интересува ме има ли начин да се провери дали има масло в компресора онзи ден взехме един от италианеца днеска го напълнихме и няма проблем....за сега...все пак само 10-15 км. го държахме да работи... щеше ли до сега да е направил проблем.. колко горе долу може да излезне една смяна на това масло защото ме е страх да не блокира и да стане беля а щях да забравя проблем ли е ако е сложен повече или по-малко фреон защото го обезводошихме и напълнихме при един "познат"...та той се оплака че не пишело колко точно фреон сабира систематапоздрави :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Масло за климатик???
Collapse
X
-
И аз преди 1 2 месеца си купих компресор от Италианеца.Не знам как се проверява дали има масло в компресора, но на този му наляхме към 100 мл масло за по сигурно.И ние го пражихме в домашни условия без много специална апаратура - само с такава за пълнене на хладилници.Проблема е че маслото трябвало да се вкара бързо и да не стои много на въздух - или поне един пич така ни каза.вакумира се системата и по малко по малко като прегънеш маркуча в него подаваш маслото и вакума сам си ги засмуква. Ние го вкарвахме с една спринцовка в маркуча.От много масло не може да стане това което става без масло.Без масло за 200 км се скапа компресора и затова си купих нов. Компресора блокира, съединителя започва да боксува , грее , бобината се разтапя и хвърчи пластмаса навсякъде. Преебава и лагера на компресора - 36 лв е само нов лагер. За сега с новото масло съм нямал проблеми с новият компресор.В аутодатата пише за всеки автомобил какво масло и колко се слага за климатика.Ти твоят компресор за какви пари го взе ако не е тайна.А маслото 1 литър беше около 36 лв.Bravo JTD 105 '98
-
компресора го взехме за 120 лв. сами маслото няма как да смениме утре патуваме за морето...когато пристигнем там ще отидем до някой майстор който се занимава с това та да го погледне Valentin_V какво те навежда на тази мисъл за това съм я пуснал темата...за да ми дадете инфоалфа ромео 146ТД
Коментар
-
Доколкото разбрах маслото от компресора се разкарва из цялата система на климатика заедно с фреона, като според мен по голямата част ще остане в компресора.Не се знае колко масло е останало в твоят компресор, може да е се е изляло по време на транспортирането и при италианеца - дето ги мотат там в едни кошове както им падне.Ако стигнеш до морето с климатик, може и да нямаш проблеми.И аз моя го взех 120 лв.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
С това се занимавам тоест климатици. Казвам това защото компресора съдържа 100тина мл.масло и 100% е изтекло защото той не е с картер като двигателя а маслото може да изтече през входния или изходния щуцер. Немога да ви разбера защо се скъпите и не ходите при хора дето това им е работата да ви свършат работата както трябва. Пробвай до морето то ще си каже като запалиш ремъка ще разбереш че си се наиграл пак със 120лв за следващия компресор.Обичам си работата.
Коментар
-
здравейте след много мъки+некадърни и недообразовани(незнайно защо при положение че това им е професията)майстори (аз самия станах майстор хаха това в кръга на шегата) сичко с климатика е на 6 :D един твърдеше, че маслото не можело да изтече на края едни момчета като го напълниха с масло само леко го наклоних и потече кръв от хишника Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 ...и разбира се на всеуслушание поздравих майката на онова ко**** дет ми разправя че било херметически затворено Yellow_Flash_Colorz_PDT_46 интересува ме само една малка подробност колко струва смяната на уплатнителите - 2-та които са на зглопката на компресораалфа ромео 146ТД
Коментар
-
reptli написа:...интересува ме само една малка подробност колко струва смяната на уплатнителите - 2-та които са на зглопката на компресораFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:reptli написа:...интересува ме само една малка подробност колко струва смяната на уплатнителите - 2-та които са на зглопката на компресораалфа ромео 146ТД
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар