След като миналата вечер зигубих сялата охладителна течност установих че един маркуч се е спукал за което прилагам и снимки. Явно този маркуч не е оригинален а е сменян защото от едната страна трябва да е по дебел от другата. Някой ако разполага с такъв маркуч ще съм му много благодарен понеже нямам на представа от къде да намеря нещо подобно а без него колата е неизползваема (Става дума за фиат купе 1.816v)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спукан маркуч от охладителната система РЕШЕН!!
Collapse
X
-
оригинален не те знам откъде ще търсиш, но мога д ати кажа как се прави номера. намираш подходящ за малкия отвор, след това с подходяща тръба или бутилка- каквото намериш- почваш да се опитваш да наденеш като нагряваш маркуча от всички страни по малко. така след известно усилие ще стане. предполагам.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
и плюнка ще требе... може и гресСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Ако сложиш менте маркуч от симеон не знам дали няма до следващата смяна на масло да сдаде фира и той. Иначе са нищо парички по 9 лева... Но пък от друга страна ще ти спаси положението временно... Просто ще трябва от време на време да го проверяваш дали не надува...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Само дето този тип маркучи не са предвидени да се разтягат. В момента в който успееш да го навреш си обречен на ново спукване. Намери маркуч според по-големия диаметър и после с някакъв преходник ... така мисля че ще стане по-добре. Разбира се ако е оригинален най-добре ... днес ще питам в едно магазинче за водни авто съединения. Това се намира между термостата и ...кво е тва другото?!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
На мен преди време ми се цепна маркуча от термостат към радиатора.Поръчах си уж оригинален и направо се видях в чудо!Беше по специфична сгънка и различна дължина.Наложи се да режа единия край за да стане, голям зор видях, с нагряване с грес и след 1 час бой успях!Вземай маркуча с теб и търси подобен на твоя!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dimmX написа:На мен преди време ми се цепна маркуча от термостат към радиатора.Поръчах си уж оригинален и направо се видях в чудо!Беше по специфична сгънка и различна дължина.Наложи се да режа единия край за да стане, голям зор видях, с нагряване с грес и след 1 час бой успях!Вземай маркуча с теб и търси подобен на твоя!
Коментар
-
Проблема беше решен след закупуване на подобен маркуч с кривка и разширение и нагаждането му, очистването и отпушването на термостата както и неговото уплътняване за блока със термо и маслоустойчив силикон (маркуч-20лв силикон-5лв очистване на термостат с въздух под налягане и ултравзукова вана с перхлор-безплатно (имам), антифриз 5литра-23лв)
Коментар
-
Jimy написа:Само дето този тип маркучи не са предвидени да се разтягат. В момента в който успееш да го навреш си обречен на ново спукване. Намери маркуч според по-големия диаметър и после с някакъв преходник ... така мисля че ще стане по-добре. Разбира се ако е оригинален най-добре ... днес ще питам в едно магазинче за водни авто съединения. Това се намира между термостата и ...кво е тва другото?!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар