, а на колегата е 98-ма, и е вероятно да е с един датчик за ЕКУ и таблото, а не с два, както при теб, а характерното за тези с 1 датчик е че стрелката стои закована в средата, когато двигателя е в нормална температура, и се отклонява от там само когато нещо не е наред.

          Коментар


            #6
            Според мен термостата от снимката отваря прекалено рано.Ако в средата температурата на охладителната течност е 90 градуса,то на най-долната трябва да е 70 градуса,защото при червената зона е 110.Нормалната температура е 88-92 градуса,което средата +/- една черта...
            Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
            ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
            ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
            ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

            Коментар


              #7
              Ако колата е с двоен датчик, обикновено обхвата на скАлата е от 50 до 130 градуса, а когато темп. е в диапазона от 80 до 100 градуса, тогава стрелката е в средата, независимо дали е 82, или 98, стрелката е на 1 място. Това със сигурност е така при 1.9 JTD.

              Коментар


                #8
                здравейте значи колата ми по прозорци и колани е 97г, значи би трябвало да е със два датчика , относно че термостата отваря по рано и аз мисля така ,затова питам коя чертичка на колко градоса отговаря . а за смукачя мисля че затваря на 50 ,55 градоса но можи и да бъркам
                Fiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
                Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  PaUnOff написа:
                  Според мен работи почти идеално...!
                  Само дето твоята е 97-ма, а на колегата е 98-ма, и е вероятно да е с един датчик за ЕКУ и таблото, а не с два, както при теб, а характерното за тези с 1 датчик е че стрелката стои закована в средата, когато двигателя е в нормална температура, и се отклонява от там само когато нещо не е наред.
                  Колега Оги, да разбирам ли, че ако колата ми е ’98 по EPER, ако пада под средата показанието на темп извънградско при 100км в час зимата, това означава, че трябва смяна на термостат. Само да отбележа, че перката се включва без да е преминала средата стрелката. Всъщност стрелката съм я виждал да преминава средата когато не ми работеше термо резистора дето е на радиатора.
                  Brava 1.6 EL, '98
                  182A4

                  Коментар


                    #10
                    Ами ако маркучите ти загряват преди стрелката да стигне нормално положение - термостатът е за смяна! А ти нищо че си с 98-ма година кола, пак може да си с два датчика, при която система стрелката ходи нагоре-надолу. Все пак новата система не я започват от 1 януари , за да кажеш - 98-ма така, 97-ма - иначе.

                    Коментар


                      #11
                      ogi28b написа:
                      Ами ако маркучите ти загряват преди стрелката да стигне нормално положение - термостатът е за смяна! А ти нищо че си с 98-ма година кола, пак може да си с два датчика, при която система стрелката ходи нагоре-надолу. Все пак новата система не я започват от 1 януари , за да кажеш - 98-ма така, 97-ма - иначе.
                      единия маркуч остава студен докато скалата стигне средатапосле се затопля
                      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                      Коментар


                        #12
                        А може ли самото табло да е проблема? При мен температурата си подскача както си иска- първо е нормална, после скача на максимум, после пада, задържа се нормална, скача изведнъж, като ударя пак пада... Да не говорим за датчика за нафтата. На връщане от Пловдив до София вместо да намалява само се качваше :D Направо ми се напълни резервоара до горе! Де да беше реално...
                        Bravo SX 1.9TD 75

                        Коментар


                          #13
                          Stoen написа:
                          А може ли самото табло да е проблема? При мен температурата си подскача както си иска- първо е нормална, после скача на максимум, после пада, задържа се нормална, скача изведнъж, като ударя пак пада... Да не говорим за датчика за нафтата. На връщане от Пловдив до София вместо да намалява само се качваше :D Направо ми се напълни резервоара до горе! Де да беше реално...
                          Колега,провери си датчиците дали имат добър контакт,или някой закъсан кабел ...
                          Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
                          ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
                          ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
                          ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

                          Коментар

                          Working...
                          X