HLX написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не мога да преборя охладителната система
Collapse
X
-
-
HLX написа:Разбрах. Датчика за стрелката е различен от този на радиатора за вентилатора, нали. Перката се включва при положение на стрелката точно каквото трябва да е. Сега следва теорията, че и двата датчика може да са заминали и то да показват едно и също, макар и грешно. :PLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
колега имаш хубава кола точи антифриза , мии радиатора от вътре и отвън между ребрата му с Мелио , смени термостат с такъв какъвто трябва да има ,обезвъздушавай я ,смени реостата на перката а не да правиш цигании с термостати от рено,даф и скания...това е ебати мизерията колите не са ви виновни ако вие сте мизерницифиат браво 1.4 12в
фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!
Коментар
-
HLX съвсем правилно си ме разбрал, но аз имах предвид ако датчика е от комбинирания тип - един и същи за таблото, и за ЕКУ(перките). Но ако си версия с 2 датчика, и двата да са заминали едновременно - 99% не!Колега grnka - представи си че в един момент колегата е нямал 100 лева за нов термостат, и е направил нещата временно, за 5-10 лева, това не го прави мизерник! Моля!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар