Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо ни се изпотяват стъклата и как да сложим край на пробл.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Всички сме рисували фигурки по изпотените стъкла на колите. В някаква степен се потят всички коли. Както и вкъщи се събира конденз, особено след като запечатаме жилищата с PVC дограма или с изолация. Когато съм сам в колата, няма проблем, но аз съм усвоил правилно фиатско дишане . При повече пътници в колата особено при влажно време, дори и да работи вентилатора, предното стъкло остава почти незапотено, но страничните се потят. Понякога се налага да отворя някое странично стъкло и видимостта веднага се подобрява. Това е положението при мен. По подобен начин се държаха и старият ми опел и предишният ми фиат палио.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    Коментар


      #32
      Фиата малко съм го карал.Обаче преди интервенцията с клапата имам спомени за следното: ако го оставя на ауто, тоест ECON не е активно, запотяването е много по-малко.Включа ли ECON, тоест отнема ли възможността на климатроника от време на време да пуска и компресора заедно с парното нещата излизаха от контрол...Сега ще видим как са нещата - наблюденията са ми от един ден само и единственото, което установих е, че ситуацията е драстично подобрена.
      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

      Коментар


        #33
        bobis написа:
        Горе долу решил си проблема .По добре да е постоянно отворена отколкото да се потят стъклата.А филтъра бързо се пълни с прохоляк и боклуци и всички те щяха да са в купето.Аз й сложих 2 противоположни меки пружинки и я командвам ръчно от жабката/след като я освободих от връзката с механизма/.
        Оказа се, че нищо не съм решил.Оставянето на клапата в отворено положение решава проблема със запотяването но има и страничен ефект.Той е ако не толкова, то и по-неприятен от запотяването:В движение и изключен климатроник, вследствие от насрещната струя през отворената клапа в купето непрекъснато влиза горещ въздух.Значи оказа се, че когато климатроника е спрян ( състояние OFF ), механизмът (когато работи естествено) затваря въпросната клапа за да не се получава горния ефект.Явно вярното решение е твоето - импровизация, но се постига ръчно нужния ефект.Изобщо цялата система е една инженерна недомислица, която освен, че е конструирана некадърно е и реализирана некадърно.Дотолкова, че дори е непригодна за ремонт
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #34
          При почти всички нови автомобили при спиране на климатроника клапата се затваря. Нормално е при един добре уплътнен автомобил да има влага във въздуха. Както по напред беше писано в темата ако се кара на климатик въздуха се изсушава. Когато не се отварят прозорците и се внася допълнително влага от вън е трудно да има сух въздух в автомобила и липса на изпотяване. Аз лично си мия стъклата един път в седмицата, мръсните стъкла по лесно се потят и задържат влага. Почти винаги си карам леко на открехнат прозорец, дори и през лятото когато е пуснат климатика. Задължително се мие целият автомобил веднъж в седмицата като през времето на миенето стои отворен от всякъде. Наистина след смяна на радиатор на парно стъклата се потят значително по малко. Когато филтъра се сменя по начесто и клапите в багажника работят изпотяването също е намалено, но най вече ние самите трябва да помогнем за неговото намаляване. А от тези неща церезит не знам си какво няма смисъл ако има работещ климатик. Още повече, че тези които са със сменяемият пълнител са пълна порнография. За едно денонощие в къщи я свали 100мл я не, докато ел. уред направен да улавя влагата сваля по 800мл на час Иначе всичко в къщи си изглежда съвсем нормално от страна на влага, но след пускането на влаголовителя нещата стоят по съвсем друг начин.

          Коментар


            #35
            колеги,гледам заглавието на темата и искам да кажа как сложих край на този проблем с изпотяванията..първо виняги от някъде ми изтичаше антифриза,може би не е от значение за изпотяването но от там започнах.открих и оправих всички течове от съединения.след което продължаваше да се губи антифриз..потяха се стъклата страшно много и ми дойде на акъл да видя радиаторчето-прокапало яко..смених го проблема се реши но пак губех антифриз..оказа се големия радиатор и него смених също.течове нямам и изпотяване нямам.до преди няколко дена когато пак почнаха леко да се запотяват стъклата но проверих радиатора на парното-не тече,помислих си че филтъра ми е за смяна,но като го извадих и видях че клапата ми е заседнала затворена.отворих я и я закрепих да стои винаги отворена и в момента и 5 човека да сме в колата няма от никъде изпотяване дори и да не съм пуснал парното на някаква степен.мисля че тези неща ако са наред няма да има изпотявания !
            1.6 16v Abarth

            Коментар

            Working...
            X