А аз какво да правя, като моите сутрин се запотяват отвън?! Съвсем сериозно, няколко дена забелязвам когато тръгвам в по-влажни дни, че става така... Пускам чистачките, и след около 1-2 мин. пак мъглево... па пускам и па след малко мЪгла... И така, докато не се подгрее лекинко джама от духалката или не дигмен скорост, та да го обветря...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много ми се потят стъклата!!!
Collapse
X
-
bubachko
-
bubachko написа:А аз какво да правя, като моите сутрин се запотяват отвън?! Съвсем сериозно, няколко дена забелязвам когато тръгвам в по-влажни дни, че става така... Пускам чистачките, и след около 1-2 мин. пак мъглево... па пускам и па след малко мЪгла... И така, докато не се подгрее лекинко джама от духалката или не дигмен скорост, та да го обветря...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Отдавна си мислех да споделя и аз този неприятен проблем... При мене дори и като съм на режим на отопление на стъклото се получават само няколко големи кръга покрай парното..., а като цяло стъклото си е замаглено, много е неприятно при дъжт и зимна обстановка..., налагала ми се е да спирам, защото нищо не се вижда. И така видях няколко полезни съвета, които може би знам, но не ми остава време... Та да се подотвим за следващото запотяване ахаха
Fiat Marea Weekend 2.0 20v HLX
ex:Opel Kadett 1.3
ex:Fiat 125p
ex:Москвич 412
Коментар
-
Като знаете, че така става, що не си оправихте проблема лятото или есента? При мен също беше така, като оправих парното, кото не духаше достатъчно топло, сега е супер и нищо не се поти. Забелязах го при първия дъжд и студ, а след това имаше достатъчно слънчеви дни за да се поправи и достатъчно дъждовни и студени, за да се тестваВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Аз пък вече в много теми чета за изпотяването на стъклата, при мен този проблем го няма и никога не го е имало. Нямам поленов филтър, проверих. Загрее ли ми колата и ако ми се запоти предното стъкло пускам да духа към него и за секунди всичко изчезва. Естествено трябва да е направено да смуче външен въздух иначе няма как.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
style34 написа:ele, успокой се малко, пак ми се виждаш превъзбуденаВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Я да изръся и аз една глупост ,но за мен тя май си е самата истина . От четири години го имам Пунтото и тя ми е 13 кола която съм имал .Само при него ми се потят стъклата .Пръсках ги с някакъв спрей и уж се позагуби но пак си е мъка . Обаче ! Това лято като примерен водач свалих чистачките и кората под тях за да видя откъде при дъжд ми капе вода в краката. Тогава видях едно бяло петно около два три кв. см на предното стъкло точно до рамото на чистачката пред мен .Понатиснах го леко и гледам че се пукна и получи една ряска около 2см . Както и да е сглобих отново всичко и на сутринта гледам пукнатото станало един педей дълго но завива към левия край. Така карам от лятото и повече не продължи пукнатото. Сега за моя голяма изненада констатирам, че стъклата ми не се потят никак.Посъветвах се с разни майстори и един ми излезе с номера ,че предните стъкла били два вида и зависело от кой вид е поставено на колата .Единия вид каквото и да правиш се потят .Да ама сега като е пукнато няма никакво потене .Е това ако може някой да ми го обясни . При мен няма теч на антифриз от парното ,нямам и филтър тъй че тия неща отпадат.
Коментар
-
Да се надявам ,че няма да имам проблем . На времето когато имах Застава Юго го карах повече от две години така .Сега пукнатото е долу в левия край пред мен на 5-6 см и тръгва почти от рамото на чистачката пред мен към левия ъгъл . Не пречи на видимоста никак.но не мога да си обясня защо след пукването вече няма потене на предното стъкло. По коментариите на разни специалисти предното стъкло е направено двупластово и когато не са добре залепени двата пласта тогава се потели стъклата . Пак казвам това са само странични коментарии.Каква е истината не я знам .
Коментар
-
Структурата на стъклото има огромно значение за потенето. Само че, противно на това, което е чул Коцев, е точно обратно.Потят се еднопластовите и двуплатовите стъкла, които продават като резервна част. И моето стъкло е сменяно - още в деня, в който взех колата.Оригиналните са триплекс, т.е. трипластови. Те са и по-добре топлинно изолирани, което не позволява най-вътрешния слой да се изстудява под точката на росата и заради това не се изпотяват много.Изпотяването е един косвен белег за сменено стъкло.А изглежда при ФИАТ/Ланча дори оригиналните стъкла не са триплекс, а двупластови, и затова въпросът с изпотяването стои по-остро
Коментар
-
Immortal написа:...А изглежда при ФИАТ/Ланча дори оригиналните стъкла не са триплекс, а двупластови, и затова въпросът с изпотяването стои по-остроFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Мойта кола се поти като прасе сутрин- не само всички стъкла, но и тавана и капака и калниците- всичко!не съм залягал отдолу да видя дали и гърнето не е потно сутрин, но знам че гаранция и то... Мани- тука във Враца от 2 месеца не сме виждали Балкана, а е на 1 километър и висок 1000метра, мани- баси и мъглите...Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Immortal написа:MOYA написа:Проблема е лесно решим, когато пуснеш парното направи настройка да вкарва въздух от вън( а не да върти този в купето)Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph
Коментар
-
здравейте колеги,от скоро притежавам браво 1.9тд и вчера като заваля ...УЖАС........стъклата така се изпотиха ,че нямат оправяне.прочетох много неща по темата и реших да махна филтъра на купето да видя клапата за външен и вътрешен въздух.беше с откачила от моторчето (може би)и се клатеше.предполагам ,че вентилатора на парното е взимал въздух и от двете места.с леко натискане от всички страни я заклеших да затваря канала за вътрешен въздух.днес проблема с изпотяването вече го нямаше.дано и занапред да е така.колегите с този проблем нека проверят тази клапа. Успех на всички
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар