Здравейте, колеги. Никъде не намерих инструкции как да проверя това реле. Не ми работи перката, най-вероятно заради датчика, но при окъсяване на буксата му и релето вече не чука. Бушоните са ОК... Моля, ако някой знае как, да помага п.п...забравих: Bravo 1.6 16v
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проверка на релето за перката ?
Collapse
X
-
Зависи от годината на колата, при по-старите релето "чука" захранено от термодатчика на радиатора, а при по-новите - "чука" само на контакт и команда от ЕКУ. По тая причина понякога при старите перката работи и след като изключиш от контакт, докато при новите перката спира задължително с ваденето на ключа. Та коя година е колата, и по-лесно - с датчик на радиатора ли е, или на термостата?
Коментар
-
колега, вържи перката направо към акумулатора и виж дали работи. После иди и си купи ново реле - около 25 лв е, така че няма да се бръкнеш много. Сменяй релето и си свиркай.Само да уточня - под реле разбирам онова дето е на пластмасата на перката и което отчита температурата, за да се включи перката, т.н. термо резистор.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар