Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Интересно явление след смяна на термостат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Интересно явление след смяна на термостат

    Смених си термостата и наблшдавам следното нещо - в горната част на разширителния съд преди да е отворил термостата през малкото маркуче влиза атифриз, който като че ли е примесен с въздух(или така ми се струва), защото сякаш бълбука. Преди да сменя термостата не правеше така, но тогава термостата беше постоянно отворен и водата непрекъснато се въртеше и през радиатора. Каква може да е причината?Не добро обезвъздушаване, гарнитура, пукната глава?
    Fiat Bravo 11'97
    1.4 12V A/C

    #2
    Re: Интересно явление след смяна на термостат

    rudiem написа:
    Смених си термостата и наблшдавам следното нещо - в горната част на разширителния съд преди да е отворил термостата през малкото маркуче влиза атифриз, който като че ли е примесен с въздух(или така ми се струва), защото сякаш бълбука. Преди да сменя термостата не правеше така, но тогава термостата беше постоянно отворен и водата непрекъснато се въртеше и през радиатора. Каква може да е причината?Не добро обезвъздушаване, гарнитура, пукната глава?
    в системата има въздух
    Bravo 1.2 16v
    Lancia Dedra 1.8 16v
    Suzuki GSXR250R

    Коментар


      #3
      Аз се опитах да обезвъздуша, като напълних казанчето до макс-делението и след това отвих пробката в горната част на радиатора и я завих чак след като от нея протече антифриз. Има ли друго място откъдето да се обезвъздушава или е само това и трябва да повторя операцията?
      Fiat Bravo 11'97
      1.4 12V A/C

      Коментар


        #4
        другото място за обезваздушаване е на едната от трабите които отиват кам парното зад самия двигател таи като там е наи високо явно остава ваздух
        запалиха двигателя и тогава той чу 4-римата да работят в перфектен синхрон, 1.6литровия 16клапанов Фиат Браво леко ръмжеше доволен от това че са го събудили

        Коментар


          #5
          Благодаря за инфото, трябва и от там да обезвъздуша явно.
          Fiat Bravo 11'97
          1.4 12V A/C

          Коментар


            #6
            Тук направих тема като сменях моя термостат преди няколко години - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=4329
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              Просто системата е "малко самообезвъздушаваща" се. Няма място за притеснения, няоколко цикъла на загряване са и нужни за да прогони останалия въздух. Но това не значи да не отвиваш пробките.

              Коментар

              Working...
              X