Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помогнете за марея уикенд за смяна на термостата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помогнете за марея уикенд за смяна на термостата

    та колата е марея уикенд с климатроник и хидравлика .Прочетох темата: http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo.../Termostat.pdf за термостата от рено 5 и го купих вече .Та въпроса ми е че мойте маркучи не са по този начин и на кой да го сложа незнам.Маркучите и двата влизат горе в радиатора което ме озадачи и блокирах напълно.Ако някой може да ни помогне в картинки или някъде във форума ако има такива ще съм му благодарен да ми помогне.Ако може тази вечер ще съм супер благодарен на отговорилите

    #2
    Този маркуч който излиза от фабричния термостат, и влиза в радиатора. Непосредствено в началото му откъм термостата трябва да сложиш новия. Все пак за предпочитане е да сложиш оригинален термостат

    Коментар


      #3
      ogi28b написа:
      Този маркуч който излиза от фабричния термостат, и влиза в радиатора. Непосредствено в началото му откъм термостата трябва да сложиш новия. Все пак за предпочитане е да сложиш оригинален термостат
      мерси за отговора оги ама мой няма нищо общо с картинката от линка.СЕ пак къде като застана отпреде на колата трябва да ми влиза маркуча в радиатора отдясно или отляво,това е въпроса .Ако някой намери картинка или снимка моля много моля

      Коментар


        #4
        И двата ли маркуча излизат от термостата при теб ?!

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          И двата ли маркуча излизат от термостата при теб ?!
          Мисля че да и двата влизат в радиатора отгоре (аз знам че след термостата маркуча влиза отгоре а другия маркуч дето е отдолу влиза в помпата така са ме учили)ама на практика и двата влизат отгоре на радиатора и датчика за перката е до десния маркуч поглед към колата отгоре и не знам кой от двата да му сложа термостата.Тоест не знам посоката на въртене на охлаждащата течност

          Коментар


            #6
            оги имаш лично съобщение

            Коментар


              #7
              Снимай този двигател да видим с какво е различен. Трябва да имаш 2 дебели маркуча между радиатора и термостата. Просто вкарваш термостата от рено 5(взел си дето отваря на 83’, нали?) в горния маркуч. Какъв е точно мотора - бензин, дизел...?
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                Тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=21416 има доста писано по темата. Съветвам те да използваш PVC тръба ф40 мм. и дължина около 100-120 мм като приспособление за набиване на термостата, а за омекване (загряване) на маркуча ползвах ел. маслен радиатор. С термостат за 86 градуса, стрелката на уреда на таблото стои на 1/4 от скалата при извънградско. Слагах и на втора кола 1.8 16V но 89С и при нея стрелката стои малко под средата при извънградско. Успех.
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  Успешно сложих новия термостатМареята е дизел тд 100 мисля че го бях писал някъде .снимки не ми стигна времето да направя защото го надявах във обедната ми почивка с един колега.беше трудно да го вкараш се пак трябва да се раздуе маркуча с 6 милиметра.Сложих го малко преди радиатора и държи супер температура.

                  Коментар


                    #10
                    lubomm написа:
                    ...................Мареята е дизел тд 100 мисля че го бях писал някъде .................................................. ...........................
                    Може би в някоя друга тема.

                    Коментар


                      #11
                      lubomm написа:
                      Успешно сложих новия термостатМареята е дизел тд 100 мисля че го бях писал някъде .снимки не ми стигна времето да направя защото го надявах във обедната ми почивка с един колега.беше трудно да го вкараш се пак трябва да се раздуе маркуча с 6 милиметра.Сложих го малко преди радиатора и държи супер температура.
                      Колега,ти четеш ли какво са писали хората?Слага се непосредствено след стария термостат.Да няма след 2 дни,колата прегря-спукана глава!Ей затова се слага оригинален термостат,че кой чел недочел.....
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #12
                        Здравейте колеги аз вчера смених термостат на моя фиат марея 1.6 бензин 98г термостат - 60лв смяна -15лв.

                        Коментар


                          #13
                          На TD100, ако не се лъжа, работната тепмература е 75’, демек посредата м/у началото и средата на графата. За него ти трябва съответно който отваря на ~75’, а не като на бензиновите и JTD, където работната температура е 90’ и стрелката трябва да стои на средата. Този на колко отваря? Не е проблем където си го сложил.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            За колегите ако помислят малко ще видят че няма значение де си го сложил дали в началото или в края .Да уточня че направих една дупчица 1.5 милиметря на него да завърта и малко течност през него да може да отваря а не да прави тапа, не че той няма пролука дет да минава малко течност но аз за сигурност.така реших така направих и най важното бачка .

                            Коментар


                              #15
                              За термостата

                              Колега , сменях по този начин термостата и всичко беше наред. Карах една седмица и се спука маркуча на мястото с най-голямото издуване . За по сигурно сега използвам подсилени маркучи с по-голям диаметър.
                              hmilev

                              Коментар

                              Working...
                              X