Когато пусна кората по инерция, стрелката пада до средата / 9 часа / и след това отново се качва до предишното положение. А за перката - по принцип съм го засичал - на BRAVO -то първа степен включва точно две чертички след удебелената чертичка. А моята стрека непрекъснато се колебае около това положение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
колко градуса трябва да ми е двигателя докато работи...
Collapse
X
-
Карам на зъмръзване -термостат ,датчик !!!!
Е незнам как е при вас но аз карам на замръзване! На градско стрелката е над средната чертичка -мисля че това е ОК ,но на извънградско падо на "С" та дори и под нея!Датчика,термостат някакви идей че лекинко съм притеснен!BRAVA 1,6 бегачка шъ знайш!!!!
Коментар
-
Re: Карам на зъмръзване -термостат ,датчик !!!!
Евгений Станев написа:Е незнам как е при вас но аз карам на замръзване! На градско стрелката е над средната чертичка -мисля че това е ОК ,но на извънградско падо на "С" та дори и под нея!Датчика,термостат някакви идей че лекинко съм притеснен!TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Най после
Днес успях да и включа вентилаторите на радиатора.След продължителна работа на място с 2000-3000 оборота стрелката закова по средата на голямата чертичка.Отворих капака и двата вентилатора работят.На по долната малка изключиха.,Всичко е ок.Обаче се съмнявам че на лято не трябва да натискаме много защото ще има кръц и до тамFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
gdd55
ops написа:При 90 градуса, че и по-рано започвам да губя мощност. някой знае ли има ли некви датчици които да се монтират извън таблото, че моята няма стрелка, а само червена точка?
Коментар
-
висока температура Мареа1,8 16V Rosen1
mi_ho написа:А дали има някой като моят проблем: Сутрин паля колата, след около 500 м.започва да духа топло / хладно, но клонящо към топло /, следва доста сълго каране по доста натоварени пътища, но загряваме доста трудно. Маркучите към радиатора са студени. Когато стрелката достигне средата на скалата, маркучите започват да се затоплят, т.е. отваря термостат. Вътре в купето отдавна е "баня". Дотук относително добре, но стрелката не спира. Стои непрекъснато на 3/4 от скалата / образно казано на 11 часа /. На това положение се включва първата степен на охладителната перка. Охлажда и се изключва. Сменявах датчика два пъти, но ефекта е нула. Във Вантотрейд ми казаха, че автомобила поддържа температура около 90-92 градуса. И аз съм съгласен с това, но все пак, посред зима да карам непрекъснато на включена перка ми се струва малко неестествено. Объркващото е, че термостата със сигурност затваря под 80 и отваря над тях. Единственото което ми хрумва е да не може НАПЪЛНО да отвори. Дали някой е чувал за подобен проблем?roso
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар