не ми работи перката на радиятора някой има ли схема има ли някакви предпазители, направих тестове не откривам напрежение подадох ток на моторчето директно от акумолатора все едно даде на късо, възможно ли е да съм го изгорил.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не ми работи перката на радиатора на фиат браво 1.4
Collapse
X
-
Не, моторчето не си го изгорял - най-вероятно си се уплашил от искрата, която се получава при допиране на захр. кабели. Консумацията на перката е голяма и при такъв опит хвърля искри. Колкото до схеми, въпросния проблем е достатъчно много коментиран във форума, ползвай търсачката и ще намериш решение
-
Re: кола
kluchar написа:отиваш при Италянеца и си взимаш другоkokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
-
Re: кола
kokopati написа:kluchar написа:отиваш при Италянеца и си взимаш другоSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Re: кола
jenshen73 написа:kokopati написа:kluchar написа:отиваш при Италянеца и си взимаш другоkokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
-
ogi28b написа:Колега, един основен въпрос: Когато караш, колата загрява ли ти ПОВЕЧЕ от 2 чертички преди червеното, или не? Втори въпрос: Коя година е колата?kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
-
Повтарям, явно не съм написал разбираемо първия път, ще го напиша с главни букви: КОЛАТА ЗАГРЯВА ЛИ ПОВЕЧЕ OT 2 ЧЕРТИЧКИ ПРЕДИ ЧЕРВЕНОТО? (а не "Къде ти стои в града и извън града?" )Само да ти кажа кратичко - като загрее до 2 черти преди червеното, тръгва силната перка, ако И ТОГАВА не може да изстине, има проблем, ако изстива - нормално е. В колите след 98-ма нещата са малко по-разлини - там стрелката кове средата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар