здравеите!имам следня проблем на фиат браво уреда за температурата отива кам критична точкч като се враща пак кам нормалното положение с постоянно движение нагоре на долу много барзо като да посоча че при вклиучване на парното или било то авариини или фарове се влиае от тиах при вклиучване отива на горе при исклиучване на долуи да доуточня след като загрее го прави това тоест до стигане на уреда до нормално положение в средата е добре и после става ако може някои да помогне благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с уреда за температурата
Collapse
X
-
Re: проблем с уреда за температурата
geko0087 написа:здравеите!имам следня проблем на фиат браво уреда за температурата отива кам критична точкч като се враща пак кам нормалното положение с постоянно движение нагоре на долу много барзо като да посоча че при вклиучване на парното или било то авариини или фарове се влиае от тиах при вклиучване отива на горе при исклиучване на долуи да доуточня след като загрее го прави това тоест до стигане на уреда до нормално положение в средата е добре и после става ако може някои да помогне благодаря предварително
-
Re: проблем с уреда за температурата
ogi28b написа:geko0087 написа:здравеите!имам следня проблем на фиат браво уреда за температурата отива кам критична точкч като се враща пак кам нормалното положение с постоянно движение нагоре на долу много барзо като да посоча че при вклиучване на парното или било то авариини или фарове се влиае от тиах при вклиучване отива на горе при исклиучване на долуи да доуточня след като загрее го прави това тоест до стигане на уреда до нормално положение в средата е добре и после става ако може някои да помогне благодаря предварителноFiat Bravo 1.2 16v.99г.
Коментар
-
Колега Проблема ти е чисто електрически а именно че там където е свързан уреда за температурата към маса връзката е лоша. И при включване на консуматор става + и затова стрелката скача.Колеги дори да има въздух не си ли давате сметка че датчика е инертен и няма как да причини подскоци на стрелката.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Масата на таблото се намира вляво от педала на съединителя, към долната панта на вратата, скрита е зад тапицерията. По диагонал надолу, назад и наляво от таблото с бушони.ред.: това е ДРУГОТО място, на което може да е, едното е това което казва колегата.Тъй като все още не е ясно изобщо за кой модел става въпрос...Ето защо смятам че масата е на корпуса на термостата:
Коментар
-
Това, което в случая наричаш "корпуса на двигатела" е термостат. Няма значение буксата, принципът е същия. При теб по две от жиците става комуникацията с ЕКУ - по едната идва сигнал, по другата се връща, след корекция от съответното съпротивление. По третата жица идва сигнал от процесора в таблото на колата, и на базата на изменението му, този процесор управлява уреда на таблото, а масата както казах е корпуса на термостата. Точката на заземяване на таблото е долу вляво от съединителя, зад корите, както вече писах, но това е обща точка за цалото табло, а не само за уреда. Направи следното - закачи колата на компютър, и виж какво отчита ЕКУ като температура на двигателя, когато стрелката започне да подскача. Когато се появи този проблем, колко гориво имаше в резервоара, стрелката на другия уред нормално ли си стои?
Коментар
-
горивото ми беше кам средата на резервоара и всички останали уреди на таблото отчитат нормално.Обаче случвало ми се е на два-три пати до сега, като запаля двигателя да се самовклиучва и изклиучва вентилатора на парното,като всичко за около две секунди и на мои колега сас сьштото браво има сьштия проблем сас самовклиучване и изклиучване на вентилатора, но при него уредите отчитат нормално поне за сега .Fiat Bravo 1.2 16v.99г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар