Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много ми се потят стъклата!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    А аз какво да правя, като моите сутрин се запотяват отвън?! Съвсем сериозно, няколко дена забелязвам когато тръгвам в по-влажни дни, че става така... Пускам чистачките, и след около 1-2 мин. пак мъглево... па пускам и па след малко мЪгла... И така, докато не се подгрее лекинко джама от духалката или не дигмен скорост, та да го обветря...

    Коментар


      #32
      bubachko написа:
      А аз какво да правя, като моите сутрин се запотяват отвън?! Съвсем сериозно, няколко дена забелязвам когато тръгвам в по-влажни дни, че става така... Пускам чистачките, и след около 1-2 мин. пак мъглево... па пускам и па след малко мЪгла... И така, докато не се подгрее лекинко джама от духалката или не дигмен скорост, та да го обветря...
      Дам и при мен го има този проблем. Има разни препарати за почистване на стъкла, но аз в някой топъл ден мисля да натъркам моят джам с разредител макар, че се съмнявам това да е от мръсотия. И от лоши чистачки не е, а по-скоро от прецакване на най-горният слой на стъклото.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #33
        Отдавна си мислех да споделя и аз този неприятен проблем... При мене дори и като съм на режим на отопление на стъклото се получават само няколко големи кръга покрай парното..., а като цяло стъклото си е замаглено, много е неприятно при дъжт и зимна обстановка..., налагала ми се е да спирам, защото нищо не се вижда. И така видях няколко полезни съвета, които може би знам, но не ми остава време... Та да се подотвим за следващото запотяване ахаха

        Fiat Marea Weekend 2.0 20v HLX
        ex:Opel Kadett 1.3
        ex:Fiat 125p
        ex:Москвич 412

        Коментар


          #34
          Като знаете, че така става, що не си оправихте проблема лятото или есента? При мен също беше така, като оправих парното, кото не духаше достатъчно топло, сега е супер и нищо не се поти. Забелязах го при първия дъжд и студ, а след това имаше достатъчно слънчеви дни за да се поправи и достатъчно дъждовни и студени, за да се тества
          Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

          Коментар


            #35
            Аз пък вече в много теми чета за изпотяването на стъклата, при мен този проблем го няма и никога не го е имало. Нямам поленов филтър, проверих. Загрее ли ми колата и ако ми се запоти предното стъкло пускам да духа към него и за секунди всичко изчезва. Естествено трябва да е направено да смуче външен въздух иначе няма как.
            The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

            Коментар


              #36
              ele, успокой се малко, пак ми се виждаш превъзбудена
              The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

              Коментар


                #37
                style34 написа:
                ele, успокой се малко, пак ми се виждаш превъзбудена
                а никак даже... просто се чудех. С предната кола имах подобен проблем - ако пусна само парното ми трябваха около 10 минути за за изчисти стъклата и да тръгна, затова винаги карах с включен климатик - никога не се запотяваха и за секунда. Сега с бравото, като не бачкаше парното нормално - вътре като отвън - отвсякъде вода се стичаше, но веднага щом се оправи парното, а карам с изключен климатик, изобщо даже не се и замъглява.... де да знам от къде ги вадите тези проблеми Пък и аз сама си оправях парното, след като "майстора" разглоби конзолата и каза, че нищо не може да направи и я остави разглобен аз да ходя да търся някой друг, пък той да не я разглобявал... тинтири-минтири.... пък аз не съм кой знай какъв разбирач....
                Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                Коментар


                  #38
                  Я да изръся и аз една глупост ,но за мен тя май си е самата истина . От четири години го имам Пунтото и тя ми е 13 кола която съм имал .Само при него ми се потят стъклата .Пръсках ги с някакъв спрей и уж се позагуби но пак си е мъка . Обаче ! Това лято като примерен водач свалих чистачките и кората под тях за да видя откъде при дъжд ми капе вода в краката. Тогава видях едно бяло петно около два три кв. см на предното стъкло точно до рамото на чистачката пред мен .Понатиснах го леко и гледам че се пукна и получи една ряска около 2см . Както и да е сглобих отново всичко и на сутринта гледам пукнатото станало един педей дълго но завива към левия край. Така карам от лятото и повече не продължи пукнатото. Сега за моя голяма изненада констатирам, че стъклата ми не се потят никак.Посъветвах се с разни майстори и един ми излезе с номера ,че предните стъкла били два вида и зависело от кой вид е поставено на колата .Единия вид каквото и да правиш се потят .Да ама сега като е пукнато няма никакво потене .Е това ако може някой да ми го обясни . При мен няма теч на антифриз от парното ,нямам и филтър тъй че тия неща отпадат.
                  Фиат Панда 1.2 2006година
                  Синджира си идва ,а козата я няма...

                  Коментар


                    #39
                    Луда работа Yellow_Flash_Colorz_PDT_49 Обаче Коцев, да не ти направят проблем за пукнатото предно стъкло?

                    Коментар


                      #40
                      Да се надявам ,че няма да имам проблем . На времето когато имах Застава Юго го карах повече от две години така .Сега пукнатото е долу в левия край пред мен на 5-6 см и тръгва почти от рамото на чистачката пред мен към левия ъгъл . Не пречи на видимоста никак.но не мога да си обясня защо след пукването вече няма потене на предното стъкло. По коментариите на разни специалисти предното стъкло е направено двупластово и когато не са добре залепени двата пласта тогава се потели стъклата . Пак казвам това са само странични коментарии.Каква е истината не я знам .
                      Фиат Панда 1.2 2006година
                      Синджира си идва ,а козата я няма...

                      Коментар


                        #41
                        Структурата на стъклото има огромно значение за потенето. Само че, противно на това, което е чул Коцев, е точно обратно.Потят се еднопластовите и двуплатовите стъкла, които продават като резервна част. И моето стъкло е сменяно - още в деня, в който взех колата.Оригиналните са триплекс, т.е. трипластови. Те са и по-добре топлинно изолирани, което не позволява най-вътрешния слой да се изстудява под точката на росата и заради това не се изпотяват много.Изпотяването е един косвен белег за сменено стъкло.А изглежда при ФИАТ/Ланча дори оригиналните стъкла не са триплекс, а двупластови, и затова въпросът с изпотяването стои по-остро

                        Коментар


                          #42
                          Immortal написа:
                          ...А изглежда при ФИАТ/Ланча дори оригиналните стъкла не са триплекс, а двупластови, и затова въпросът с изпотяването стои по-остро
                          Съгласен! И моето стъкло е сменяно, още като оглеждах колата преди да я купя забелязах. Последвала реакциа на мен и двамата приятели бе да огледаме коша и роговете за деформации, но уви! Колата не е идряна отпред, но по предния капак има доста следи от камъчета, явно стъклото е пукнато и сменено. И освен, че се поти, ако не влиза въздух отвън (а това е придрушено със смрад на дим от колите в задръстванията) го има и този ефект на замазване от външната страна докато стъклото не се затопли малко.
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #43
                            Мойта кола се поти като прасе сутрин- не само всички стъкла, но и тавана и капака и калниците- всичко!не съм залягал отдолу да видя дали и гърнето не е потно сутрин, но знам че гаранция и то... Мани- тука във Враца от 2 месеца не сме виждали Балкана, а е на 1 километър и висок 1000метра, мани- баси и мъглите...
                            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                            Коментар


                              #44
                              Immortal написа:
                              MOYA написа:
                              Проблема е лесно решим, когато пуснеш парното направи настройка да вкарва въздух от вън( а не да върти този в купето)
                              В Дедъра нищо не помага. Всичко се управлява от компютър и нямаш много голям избор. Искаш ли да не се запотяват стъклата - караш с програма против изпотяване, а тя включва компресора на климатика в режим на изсушаване (и домашните климатици имат такъв режим), и за секунди изчезва каквото и да е запотяване, не само от предното стъкло. Само дето това се отразява и на разхода, ама кво да се прави.Запотяването нали знаете от какво се получава - влагата във въздуха в купето при допир със студеното стъкло кондензира във вид на малки капчици по стъклото и то се замъглява. А стъклото е студено щото вън е студено. Има 2 варианта - или да затоплите стъклото - това го прави нагревателя за задното стъкло и евентуално струята топъл въздух към предното стъкло, но в много случаи това последното не помага. Стъклото много бързо пак се изстудява от външната струя студен въздух.Другият начин е да пуснете към стъклото студен въздух, като по този начин се предотврати достъпа на топлия въздух до студеното стъкло.И третия начин - това което са направили в Дедрата, е да се изсуши въздуха в купето, за да няма какво да кондензира.Всичко останало - спрейове, забърсвания и т.н. са глупости.
                              Колега, разкарай го тоя климатик. Знам за тази кофти функция на по-новите коли за автоматично изсушаване чрез климатика, но си е преебавка. Един път излъжеш ли се да го пуснеш климатика...ще с епотят прозорците до есента. Ще ти дам пример, лично съм го изпитал, а ти реши дали ще се довериш да пробваш. Значи карам SONATA - служебна (личната ми е от подписа). ТА в Сонатата има тази финкция, като пусна да изсушава и автоматично ми се включва климатика и трябва ръчно да го изключа и да остане да си духа само въдуха,който си е топли от колата. Та и така процедирам ръчно изклювам, но минаха няколко дни докато спре да се потят явно има някакъв остатъчен ефект от работата на климатика. Пробвай, яко топло..и оставяй при възможност леко отверен един прозорец (на паркинг)
                              Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
                              Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph

                              Коментар


                                #45
                                здравейте колеги,от скоро притежавам браво 1.9тд и вчера като заваля ...УЖАС........стъклата така се изпотиха ,че нямат оправяне.прочетох много неща по темата и реших да махна филтъра на купето да видя клапата за външен и вътрешен въздух.беше с откачила от моторчето (може би)и се клатеше.предполагам ,че вентилатора на парното е взимал въздух и от двете места.с леко натискане от всички страни я заклеших да затваря канала за вътрешен въздух.днес проблема с изпотяването вече го нямаше.дано и занапред да е така.колегите с този проблем нека проверят тази клапа. Успех на всички

                                Коментар

                                Working...
                                X