Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на антифриз/Питане за добавка?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на антифриз/Питане за добавка?!

    Открих теч на антифриз от радиатора по гредата отдолу. теча за сега е малък ,и мисля че само като спрал мога ли да го третирам с тази добавка или течните са по добри
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    #2
    Аз сложих течна и нямам проблеми. Купих я от OMV в едно синьо шишенце.
    BRAVA 1,4 12V
    Nissan Navara

    Коментар


      #3
      Аз съм ползвал от тази сухата дето си снимали съм доволен.Проблеми нямам никакви!
      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

      На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

      Коментар


        #4
        сложих пък ще видим !?!? а опасно ли ако след сухасложа и течна добавка като тази http://www.maxcar1.com/index.php?mai...oducts_id=1088
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #5
          Ползвал съм и от двете.Накрая си купих радиатор.Пролетта смених антифриза и текна като лейка.Не правих повече експерименти, защото мотора ми е по-мил.Прегрееш ли веднъж мотора започват хиляди проблеми.

          Коментар


            #6
            имаш предвид и течна и суха, при теб колко силен беше теча, и след добавките е текнало като лейка
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #7
              Текнало е предполагам след смяната на анфифриза..Да не отварям друга тема напоследък и аз имам доста сериозна загуба на антифриз около 150мл за 300-400км градско. Гледах съединенията и водната помпа там е сухо, в купето не е мокро.. само единственотo място около което беше леко мокро е това елипсовидното на снимката. Чрез него от изпускателните колектори се загрява антифриза. Гарнитурата му е като нещо от азбест и общо взето почти не се намира, затова предишния път си правих. Не знам дали точно от там тече, но под него беше мазно, все пак ще го следя. Въпроса ми е с течна гарнитура за картери 300+ С дали ще стане или да търся "специална" гарнитура? Не съм сигурен какви температури се развиват там...
              Прикачени файлове
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                Нищо специално няма за тази гарнитура. Тези които ги продават са книжни. Най-доброто което мога да ти препоръчам е картона от стекове за цигари изпитано многократно без забележки :D За по-добри резултати изрежи една гарнитура от споменатия картон намажи я тънко от двете страни със силикон и монтирай.Изчакай половин час и наливай антифриза.Успех
                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                Коментар


                  #9
                  та някой знае ле ако след сухата добавка сложа течна дали има проблем
                  Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                  Втората......пак същата!
                  (_-_)______////_______(_-_)
                  Punto75-Вече на жената!
                  Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                  Коментар


                    #10
                    Не знам за добавки, но дори и да смениш радиатора, не се знае дали течът ще спре. Моят опит го доказва, но от година и половина, откакто карам фиата, си му наливам антифриз, като намалее, и за щастие не е имало проблем с температурата.Става като навик освен за бензин, да наглеждаш и за нужда от антифриз на седмица - две.

                    Коментар


                      #11
                      Радиатора протече като лейка ,защото просто си е бил вече за смяна.Течовете от радиатора можеш да предотвратиш до един момент.След това прогресират.Окологодина съм карал с добавка на прах от снимката и течната добавка.Доливаш и пак д0оливаш .Антифриза се разрежда до вода .Тогава идва спирането на теча иси мислиш ,че проблема е решен.Но идва зимния период и наливаш концентрат.И пак започва теч.Това упражнение можеш да го правиш докато спечеш мотора недай си боже или докато си купиш радиатор.Споделям личния си опит без да ангажирам никого.

                      Коментар

                      Working...
                      X