Имам следния казус. Независимо колко е студена колата, когато съм сложил парното да духа топло и пусна вентилатора, тя си духа все студено. Карах в продължение на 1 час, температурата стигна 90 градуса и започна да си ги поддържа. Пускаше перките, охлаждаше двигателя, всичко точно. Но и при 90 градуса температура като пусна парното в колата духа студено. Е не толкова студено колкото е отвън, но хладък въздух. Когато обаче затворя клапата и пусна да върти само въздуха в купето, почва да се нагрява и за около 30 сек - 1 мин почва да духа топъл, а по късно и направо горещ въздух. На какво се дължи това ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Казус с парно на Пунто
Collapse
X
-
Добре де, ама все си мисля, че като съм сложил да духа на топло, трябва да духа топъл въздух. Дори да не е топъл колкото този който като го върти в купето, ама все пак трябва да е топъл. А то си духа ладък, и бие към студен. Разликата с този който го вкарва отвън (когато ссъм сложил да духа студено и съм пуснал вентилатора) е съвсем незначителна. А преди не беше така. То няма особен проблем да изкарам зимата така (тя и почти свърщи де) ама като пусна да върти в купето въздуха за да се загрее, стъклата ми се запотяват ужасно Радиаторчето къде се намира и лесно ли се сменя ?
Коментар
-
Една педя от копчето за топло студено към двигателя.Имах същия проблем на Типото.Оказа се, че жилото което отваря и затваря(топло студено) е хлабаво и не стига крайно положение.Набиваш колене светваш от шоферската страна с нещо, хващаш врътката за топло студено и виж дали има ход или не, ако хода е малък бутни чопа(там където жилото е закачено за клапата и го бутни напред към мотора(без да чупиш) От въртенето на врътката топло/ студено ще се ориентираш кое отваря клапата!п.с. При мен проблма беше точно такъв..добре че не се хванах да обезвъздушавам, сменям радиаторчета и т.нnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар