Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не мога да преборя охладителната система

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    HLX написа:
    Когато сочи първата черта след средата на компютър показва 102-103 градуса.
    Това означава единствено че ЕКУ получава същата информация която получава и стрелката, и че самата стрелка обработва правилно сигнала, какъвто и да е той, а не например като получава сигнал за 100 градуса, да показва 120. Съвсем друг е въпросът за коректността на сигнала по отношение на първоизточника - дали когато наистина е 100 градуса, датчика подава информация че точно е 100, а не че примерно е 115, или 85. Не го обясних много добре, но който е в час, ще ме разбере. С други думи - датчика може да показва каквото си иска...Исках само да кажа - колега, провери верността на датчика за всеки случай. При фиксирана температура, трябва да имаш фиксирано съпротивление в него.

    Коментар


      #17
      Разбрах. Датчика за стрелката е различен от този на радиатора за вентилатора, нали. Перката се включва при положение на стрелката точно каквото трябва да е. Сега следва теорията, че и двата датчика може да са заминали и то да показват едно и също, макар и грешно. :P
      FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
      LPG System BRC Just

      Коментар


        #18
        HLX написа:
        Разбрах. Датчика за стрелката е различен от този на радиатора за вентилатора, нали. Перката се включва при положение на стрелката точно каквото трябва да е. Сега следва теорията, че и двата датчика може да са заминали и то да показват едно и също, макар и грешно. :P
        да, различни са, при мен този за стрелакат е на термостата завит, предполагам и при теб е така
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          колега имаш хубава кола точи антифриза , мии радиатора от вътре и отвън между ребрата му с Мелио , смени термостат с такъв какъвто трябва да има ,обезвъздушавай я ,смени реостата на перката а не да правиш цигании с термостати от рено,даф и скания...това е ебати мизерията колите не са ви виновни ако вие сте мизерници
          фиат браво 1.4 12в
          фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!

          Коментар


            #20
            HLX съвсем правилно си ме разбрал, но аз имах предвид ако датчика е от комбинирания тип - един и същи за таблото, и за ЕКУ(перките). Но ако си версия с 2 датчика, и двата да са заминали едновременно - 99% не!Колега grnka - представи си че в един момент колегата е нямал 100 лева за нов термостат, и е направил нещата временно, за 5-10 лева, това не го прави мизерник! Моля!

            Коментар


              #21
              Аз също съм на мнение, че там не може да има капачка. Ето моите термостати, и при двата няма и помен от капачки. Не съм запознат много с газовите уредби, но не е изключено от охлаждането на изпарителя (не знам дали така се казва) да идва проблема.
              Прикачени файлове
              Fiat Marea 1.8i 16V
              Fiat Tipo 1.4i 8V
              Fiat Punto 1.6i 8V
              www.italauto-bg.net/forum/

              Коментар

              Working...
              X