Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спукан маркуч от охладителната система РЕШЕН!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спукан маркуч от охладителната система РЕШЕН!!

    След като миналата вечер зигубих сялата охладителна течност установих че един маркуч се е спукал за което прилагам и снимки. Явно този маркуч не е оригинален а е сменян защото от едната страна трябва да е по дебел от другата. Някой ако разполага с такъв маркуч ще съм му много благодарен понеже нямам на представа от къде да намеря нещо подобно а без него колата е неизползваема (Става дума за фиат купе 1.816v)
    Прикачени файлове
    Powered by Emzo

    #2
    оригинален не те знам откъде ще търсиш, но мога д ати кажа как се прави номера. намираш подходящ за малкия отвор, след това с подходяща тръба или бутилка- каквото намериш- почваш да се опитваш да наденеш като нагряваш маркуча от всички страни по малко. така след известно усилие ще стане. предполагам.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      и плюнка ще требе... може и грес
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #4
        Ако сложиш менте маркуч от симеон не знам дали няма до следващата смяна на масло да сдаде фира и той. Иначе са нищо парички по 9 лева... Но пък от друга страна ще ти спаси положението временно... Просто ще трябва от време на време да го проверяваш дали не надува...
        www.CarProfi-BG.com
        Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
        Зареждане и ремонт на автоклиматици.
        Най-атрактивните цени в София!

        Коментар


          #5
          Само дето този тип маркучи не са предвидени да се разтягат. В момента в който успееш да го навреш си обречен на ново спукване. Намери маркуч според по-големия диаметър и после с някакъв преходник ... така мисля че ще стане по-добре. Разбира се ако е оригинален най-добре ... днес ще питам в едно магазинче за водни авто съединения. Това се намира между термостата и ...кво е тва другото?!
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #6
            Сега занимавам из града да търся по фирмите някой подобен или да дам поръчка за изработка! Ще пиша след това!
            Powered by Emzo

            Коментар


              #7
              На мен преди време ми се цепна маркуча от термостат към радиатора.Поръчах си уж оригинален и направо се видях в чудо!Беше по специфична сгънка и различна дължина.Наложи се да режа единия край за да стане, голям зор видях, с нагряване с грес и след 1 час бой успях!Вземай маркуча с теб и търси подобен на твоя!
              now. BMW E39 523i '98 170hp
              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

              Коментар


                #8
                dimmX написа:
                На мен преди време ми се цепна маркуча от термостат към радиатора.Поръчах си уж оригинален и направо се видях в чудо!Беше по специфична сгънка и различна дължина.Наложи се да режа единия край за да стане, голям зор видях, с нагряване с грес и след 1 час бой успях!Вземай маркуча с теб и търси подобен на твоя!
                На там съм тръгнал..... :D Пожелай ми успех
                Powered by Emzo

                Коментар


                  #9
                  снощи след оглед на термостата разбрах за евентулана причина за спукването: запушен вход (изход) на термостата. Беше продухан с въздух но за мой КЪСМЕТ улпътнението на термостата си е заминало-хайде и ново уплътнение
                  Прикачени файлове
                  Powered by Emzo

                  Коментар


                    #10
                    Проблема беше решен след закупуване на подобен маркуч с кривка и разширение и нагаждането му, очистването и отпушването на термостата както и неговото уплътняване за блока със термо и маслоустойчив силикон (маркуч-20лв силикон-5лв очистване на термостат с въздух под налягане и ултравзукова вана с перхлор-безплатно (имам), антифриз 5литра-23лв)
                    Powered by Emzo

                    Коментар


                      #11
                      Jimy написа:
                      Само дето този тип маркучи не са предвидени да се разтягат. В момента в който успееш да го навреш си обречен на ново спукване. Намери маркуч според по-големия диаметър и после с някакъв преходник ... така мисля че ще стане по-добре. Разбира се ако е оригинален най-добре ... днес ще питам в едно магазинче за водни авто съединения. Това се намира между термостата и ...кво е тва другото?!
                      Другото е нещо като тройноразклонение -едното от блока другото в радиатра отдолу третото в термостата там кадето беше проблема
                      Powered by Emzo

                      Коментар

                      Working...
                      X