Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Добре ли е термостата така?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Добре ли е термостата така?

    от доста време мислех да пусна снимка на температурата на бравата какво показва и ето я и нея. значи стрелката седи така цяло лято в софия в задрустванията. под средата не пада и постоянно съм на перка но викам аиде сигурно си е ок нямал съм проблеми да качва повече. тия дни обаче като паднаха температурите с 7-8 градуса срелката пак си седи така от време на време спадне малко но пак е над средата и пак съм на перка това дали е нормално? сега мсиля да взема антифриз да долея че май в казанчето има повечко вода :P дали може да е от това? а и този показател на какви градуси отговаря?
    Прикачени файлове
    Brava 103HP
    ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

    #2
    това са около 92 оСточно там се пуска първата степен на перкатапрез лятото е нормално да седи тамно сега в това хладно време - невиж при какво показание на уреда, започва да се стопля горния маркуч към радиатора
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Sev написа:
      това са около 92 оСточно там се пуска първата степен на перкатапрез лятото е нормално да седи тамно сега в това хладно време - невиж при какво показание на уреда, започва да се стопля горния маркуч към радиатора
      Да мерси за отговора! сега в хладното пада понякога точно до средата но в повечето време е като на снимката. ще изчакам да стане още малко по студено да видя какво ще стане. ще видя за маркуча кадето казваш липсата на концентрат в казанчето дали има нещо общо?
      Brava 103HP
      ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

      Коментар


        #4
        по принцип водата има по-добри показатели и двигателя се охлажда по-добреобаче разликата е пренебрижима и почти незабележимаи моята кола работи по почти подобен начинлятото стрелката в града си стои там, където и твоятатова според мен не е много нормалноявно за нашите ширини термостат отварящ на 88 оС не е много подходящс нов качествен антифриз съм, системата е чиста и обезвъздушена...
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          При мен стрелката е там когато съм включил климатика ,качвам баир,и на вън е 37 градуса.Според мен не нормално сега стрелката да е там.
          Фиат Брава 1.4 12V 1998г

          Коментар


            #6
            Sev написа:
            по принцип водата има по-добри показатели и двигателя се охлажда по-добреобаче разликата е пренебрижима и почти незабележимаи моята кола работи по почти подобен начинлятото стрелката в града си стои там, където и твоятатова според мен не е много нормалноявно за нашите ширини термостат отварящ на 88 оС не е много подходящс нов качествен антифриз съм, системата е чиста и обезвъздушена...
            Нека стане 10гр и тогава ако е така проблем. иначе сега мсиля да си взема хубав антифриз и да сложа, така и така за зимата си трябва. ще пиша като има промяна в показанията. дано да има е днеска следобяд се прибирам паркирам пред блока, слизам и тръгвам към входа на спринт че студ а перката на колата още върти
            Brava 103HP
            ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

            Коментар


              #7
              виж сега, какъвто и антифриз да сложиш/като марка/ или дори да е чиста водичка проблема ти не е в това. имай предвид, че ако караш само на 1 и 2 по 5 метра и спираш е нормално, дори и зимата. затова се пробва на извънградско или на нормално градско- като караш с 50 без да спираш по светофари ако не върти перката нямаш грижи.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                така, колеги тези сутрини температурите паднаха до 6-7 градуса и проблема с показанията на температурата пак остават и вече играта почна да загрубява. значи сутрин като тръгвам от вкъщи в 8 понякога навън е 6-7градуса. тръгвам от люлин и до центъра вс е наред. след това температурата се качва като на снимката горе и се включва перката това при около 10градуса навън и си седи така. пада примерно като хвана зелена вълна и се движа по продължително или на цариградско. на първия светофар след това положението пак е на перка. това почва да ме притеснява. като карам през деня и е около 20-25градуса положението същото течност имам. даже забелязвам че като изгася колата и стрелката е над средата, след 2 мин като дам на контакт отива даже още по нагоре, и като запаля и потегля пада но пак е над средата и пак на перка. и последно: може и да си въобразявам но като поседи млко повече време на перка колата става по тромава, по бавно качва оборотите и все едно гаста омеква.дайте идеи, очерата се отбиване в бокса
                Brava 103HP
                ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                Коментар


                  #9
                  колега на мен ми се струва че проблема е в главата ти аз имах подобен въпреки че съм със дизел и се оказа че е там нормално е като караш на 4-та или 5-та без да спираш и тръгваш през 2 мин...колата да ти показва нормална температура...както и е нормално когато я угасиш след 5-10 мин да ти покаже по вискока температура...тя си е гореща а когато я угасиш и водата се върти едва едва или изобщо не се върти е нормално да се загрее още...моята брава е по същия начин...вляза ли в задръствания перката духа сякаш ще литна...като си карам нормално извънградско или с постоянна скорост перката ми се включва много рядко...дори и лятото почти не се е случвало...а аз съм с антифриз така че споко
                  Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                  BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                  BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                  Коментар


                    #10
                    нищо и няма на колататака работи и при менпреди мислех че охлаждането не работи оптималноно се оказа че това е нормално
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #11
                      xaxa явно главата трябва да ходи в бокса това че като угасиш колата температурата се качва не го знаех, признавам си а иначе просто по колите които съм карал или съм се возил съм забелязал че стрелката седи точно под средата където е нормално и че перката се вкл мн рядко и за това съм останал с впечатлението че вкл на перката и вдигането на темп е показател че на двигателя му е терсене, примерно при вкл климатик, баир, 40гр навънка и т.н. а не сутрин при 8гр и като гледам бравата м ие странно а иначе това не може да е от замина лтермостат нали
                      Brava 103HP
                      ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                      Коментар


                        #12
                        на много коли стрелката стои закована в средата от ЕКУ-тодаже има и такива ФИАТ-ипримерно от 80 до 95 оС стои в средата и шофьора е спокоенно наистина парката при нас се включва честоклиматика също затруднява охлаждането, тъй като неговия радиатор е пред основния и пречи
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #13
                          Sev написа:
                          даже има и такива ФИАТ-ипримерно от 80 до 95 оС стои в средата и шофьора е спокоен
                          След 98-ма браво/ата са такива каквито описва колегата Sev Дори в ЖТД го дават от 80 до 100-101 стрелката да е все в една позиция. Нормално е когато изгасиш водата спира да се върти, и поема още топлина, и като запалиш показва повече.

                          Коментар


                            #14
                            Ако сменяваш антифриза, свали радиатора и го промий (в двете посоки); почисти и всички боклуци между питите с този на климатика, ако имаш клима.P.S. Използвай нови скоби за съединенията.
                            Fiat Marea 1.8i 16V
                            Fiat Tipo 1.4i 8V
                            Fiat Punto 1.6i 8V
                            www.italauto-bg.net/forum/

                            Коментар


                              #15
                              Rokambol написа:
                              Ако сменяваш антифриза, свали радиатора и го промий (в двете посоки); почисти и всички боклуци между питите с този на климатика, ако имаш клима.P.S. Използвай нови скоби за съединенията.
                              това ми е минавло през ума да сваля и промия радиатора. ще погледна дали има тема как се сваля а промиването с маркуч или под чешма нали?
                              Brava 103HP
                              ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                              Коментар

                              Working...
                              X