Колеги, проблема ми е следният:Като пусна парното на максимум си духа топло. Като го пусна обаче на 26 градуса започва да духа топло (слабо духа) и след малко започва да духа хладно. Само веднъж или два пъти не го е правило тоя номер. Понякога обаче, както си карам и то е на 26 градуса, а вентилатора е изключен започва да духа слабо топло.Какъв може да е проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за парното на Браво.
Collapse
X
-
Никакъв. Клапата която смесва топлия и студения въздух постоянно се настройва, освен ако врътката не е в крайно положение - LO или HI. Когато вътрешния датчик отчете по-топло, вкарва малко по-хладен въздух, докато стабилизира. Когато си караш и клапата за вътрешен въздух е отворена, при движението на колата въздухът навлиза в купето, защото няма какво да го ограничи, и дори вентилатора да е на нула, усещаш навлизането на въздуха, който пък е с температура, определена от клапата, която както казахме, се настройва постоянно. Това все пак си ми е лично мнение, и не го пише никъде. Ако ще те успокои - и при мен е така, както го описваш!
-
naskobg написа:По съвет на колегата Оги, вчера свалих средното табло и почистих датчика. Като го премерих даваше съпротивление 2,3 килиима при температура 2-4 градуса. Няма ефект. Парното пак си спира да духа топло. Имало още един датчик някъде. Някой да знае къде се намира той?Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
Ето датчика за температура на постъпващия въздух в купето. Ако той е излязъл от строя, по подобие на датчика в огледалото, например, както напоследък имаше няколко теми, и отчита по-топъл въздух., отколкото е в действителност, ще завърти клапата към по-хладен такъв. Дано това да помага на naskobg, само дето си нямам идея къде се намира. Както и другите датчици в системата - 10 килоома при 25 градуса.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар