Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

колко градуса трябва да ми е двигателя докато работи...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Когато пусна кората по инерция, стрелката пада до средата / 9 часа / и след това отново се качва до предишното положение. А за перката - по принцип съм го засичал - на BRAVO -то първа степен включва точно две чертички след удебелената чертичка. А моята стрека непрекъснато се колебае около това положение.
    PUNTO Selecta

    Коментар


      #32
      на мойта брава няма връзка между датчика и перката... датчика засича температурата на водата която минава там при термостата... а перката се включва когато температурата на водата в радиатора се качи...
      FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

      Коментар


        #33
        Много се изписа по темата, но така и не разбрах:Аз щото съм свикнал с Форда, и мисля че почва от 0 градуса до 100+...Първото деление е за 50 градуса ли? (почва от 50?)
        1997 Brava 1.6, 16V

        Коментар


          #34
          толкова еаз вчера пак пипах тръбитеи когато вече се усеща че са доста топли, уреда започва да се движитермостата ми май е издал багажано интересното е, че в началото задържа водатаи някъде около 65-70 започва да я пуска към радиатора
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #35
            Карам на зъмръзване -термостат ,датчик !!!!

            Е незнам как е при вас но аз карам на замръзване! На градско стрелката е над средната чертичка -мисля че това е ОК ,но на извънградско падо на "С" та дори и под нея!Датчика,термостат някакви идей че лекинко съм притеснен!
            BRAVA 1,6 бегачка шъ знайш!!!!

            Коментар


              #36
              Re: Карам на зъмръзване -термостат ,датчик !!!!

              Евгений Станев написа:
              Е незнам как е при вас но аз карам на замръзване! На градско стрелката е над средната чертичка -мисля че това е ОК ,но на извънградско падо на "С" та дори и под нея!Датчика,термостат някакви идей че лекинко съм притеснен!
              100% термостат сменяй и ще се родиш
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #37
                Най после

                Днес успях да и включа вентилаторите на радиатора.След продължителна работа на място с 2000-3000 оборота стрелката закова по средата на голямата чертичка.Отворих капака и двата вентилатора работят.На по долната малка изключиха.,Всичко е ок.Обаче се съмнявам че на лято не трябва да натискаме много защото ще има кръц и до там
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #38
                  При 90 градуса, че и по-рано започвам да губя мощност. някой знае ли има ли некви датчици които да се монтират извън таблото, че моята няма стрелка, а само червена точка?

                  Коментар


                    #39
                    ops написа:
                    При 90 градуса, че и по-рано започвам да губя мощност. някой знае ли има ли некви датчици които да се монтират извън таблото, че моята няма стрелка, а само червена точка?
                    При един авер е същата работа с мощноста само когато кара на газ ти на газ ли караш

                    Коментар


                      #40
                      висока температура Мареа1,8 16V Rosen1

                      mi_ho написа:
                      А дали има някой като моят проблем: Сутрин паля колата, след около 500 м.започва да духа топло / хладно, но клонящо към топло /, следва доста сълго каране по доста натоварени пътища, но загряваме доста трудно. Маркучите към радиатора са студени. Когато стрелката достигне средата на скалата, маркучите започват да се затоплят, т.е. отваря термостат. Вътре в купето отдавна е "баня". Дотук относително добре, но стрелката не спира. Стои непрекъснато на 3/4 от скалата / образно казано на 11 часа /. На това положение се включва първата степен на охладителната перка. Охлажда и се изключва. Сменявах датчика два пъти, но ефекта е нула. Във Вантотрейд ми казаха, че автомобила поддържа температура около 90-92 градуса. И аз съм съгласен с това, но все пак, посред зима да карам непрекъснато на включена перка ми се струва малко неестествено. Объркващото е, че термостата със сигурност затваря под 80 и отваря над тях. Единственото което ми хрумва е да не може НАПЪЛНО да отвори. Дали някой е чувал за подобен проблем?
                      roso

                      Коментар

                      Working...
                      X