Има още нещо което никой не споменава, това са отдушниците под задната броня, ако те са запушени също спомагат за запотяването на джамовете. Пък и е нормално като влезеш целия мокър в колата да се отделя влага и да се запотяват джамовете, особенно ако стелките са платнени и попиват вода.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Запотяване на стакла на Bravo 1.4 96.г
Collapse
X
-
spark написа:Къде са тея отдушници? Като отворя багажника има две пластмасови като чашки на калниците и гледам някой ги е натъпкал с вестник, сигурно е влизало вода или кал... пак на отдушник ми приличат.
Коментар
-
topuzko написа:е този филтур горе долу къде трябва да се падне че на мене частите на колата са ми ощр тъмна индияAlfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Колега това не е решение със затварянето на клапата като се качите повече хора ще видиш какво си направил,мои съвет е да я отвориш,а това с потенето на стъклата е заводски дефект и няма оправия.Свикнете накрая с този проблем няма нормално решение колкото и да пръскате с тези препарати които ги продават всичко е временно. :DFIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.
Коментар
-
Колеги! Хайде да не дрънкаме глупости щото се наслушах, а проблема си остава. На моята Мареа положението е същото. Изчетох всичко във форума по това а навсякъде повече глупости и малко смислени отговори по въпроса. Нямам загуба на антифриз, клапата за външен въздух си отваря и затваря, сменен поленов филтър, отоплението работи безупречно и вътре ще се опека ама стъклата си остават запотени. Особенно страничните. При дъжд и предното и нищо не помага. Ако Браво и Брава го имат тоя проблем и ако допуснем че е заводски кусур, то и при Мареята ли е така. Ако да значи всичките италиански коли трябва да го имат. Преди имах вектра и нямаше такова нещо. Е изпотяваха се малко но бързо парното оправяше проблема. А тук не и не. Знаете ли колко е гадно като минава по тротоара някоя красива кака и не мога да я видя. :D :D :D Ми тъй де. Сигурен съм че има кардинално решение на проблема, ама не мога да го открия...Fiat Marea TD100
Коментар
-
Абе глупости говорите бе, м**** му значи.... как може да кажете че е заводски дефект ?! Как ще пуснат и ще произвеждат 7-8 години коли с такъв сериозен дефект? Причините обикновено са комплексни но с най-голямо влияние са радиаторчето да не изпуска, клапата да се отваря, филтъра да е чист и да пропуска, дренажите под чистачките да са чисти задължително, задния вентилационен отвор да не е запушен.Тогава - с вентилатор на 2 - стъклата да се потят е просто абсурдно, а в тежки случаи може и на 3. А това че при затворена клапа не се потят е най-безумното твърдение! Това противоречи на всичката физика! Освен в някакакъв краен случай на аномалия, това е невъзможно! Ако трябва дръжте на 4, и редувайте - предно стъкло - странични, предно, странични, но ако всичко е наред - гарантирано стъклата не се потят!
Коментар
-
Добре да изясним нещо имах OPEL CORSA 92г. при порой прозорците не се потяха ама грам,а сега при бравото се разцепват ако не съм на климатик нямат оправия;филтър сменен,клапа работи,радиаторче здраво.Като е студено слизам от топла кола след 1-2 часа се качвам и прозореца има скреж отвън и вътре се е запотила,опела нямаше този проблем пък ме убеждавайте колкото си искате,че не е дефект.Или друг недъг зима е сняг вали аз си карам прозорците пак се потят или аиде и това не е дефект.FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар