колеги помагайте спешно преди да съм пр....л мотора.вчера решавам да се кача на витоша.до горе само на 2ра с мноо гас по завоите.както и да е .спирам там сичко ок.седиме си ние в колата и ни става студено.паля мотора и гледам стрелката на температурата 2 мм преди червеното.викам си,а тва се ебава стрелката от студа.колкото и пати да запаля мотора да се стоплиме се стрелката там.след 2 часа решаваме да си ходим .тръгвам от алеко надолу и стрелката пак малко преди червеното.предположих че термостата е затворил и не отвара.спрях отворих капака пипам радиатора а тои студен.пипам маркучите и те студени.няма да ви казвам как съм се пробрал.парното на 6 и само на фарове до долу.палих колата само когато трябваше да намалявам че няма спирачки.спрях на една бензиностанция и почуках малко по термостата и радиатора леко се затопли.като се има в предвид че термостата е чисто нов.моля помогнете да не изкрива главата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с охлаждането на мотора
Collapse
X
-
Re: проблем с охлаждането на мотора
superfiat написа:моля помогнете да не изкрива главата--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
Re: проблем с охлаждането на мотора
superfiat написа:няма да ви казвам как съм се пробрал.парното на 6 и само на фарове до долу.палих колата само когато трябваше да намалявам че няма спирачки.спрях на една бензиностанция и почуках малко по термостата и радиатора леко се затопли.като се има в предвид че термостата е чисто нов.моля помогнете да не изкрива главата
Коментар
-
Колега,дори и да е останал затворен термостата,би следвало да имаш парно,защото от термостата излиза маркуче за парното и после в блока.За радиатора маркуча излиза от термостата и пак влиза в термостата.Така че най-вероятно има въздух в системата.Друг момент е ако ти е заминала водната помпа ...
Коментар
-
Колега,дори и да е останал затворен термостата,би следвало да имаш парно,защото от термостата излиза маркуче за парното и после в блока.За радиатора маркуча излиза от термостата и пак влиза в термостата.Така че най-вероятно има въздух в системата.Друг момент е ако ти е заминала водната помпа ...
Коментар
-
ventsi79 написа:Колега,дори и да е останал затворен термостата,би следвало да имаш парно,защото от термостата излиза маркуче за парното и после в блока.За радиатора маркуча излиза от термостата и пак влиза в термостата.Така че най-вероятно има въздух в системата.Друг момент е ако ти е заминала водната помпа ...
Коментар
-
Проблема ти идва най вероятно от температурния датчик който се намира на термостатното тяло. Колкото и смешно да звучи аз смених датчика поради това че не бях го включил добре в буксата При подаване на контакт стрелката след 5 сек. се качваше на макс. темп. Ходих до магазина и купих нов датчик и в момента в който извадих буксата за да го сменя разбрах че тя не е влязла добре и проблема е бил от там Нищо сега имам резервен датчик понеже му бях разрушил кутията и нямаше как да го върна. Успех.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар