та колата е марея уикенд с климатроник и хидравлика .Прочетох темата: http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo.../Termostat.pdf за термостата от рено 5 и го купих вече .Та въпроса ми е че мойте маркучи не са по този начин и на кой да го сложа незнам.Маркучите и двата влизат горе в радиатора което ме озадачи и блокирах напълно.Ако някой може да ни помогне в картинки или някъде във форума ако има такива ще съм му благодарен да ми помогне.Ако може тази вечер ще съм супер благодарен на отговорилите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помогнете за марея уикенд за смяна на термостата
Collapse
X
-
ogi28b написа:Този маркуч който излиза от фабричния термостат, и влиза в радиатора. Непосредствено в началото му откъм термостата трябва да сложиш новия. Все пак за предпочитане е да сложиш оригинален термостат
Коментар
-
ogi28b написа:И двата ли маркуча излизат от термостата при теб ?!
Коментар
-
Тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=21416 има доста писано по темата. Съветвам те да използваш PVC тръба ф40 мм. и дължина около 100-120 мм като приспособление за набиване на термостата, а за омекване (загряване) на маркуча ползвах ел. маслен радиатор. С термостат за 86 градуса, стрелката на уреда на таблото стои на 1/4 от скалата при извънградско. Слагах и на втора кола 1.8 16V но 89С и при нея стрелката стои малко под средата при извънградско. Успех.
Коментар
-
Успешно сложих новия термостатМареята е дизел тд 100 мисля че го бях писал някъде .снимки не ми стигна времето да направя защото го надявах във обедната ми почивка с един колега.беше трудно да го вкараш се пак трябва да се раздуе маркуча с 6 милиметра.Сложих го малко преди радиатора и държи супер температура.
Коментар
-
lubomm написа:Успешно сложих новия термостатМареята е дизел тд 100 мисля че го бях писал някъде .снимки не ми стигна времето да направя защото го надявах във обедната ми почивка с един колега.беше трудно да го вкараш се пак трябва да се раздуе маркуча с 6 милиметра.Сложих го малко преди радиатора и държи супер температура.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
На TD100, ако не се лъжа, работната тепмература е 75’, демек посредата м/у началото и средата на графата. За него ти трябва съответно който отваря на ~75’, а не като на бензиновите и JTD, където работната температура е 90’ и стрелката трябва да стои на средата. Този на колко отваря? Не е проблем където си го сложил.
Коментар
-
За колегите ако помислят малко ще видят че няма значение де си го сложил дали в началото или в края .Да уточня че направих една дупчица 1.5 милиметря на него да завърта и малко течност през него да може да отваря а не да прави тапа, не че той няма пролука дет да минава малко течност но аз за сигурност.така реших така направих и най важното бачка .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар