Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой знаели ,дали може да се изтърбуши термостат .

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Някой знаели ,дали може да се изтърбуши термостат .

    Здравей те на всички във форума.Някой колега да ли знае ,можели да се изтърбуши термостат на Фият Мaрея ТД100.Ако някой го е изтърбушвал или е чул дали може нека да сподели.Предварително ви благодаря на всички който отговорят.
    ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

    #2
    Колега напиши името на колата,какво е това: Фият Мярея. Изтърбушването няма да го коментирам , това което искаш да го направиш не трябва да се коментира в този раздел . Май няма такъв раздел в който да говорим за изтърбушване Има магазини в които се продават резервни части там ще намериш термостат и няма да ти се налага правиш това което си намислил
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #3
      Atanas71 написа:
      Колега напиши името на колата,какво е това: Фият Мaрея. Изтърбушването няма да го коментирам , това което искаш да го направиш не трябва да се коментира в този раздел . Май няма такъв раздел в който да говорим за изтърбушване Има магазини в които се продават резервни части там ще намериш термостат и няма да ти се налага правиш това което си намислил
      Извини ме бях объркал едната буква на модела.Да знам ,че там в магазина за части има но като прочетох във форума и видях че термостата е слабото място на тези коли,а и както казват някой колеги то през 2-3години трябва да сменям термостат.И като му видим цената от 100лв. то на какво мя са.За това питам дали може да излезе старият термостат и да се замени само той.
      ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

      Коментар


        #4
        Е явно става дума за някой дизелов модел на FIAT я БРАВО я БРАВА на тези коли са им по 100 и нагоре лева термостати.Колега явно искаш да правиш тази процедура http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo....pdfмисля че там е описано висичко.Ако термостата ти е останал в отворено положение мисля че няма смисъл да го "изкормваш" желая ти успех в наченанието.
        Фиат БРАВО 1200 куб.см. 59kW 2001 Г.И. Stilo GAS

        Ситроен Берлинго 1.6 HDi 2009

        Коментар


          #5
          moraliyski написа:
          Е явно става дума за някой дизелов модел на FIAT я БРАВО я БРАВА на тези коли са им по 100 и нагоре лева термостати.Колега явно искаш да правиш тази процедура http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo....pdfмисля че там е описано висичко.Ако термостата ти е останал в отворено положение мисля че няма смисъл да го "изкормваш" желая ти успех в наченанието.
          да колега става за въпрос за Фият Марея турбо -дизел 100кон.сили.Като го свалих и вътре в термостата имаше болт,изглежда някой го е бил слагал вътре за да не се затваря термостата.Сега като го свалих ще се помъча да го изкормя но ще е много трудно,и ако успея ще направя това което е направил и другия колега с термостата от Реното.Което си ми пратил,благодаря ти.
          ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

          Коментар


            #6
            Въпроса е да неможе да се затваря термостата но за по-сигурно го "изкорми".
            Фиат БРАВО 1200 куб.см. 59kW 2001 Г.И. Stilo GAS

            Ситроен Берлинго 1.6 HDi 2009

            Коментар


              #7
              moraliyski написа:
              Въпроса е да неможе да се затваря термостата но за по-сигурно го "изкорми".
              Да и аз това ще искам да направя но не знам да ли ще може ,защото се намира по навътре в корпуса и не знам с какво да го стигна и да го режа,за да мога да го отстраня.Затова питам да ли някой знае.
              ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

              Коментар


                #8
                Предлагам ти да пишеш лично съобщение на колегата mr. Nikoi и да му зададеш този въпрос на него!
                Фиат БРАВО 1200 куб.см. 59kW 2001 Г.И. Stilo GAS

                Ситроен Берлинго 1.6 HDi 2009

                Коментар


                  #9
                  moraliyski написа:
                  Предлагам ти да пишеш лично съобщение на колегата mr. Nikoi и да му зададеш този въпрос на него!
                  а кой е "mr.Nikoi".Можели да ми дадеш повече информация за него.
                  ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

                  Коментар


                    #10
                    Връзкa mr. Nikoi
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Tornado написа:
                      Ок ,мерси много.
                      ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

                      Коментар


                        #12
                        moraliyski написа:
                        Е явно става дума за някой дизелов модел на FIAT я БРАВО я БРАВА на тези коли са им по 100 и нагоре лева термостати.Колега явно искаш да правиш тази процедура http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo....pdfмисля че там е описано висичко.Ако термостата ти е останал в отворено положение мисля че няма смисъл да го "изкормваш" желая ти успех в наченанието.
                        Прав е колегата ако термостата е останал отворен него изкормвай. Независимо от това че аз съм с Фиат Мареа 1.6 16в направих същата процедура както е в темата за доработка на термостат. Ефекта е повече от положителен. Колата загрява бързо до работна температура и парното е отлично
                        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                        Коментар


                          #13
                          Atanas71 написа:
                          moraliyski написа:
                          Е явно става дума за някой дизелов модел на FIAT я БРАВО я БРАВА на тези коли са им по 100 и нагоре лева термостати.Колега явно искаш да правиш тази процедура http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo....pdfмисля че там е описано висичко.Ако термостата ти е останал в отворено положение мисля че няма смисъл да го "изкормваш" желая ти успех в наченанието.
                          Прав е колегата ако термостата е останал отворен него изкормвай. Независимо от това че аз съм с Фиат Мареа 1.6 16в направих същата процедура както е в темата за доработка на термостат. Ефекта е повече от положителен. Колата загрява бързо до работна температура и парното е отлично
                          и аз така си мисля но ако мога да го изкормя за по сигурно ще го направя
                          ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

                          Коментар


                            #14
                            Ами не изкормих моя термостат защото като отвори напълно на самата ос има една клапа която затваря или поне намалява циркулацията към малкия кръг.Не исках да нарушавам циркулацията.
                            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                            Коментар


                              #15
                              Здравей Колега.Нямам представа как се изтърбушва термостат на Фиат. Аз моят не съм го свалял - моят беше блокирал отворен и само направих доработката която е описана в линка който са ти дали колегите.Свален термостат на Фиат не съм виждал, но на жигулата с една отверка много лесно се отваряше за постоянно - без да се вади и чупи нищо, само се изместваше едно нещо.Другото което може да се направи е да се разпробият дупки в затварящата клапа за големият кръг ако е възможно. Колкото повече и по големи дупки по добре.Или с едни клещи с дълги човки се напъва и суче докато стане раотата.
                              Bravo JTD 105 '98

                              Коментар

                              Working...
                              X