Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатика и от там със загряването на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с климатика и от там със загряването на двигателя

    колата ми е Мареа 1,8от известно време климатика ми духа все по-топло, дори в градско каране само топлозабелязах, че не се включва и вентилатора на радиатора, както преди когато беше включен климатикаднес като карах на извънградско леко ми загря колаткогато изключех климатика всичко се нормализираше, но вентилатора така и не се включвашепредполагах, че ще се включи то малкото нарастване на температурата, но не се включи, а температурата сама спадаше ито бързичкона какво може да се дължи загряването? има ли възможност да е от климатика, защото вероятно няма фреон, поне така си мисляшайбата на компресора се включва често и често се изключвадали е липса на фреон и от там цялата система да дава проблеми - климатик и охлаждане на двигателя?
    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

    #2
    Загрява предоплагам заради това че не ти включва перката. На място като работи пуска ли първа и втора степен. Загряването при включване на климатика се дължи на факта че малко или много радиатора на климатика отдава топлина, която допълнително влошава охлаждането на водния. До къде стига температурата при това загряване?
    Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
    Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
    FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
    Powered by Total & Fobos LPG

    Коментар


      #3
      на място загрява, като карам не, дори и днес като е топлоно като включа климатика и карам пак малко загряванито една степен на вентилатора не се включвареостата за първа степен има съпротивление - т.е. не е прекъснаткъде може да е проблема?
      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

      Коментар


        #4
        Датчика на радиатора, който включва перката няма нищо общо с включването на перката от климатика.Има една кутия с релета, от които едното включва перката при включен климатик. Би трябвало да се намира някъде в двигателния отсек.Поне на Дедрата вентилатора на радиатора има 3 различни бушона (предпазителя) и 3 релета, отделно от датчика на радиатора.Проблемът може да е от всеки един от тези елементи, както и от контактните клеми на кутията с релетата.

        Коментар


          #5
          къде са релетата и бушоните, които управляват перката?
          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

          Коментар


            #6
            Има 2 места поне при мен. Едното е пред акумулатора. Там има една метална кутийка, затворена с болтове. Щом не ти включва вентилатора, може да е изгорял бушона му. При мен беше така. Този бушон е 50А и върху него има нарисуван вентилатор. Стой до бумбето на левия амортесьор (пред шофьора)!
            Прикачени файлове
            Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
            Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
            FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
            Powered by Total & Fobos LPG

            Коментар


              #7
              проблема е решенблагодарение на вас го отстранихме бързоизгорял бушон 50Аоще веднъж благодаря
              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

              Коментар


                #8
                alvanovo написа:
                проблема е решенблагодарение на вас го отстранихме бързоизгорял бушон 50Аоще веднъж благодаря
                Честито колега.
                CSI in the CAR !!!
                Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                Коментар


                  #9
                  нещо извън темата : перката за охлаждане при включен климатик ,се включва само когато има определено количество фреон в системата иначе не се включва демек компресора работи само ако има фреонАко ви духа топло климатика ,а перката не включва си напълнете климатика и проверете за течове .
                  фиатче Браво 2.0

                  Коментар


                    #10
                    Уточнение по нещото извън темата: перката включва при достигане на определено налягане в системата, независимо от количеството фреон. А от последното пък зависи дали изобщо ще се задвижи компресора, както и колегата каза. Преди да напълня климатика си онзи ден, имаше 220 грама фреон, но компресора си работеше непрекъснато, и перката си въртеше. След пълненето, компресора много по-бързо достига 17 бара, и изключва. Т.е. при пълна система компресора по-често спира, защото много по-бързо и лесно прави налягането.

                    Коментар


                      #11
                      tomazo написа:
                      нещо извън темата : перката за охлаждане при включен климатик ,се включва само когато има определено количество фреон в системата иначе не се включва демек компресора работи само ако има фреонАко ви духа топло климатика ,а перката не включва си напълнете климатика и проверете за течове .
                      Ами ако компресора си работи и перките също ,а духа топло какво правим?Това се получи две седмици след пълненето на системата.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        проблем със смесителната клапа за топло/студено?

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          проблем със смесителната клапа за топло/студено?
                          Не съм съгласен защото когато ми работеше климатика единия от тръбопроводите беше много студен чак имаше скреж ,а сега го няма.По скоро изпуснала система.Пълних го на тези машини които проверяват системата с вакуум и не хващат пукнатини защото същите се затварят.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар

                          Working...
                          X