Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изтече ми антифриза

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изтече ми антифриза

    Здравейте!Прибирайки се от провинцията изжеднъж парнота ми започна да духа студено. На първото кръстовище в Софиа ми светна лампата за температурата на водата. Спрях да се поохлади. Довлякох я до близката бензиностанция да и долея антифриз излях един литър и забелязох, че по колата ми става голяма локва. Всичко изтече остана само малко в казанчето. Проверих от къде може да идва теча. Не беше от маркучите, казанчето или радиатора, не можах да разбера от къде, но подлизваше отдолу под двигателе там където се свързва със скоростната кутия и си течеше доста. Каточели теча идва някъде долу от към двигателя. Маслото ми беше ок.Много ще съм благодарен ако някой може да ми каже предполагаема причина за проблема, от къде тече и какво да правя. Възможно ли е да е водна помпа или е по сериозен проблема.Благодаря предварително
    Punto 1.1S,55

    #2
    да не ти е избила някоя тапа на блока
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      Или водната помпа да е сдала багажа!
      Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

      Коментар


        #4
        Прилича ми на замръзнала охладителна течност... и от там вече поразийка... До мястото, което описваш се намира термостата. При моят мотор специално е наблъскано с маркучи и трудно може да се види за, какво иде реч. Моят съвет е да закараш по накакъв начин колата в топъл гараж и да я оставиш няколко часа. След това долей вода и гледай, какво се случва. Иначе тук можем само да гадаем...
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Мисля, че няма как да е замръзнала течност, понеже сутрината тръгнах към 10.00 часа и навън беше -6 градуса. Изминах около 400 км, след което на магистралата парното ми задуха студено след което и установих,че съм изгубил антифриза.
          Punto 1.1S,55

          Коментар


            #6
            miha написа:
            Мисля, че няма как да е замръзнала течност, понеже сутрината тръгнах към 10.00 часа и навън беше -6 градуса. Изминах около 400 км, след което на магистралата парното ми задуха студено след което и установих,че съм изгубил антифриза.
            Ок, все пак провери около термостата! Ако пък теча е от срещуположната страна, значи водна помпа. Ако е между главата и блока - лошо! Издухана гарнитура!
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Около термостата всичко е сухо. При мен се вижда добре.
              Punto 1.1S,55

              Коментар


                #8
                При мен течеше много от една метална тръбичка, дето се пада зад двигателя и ниско долу - където са кабелите на стартера(поне на Брава). Трудно се вижда, даже на канал. С майстора я бяхме качили на канала и шурти пред очите ни, но 5 мин се чудехме от къде точно... а прогнива зверски и ръждата я беше изяла. Пада се на големия кръг, демек като отвори термостата и теква. Предполагам и при теб я има.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  Сега забелязох,че като я запаля и излиза пара през колекторните тръби там където е меката връзка. Иначе като е изгасена и наливам течност в казанчето веднага теква от долу все едно си пуснал кранчето. Точно там където се слепват скоростната кутия и двигателя отдолу обаче. В понеделник я карам на сервиз да установят от къде е теча ще я видим и тая тръбичка дали е от там.
                  Punto 1.1S,55

                  Коментар


                    #10
                    Ако ти е отворен постоянно термостата вероятно ще тече и като е студена от тази тръбичка. На такова място е, че голяма част се изпарява, защото там е горещо и реално прави кълбета пара пред очите ти докато караш. Иначе някъде там се пада и при мен - посредата, отдолу и навътре, почти до купето. На магазините ги няма тези тръбички. Аз от морга я взех за 20 кинта, че момчетата половин час я сваляха от полуразглобена кола и това беше по-голямата част от цената.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      Същите кълбета пара ми прави и на мен като я запаля и тогава теча от долу спира. Само на изгасен двигател тече. Дали е възможно примерно да съм спукал блок, при положение, че не съм я прегрявал?
                      Punto 1.1S,55

                      Коментар


                        #12
                        Проблема се оказа изгнила и корозирала тапа на блока (технологична тапа). Беше пробита и отнея си изтичаше антифриза. Лошото е, че за да се достигне трябва да се свали скоростна кутия намира се някъде отзад между ск. кутия и двигателя. Сега теча спря .Благодаря на всички за мненията!
                        Punto 1.1S,55

                        Коментар

                        Working...
                        X