Абе ти си провери 2-та датчика, пък пак я следи. Според мен там ти е проблема и евентуално малко да си загубил фреон
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсвам си нервите с този климатик!
Collapse
X
-
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
-
Градски, как ще загуби "малко" фреон??? Това е газ - има ли теч - губи се цялото количество, а не "малко"... Това с доливането на фреона си е градски мит да се хранят от него "майсторите" на климатици. Газът наречен Фреон, служещ като хладилен агент се ползва точно поради тези му свойства - може да пренася топлината от точка А до точка Б. Та конкретният газ се движи във ЗАТВОРЕНА среда, ако тази затвореност се наруши - той изтича в атмосферата и прави дупката в озона по-голяма... Няма "малко" има ПЪЛЕН климатик и ПРАЗЕН климатик. Всичко останало е как да ВИ се вземат парички за изправната инсталация, но която сме си въобразили, че не работи... Нещо да бъркам???П.П. Ако случайно КПД-то на климатика се е понижило, но все пак охлажда - търсете проблема другаде, но не и в количеството фреон. Примери: пресостат, термостат, компресор, кондензатор и изпарител. Профилактика на кондензатора и изпарителя повишава КПД-то с до 10%.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Ето и моя съвет. Отивам да си пълня климатика с фреон .. майстора го пълни обаче нещо не е нареедддд... Компресора спира..тръгва... перките толкова бързо се вътрят, че колата иска да тръгне като самолет. Майстора се видя в чудо .... духа хладно ... 14..15градуса с нов фреон. Източи всичко да няма въздух в системата и пак го напълни. Резултата същия. Компресора тръгва спира... Отивам в специализиран сервиз и си споделям проблема... качи се един майстор и ми каза .... Направи това което прави когато пълни фреона.... Паля колата .... пускам климатика НО ОСТАВЯМ ДА ВКАРВА ВЪЗДУХ ОТВЪН. Сложи човека термометъра .... 14 градуса.... Дигам обороти 12градуса .... а въздуха влиза от вън!!!! Майстора каза: НЕ МОЖЕ ДА ИСКАШ ДА ВЛИЗА ВЪЗДУХ ОТ ВЪН И ВЪТРЕ ДА Е ЛЕДЕН ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ЧЕ Е 30 ГРАДУСА. НЯМА КАК ТОЛКОВА БЪРЗО ДА ГО ОХЛАДИ, ЗАТОВА ЗАГРЯВА МНОГО И КОМПРЕСОРА СЕ ИЗКЛЮЧВА ДА НЕ ПРЕГРЕЕ. Иначе така може да си загрява и да стане ГРЕШКА. Та идеята е .... когато се пусне климатика .. задължително въздуха трябва да се върти само в купето. Така вече охладен няма да има нужда от толкова енергия за да се поддържа хладен. А в случай на отворена клапа ... влиза много горещ въздух ... колата не могже да го охлади и загрява. Когато затворих клапата ... 2 пъти форсирах и температурата падна на 6.8 градуса и компресора не спря ... и колата не загря толкова много. Малко повечко философствах ... но рано сутрин ме огря идеята и реших да се включа дано да съм бил полезен.
Коментар
-
Вчера си правих профилактика на климата....При 29 градуса на сянка (в сервиза), от духалките на външен въздух след 3 мин. работа на 4-та степен от средната конзола теммпературата на потока бе 7.5 - 7.8 градуса....За всички дето се оплакват от "хладен въздух" да одят да си погледнат радиаторите.....Със слаба пароструйка и обезмаслител..... положението от 12 С стана на под 8С, допълнен ми е по-малко от 60 гр. фреон...като предишното пълнене ми бе в ранната пролет (началото на Март).За колегата който твърди, че фреона не се губи.... да ме прощава ... да види какви са връзки в самата климатична система и пак да прецени дали е невъзможно...
Коментар
-
u_bo
100 % съгласен с последните 2 мнения.не трябва да се забравя , че за да духа студено вътре в купето, то тази топлина трябва да се отдели през външния радиатортака че да не се търсят само проблеми във фреон и компресор . ефективноста на системата зависи от топлотделянето.при лошо - компресора вдига налагането като се мъчи да компенсира, но пресостата го изключва за да не гръмне системата ... и се получава порочен кръг.така че :100 % съгласен с последните 2 мнения.
Коментар
-
jenshen73 написа:Градски, как ще загуби "малко" фреон??? Това е газ - има ли теч - губи се цялото количество, а не "малко"... Това с доливането на фреона си е градски мит да се хранят от него "майсторите" на климатици. Газът наречен Фреон, служещ като хладилен агент се ползва точно поради тези му свойства - може да пренася топлината от точка А до точка Б. Та конкретният газ се движи във ЗАТВОРЕНА среда, ако тази затвореност се наруши - той изтича в атмосферата и прави дупката в озона по-голяма... Няма "малко" има ПЪЛЕН климатик и ПРАЗЕН климатик. Всичко останало е как да ВИ се вземат парички за изправната инсталация, но която сме си въобразили, че не работи... Нещо да бъркам???П.П. Ако случайно КПД-то на климатика се е понижило, но все пак охлажда - търсете проблема другаде, но не и в количеството фреон. Примери: пресостат, термостат, компресор, кондензатор и изпарител. Профилактика на кондензатора и изпарителя повишава КПД-то с до 10%.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
LiGuru написа:Вчера си правих профилактика на климата....При 29 градуса на сянка (в сервиза), от духалките на външен въздух след 3 мин. работа на 4-та степен от средната конзола теммпературата на потока бе 7.5 - 7.8 градуса....За всички дето се оплакват от "хладен въздух" да одят да си погледнат радиаторите.....Със слаба пароструйка и обезмаслител..... положението от 12 С стана на под 8С, допълнен ми е по-малко от 60 гр. фреон...като предишното пълнене ми бе в ранната пролет (началото на Март).За колегата който твърди, че фреона не се губи.... да ме прощава ... да види какви са връзки в самата климатична система и пак да прецени дали е невъзможно...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
phoenix написа:jenshen73 написа:Градски, как ще загуби "малко" фреон??? Това е газ - има ли теч - губи се цялото количество, а не "малко"... Това с доливането на фреона си е градски мит да се хранят от него "майсторите" на климатици. Газът наречен Фреон, служещ като хладилен агент се ползва точно поради тези му свойства - може да пренася топлината от точка А до точка Б. Та конкретният газ се движи във ЗАТВОРЕНА среда, ако тази затвореност се наруши - той изтича в атмосферата и прави дупката в озона по-голяма... Няма "малко" има ПЪЛЕН климатик и ПРАЗЕН климатик. Всичко останало е как да ВИ се вземат парички за изправната инсталация, но която сме си въобразили, че не работи... Нещо да бъркам???П.П. Ако случайно КПД-то на климатика се е понижило, но все пак охлажда - търсете проблема другаде, но не и в количеството фреон. Примери: пресостат, термостат, компресор, кондензатор и изпарител. Профилактика на кондензатора и изпарителя повишава КПД-то с до 10%.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Vladim написа:А, защо не проба при 29 градуса на слънце? Шегувам се. Общо взето се старая, когато имам възможност да оставям колата на сянка, или поне опъвам светлоотражател на под предното стъкло. Особено, когато колата е била на сянка, изстудяването на купето става доста бързо. Когато обаче е била няколко часа на слънце при 35 градуса... при мен специално студеното идва след 15-20 мин. при положение, че първите 3-4 минути съм карал на отворени прозорци.А що се отнася до миенето на радиатора с парастуйка - не съм голям фен честно казано, особено като се загледах, колко финна и наранима е "питата" и, като знам, какви малоуници работят по автомивките!
Коментар
-
LiGuru написа:...разликата е повече от 4 градуса само от това...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:.....А що се отнася до миенето на радиатора с парастуйка - не съм голям фен честно казано, особено като се загледах, колко финна и наранима е "питата" и, като знам, какви малоуници работят по автомивките!....Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Vladim написа:LiGuru написа:...разликата е повече от 4 градуса само от това...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар